MarsM 24 februari 2007 gepost Share 24 februari 2007 gepost Dit forum laadt te traag En als ik een smiley aanvink dan stoppen ze met bewegen Heb ik de laatste tijd ook weer redelijk veel last van Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 februari 2007 gepost Auteur Share 24 februari 2007 gepost Dit forum laadt te traag En als ik een smiley aanvink dan stoppen ze met bewegen Dat van die smilies was altijd al zo toch? Tenminste in IE, in FF nooit last van gehad Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 7 maart 2007 gepost Share 7 maart 2007 gepost Ja dit forum laad dingen ZEKER dingen te traag zoals het berichten posten en zo. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 maart 2007 gepost Share 7 maart 2007 gepost het is normaal dat de smilies stoppen met bewegen zodra je er een aan klikt hoor en het laden is al sneller dan voorheen. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 maart 2007 gepost Share 7 maart 2007 gepost Ja dit forum laad dingen ZEKER dingen te traag zoals het berichten posten en zo. Het is nu juist weer beter geworden. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 7 maart 2007 gepost Share 7 maart 2007 gepost [..]Het is nu juist weer beter geworden. Dit merk ik ook dus er is duidelijk wat aan gedaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 maart 2007 gepost Share 7 maart 2007 gepost Dit merk ik ook dus er is duidelijk wat aan gedaan. Zoals ik in een ander topic ook al schreef is het probleem bij mij ook een stuk minder. Ook ik had last van een lange wachttijd bij het plaatsen van een nieuwe post. Kwam vooral door de traag ladende smilies, maar dat is dus nu een stuk beter! Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 8 maart 2007 gepost Share 8 maart 2007 gepost Ja ik merk dat het inderdaad wat beter is geworden met het laden alhoewel de plaatjes beetje traag zijn de smylis Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 10 maart 2007 gepost Share 10 maart 2007 gepost Het gaat inderdaad wat sneller. Dank u! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 maart 2007 gepost Share 19 maart 2007 gepost Server is zojuist geupdate en als het goed is moeten ook de plaatjes een stuk sneller laden nu. Ik hoor graag of jullie verschil merken. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten