Cold45 9 februari 2007 gestart Share 9 februari 2007 gestart mooi postaantal Nog 33 erbij plaatsen en hij is nog mooier Daarna ook gewoon vrolijk door blijven gaan hoor Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 februari 2007 gepost Share 9 februari 2007 gepost Uiteraard Ik stop niet eer ik wonderer heb ingehaald ... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 februari 2007 gepost Auteur Share 10 februari 2007 gepost Uiteraard Ik stop niet eer ik wonderer heb ingehaald ... En dat is de juiste instelling! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost Maar als je de nieuwe posts er echt uit moet zoeken, zal dat wel moeilijk worden Ik kan natuurlijk ook beginnen met 100-en topics te openen, maar ook weer stom Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost Maar als je de nieuwe posts er echt uit moet zoeken, zal dat wel moeilijk wordenIk kan natuurlijk ook beginnen met 100-en topics te openen, maar ook weer stom En nutteloos, want daar reageer ik dan weer op en dan haal je me nog niet in Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost [..]En nutteloos, want daar reageer ik dan weer op en dan haal je me nog niet in Ik kan natuurlijk steeds onmiddellijk het topic sluiten, maar dat is gewoon kinderachtig Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost [..]Ik kan natuurlijk steeds onmiddellijk het topic sluiten, maar dat is gewoon kinderachtig Ja, en je bent veel dingen, maar niet kinderachtig. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost [..]Ja, en je bent veel dingen, maar niet kinderachtig. Idd Dat laat ik aan andere mods, ex-mods en users over Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 februari 2007 gepost Auteur Share 11 februari 2007 gepost [..]En nutteloos, want daar reageer ik dan weer op en dan haal je me nog niet in Dat is toch juist de bedoeling? Of zijn we die bijdehandte belg nu al zat? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Dat is toch juist de bedoeling? Of zijn we die bijdehandte belg nu al zat? Indien dat het geval is, jammer toch h? Of je moet Mars me laten bannen (en dan ga ik bleiten bij de admin) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Indien dat het geval is, jammer toch h? Of je moet Mars me laten bannen (en dan ga ik bleiten bij de admin) Doe ik toch niet Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Mietje ... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Mietje ... Ja als je het zelf wel wilt, dan is het natuurlijk geen probleem Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Neen, ik wil het niet, maar stel dat ik ineens ZOOOO irritant wordt dat het geen naam heeft, dan zou je wel je mogelijkheden moeten benutten Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Neen, ik wil het niet, maar stel dat ik ineens ZOOOO irritant wordt dat het geen naam heeft, dan zou je wel je mogelijkheden moeten benutten Ik vind wel mensen irritant die "ik word" voortdurend met -dt schrijven ..... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 februari 2007 gepost Auteur Share 11 februari 2007 gepost Neen, ik wil het niet, maar stel dat ik ineens ZOOOO irritant wordt dat het geen naam heeft, dan zou je wel je mogelijkheden moeten benutten*Zet 5 kratten bier voor Randy neer* Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Ik vind wel mensen irritant die "ik word" voortdurend met -dt schrijven ..... Het rare is, ik typ dat alleen maar, als ik schrijf heb ik in geen 10 jaar een dt fout gemaakt (zal iets met onoplettendheid te maken hebben) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]*Zet 5 kratten bier voor Randy neer* Njammie Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten