wonderer 8 februari 2007 gestart Share 8 februari 2007 gestart Dick is morgen jarig en ik wilde hem een mailtje sturen met wensen van Fans. Heb al wat binnen van mensen die hem kennen uit Beauty and the Beast, maar als iemand hier nog wat wil schrijven... shyvven@hetnet.nl dan heb ik alles bij elkaar, dank je wel Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Ah cool even nog doen . Een jaar geleden alweer.... de tijd gaat te snel Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost he shit, ik dacht laatst nog, ff in de gaten houden wanneer hij jarig is... Ik wilde nog n kaart sturen... Maar dat is nu beetje te laat. Ik mail je even Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2007 gepost Auteur Share 8 februari 2007 gepost he shit, ik dacht laatst nog, ff in de gaten houden wanneer hij jarig is... Ik wilde nog n kaart sturen... Maar dat is nu beetje te laat. Ik mail je even Och, twee jaar terug stuurde ik hem een kaart tien dagen te laat, want ik dacht dat ie de 19e jarig was Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Ik zou ook wel wat willen sturen maar weet alleen nog niet wat ik moet schrijven. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Ik zou ook wel wat willen sturen maar weet alleen nog niet wat ik moet schrijven. Ik zal je helpen iets met van harte gefeliciteerd Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Ik zal je helpen iets met van harte gefeliciteerd ...met je 66e verjaardag Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost en kusjes Dj Sjammie Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Nou ctrl-c , ctrl-v en je bent klaar! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2007 gepost Auteur Share 8 februari 2007 gepost Cold en Mars, ik heb jullie mailtjes binnen, dank je wel Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Cold en Mars, ik heb jullie mailtjes binnen, dank je wel Laat je nog even de reactie weten? . Oh en ben trouwens nog vergeten zijn vrouw te feliciteren die was ook liev dat mag je er nog wel bijzetten Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..] Laat je nog even de reactie weten? . Oh en ben trouwens nog vergeten zijn vrouw te feliciteren die was ook liev dat mag je er nog wel bijzetten Dat ben ik ook vergeten ja Zet het er maar namens ons allebei bij Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2007 gepost Auteur Share 8 februari 2007 gepost Luie aap Nou vooruit, als ik eraan denk Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Altijd dat aanbidden van de Adjudant, het moet niet gekker worden Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Altijd dat aanbidden van de Adjudant, het moet niet gekker worden Nee hoor, gewoon Dick Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2007 gepost Auteur Share 8 februari 2007 gepost Altijd dat aanbidden van de Adjudant, het moet niet gekker worden Hij is het waard Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Ik ook, maar op 30 september zie ik zulke topics niet Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2007 gepost Auteur Share 8 februari 2007 gepost Ik ook, maar op 30 september zie ik zulke topics niet Moet je maar vragen of ik wil blijven eten. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Wie is er op 30 september jarig dan (behalve mijn moeder ) Ik op 1 oktober en het topic draait om.. morgen Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Ik ook, maar op 30 september zie ik zulke topics niet Als jij het regelt Niemand van ons heeft goede contacten met Bassie Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2007 gepost Auteur Share 8 februari 2007 gepost [..]Als jij het regelt Niemand van ons heeft goede contacten met Bassie Die is de 17e jarig (en ik ben blij dat ik niet de enige was die het verkeerd las ) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Als jij het regelt Niemand van ons heeft goede contacten met Bassie Oh schijt, dacht dat je bassie bedoelde.. die was ook in september jarig toch? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Laten we volgend jaar een kaartje sturen Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Die is de 17e jarig (en ik ben blij dat ik niet de enige was die het verkeerd las ) Oh ja de 17e Hoe kon ik dat nou vergeten... Hehe ja, ik las het ook verkeerd... komt waarschijnlijk omdat bassie in september jarig is en adriaan op 30 oktober Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Ik zeg toch IK OOK Maar jij hier komen eten.. hmhm Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost Laten we volgend jaar een kaartje sturen Of gewoon langsgaan Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 februari 2007 gepost Auteur Share 14 februari 2007 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost Coool! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost Cewwwwwlll Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost WoW! (Net als Windows Vista! ) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost Gaaf Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost WoW! (Net als Windows Vista! ) wowewer draait echt niet op vista hoor Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost [..]wowewer draait echt niet op vista hoor Het foum zat al dicht toen Vista nog uit moest komen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost WoW! (Net als Windows Vista! ) Wil je ons Vista aansmeren of zo Ik vind de lay-out echt 10 keer niets Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost [..]Het foum zat al dicht toen Vista nog uit moest komen Brad werkt als sinds de zomer met Vista... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost [..]Wil je ons Vista aansmeren of zo Ik vind de lay-out echt 10 keer niets Zoals een mede-student gisteren terecht opmerkte op de vraag "noem eens een product dat zwaar waardeloos is, maar waar je als consument evengoed toch de beste variant van kiest" : WINDOWS Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost [..]Wil je ons Vista aansmeren of zo Ik vind de lay-out echt 10 keer niets Ja, en layout kun je ook niet veranderen of zo... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost [..]Ja, en layout kun je ook niet veranderen of zo... Vast wel, maar van wat ik heb gezien...ik vind het niets...Veel te simpel Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost [..]Vast wel, maar van wat ik heb gezien...ik vind het niets...Veel te simpel Juist niet.... zitten juist weer veel te veel tierelantijntjes bij Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost Ik vind het wel mooi maar heb het misschien een beetje te vroeg aangeschaft omdat bepaalde drivers dus gewoon nog niet beschikbaar zijn. Ook weer zoiets anders stompzinnigs erin is dat ze winhlp32.exe (voor het weergeven van hlp-bestanden) eruit hebben gesloopt en je dan deze tekst krijgt op de internetpagina hierover: Het Windows Help-programma heeft echter al vele releases lang geen belangrijke update meer gehad en voldoet niet meer aan de Microsoft-standaarden. Daarom maakt het Windows Help-programma vanaf Microsoft Windows Vista en de besturingssysteemversies met de Microsoft Windows Server-codenaam Longhorn geen deel meer uit van Windows. Bovendien is het zelfstandige leveranciers van programma's waarin HLP-bestanden zijn opgenomen, niet meer toegestaan om het Windows Help-programma op te nemen in hun producten. Gebruikers die 32-bits HLP-bestanden willen gebruiken, moeten het programma downloaden van het Microsoft Downloadcentrum en installeren op de computer. De downloadversie van Windows Help is nog in ontwikkeling. Deze zal op tijd beschikbaar zijn voor de consumentenversie van Windows Vista die gepland staat voor begin 2007. En in het downloadcentrum is het dus mooi nog niet te vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost Sowieso een nieuwe windows kopen zodra het uitkomt... Niks geleerd van XP, dat pas na het tweede servicepack een beetje normaal draait? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 februari 2007 gepost Share 16 februari 2007 gepost Sowieso een nieuwe windows kopen zodra het uitkomt... Niks geleerd van XP, dat pas na het tweede servicepack een beetje normaal draait? XP doet het bij mij beter ZONDER Service pack 2, dan met. Toen ik dat kloteprogramma installeerde liep na een week alles vast. Ik kon al geen eens meer afbeeldingen of grafieken in excel zichtbaar maken/houden Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Als ik jou was zou ik sowieso even een clean install op je pc uitvoeren, je internet is ook stukken trager dan dat van je broertje en msn auto-login werkte ook al niet Zit vast vol met spyware enzo, niet vreemd zonder SP2 natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Als ik jou was zou ik sowieso even een clean install op je pc uitvoeren, je internet is ook stukken trager dan dat van je broertje en msn auto-login werkte ook al niet Zit vast vol met spyware enzo, niet vreemd zonder SP2 natuurlijk Ik heb ook geen SP2, werkte hier ook niet positief. Heb echter geen last van virussen of spyware... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Als ik jou was zou ik sowieso even een clean install op je pc uitvoeren, je internet is ook stukken trager dan dat van je broertje en msn auto-login werkte ook al niet Zit vast vol met spyware enzo, niet vreemd zonder SP2 natuurlijk Heb ik ook al zo vaak gezegd Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Kan ik inderdaad wel eens doen, maar dan moet ik eerst 40 Gb veilig stellen en dan pas kan ik alles opnieuw installeren Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 18 februari 2007 gepost Share 18 februari 2007 gepost Kan ik inderdaad wel eens doen, maar dan moet ik eerst 40 Gb veilig stellen en dan pas kan ik alles opnieuw installerengewoon op een andere partitie zetten, je hoeft alleen maar je c schijf te wissen, of je moet de boel heel erg fucked up hebben natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 februari 2007 gepost Share 18 februari 2007 gepost [..]gewoon op een andere partitie zetten, je hoeft alleen maar je c schijf te wissen, of je moet de boel heel erg fucked up hebben natuurlijk Ik ga die gok niet nemen JIJ hebt er verstand van, IK ben maar een leek in dat opzicht Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 18 februari 2007 gepost Share 18 februari 2007 gepost welke gok? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten