Niveath 7 februari 2007 gestart Share 7 februari 2007 gestart Morgen fietsen Kut Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Oooooh, het arme jongetje moet fietsen. Moet mama nu een beetje warme chocomelk in een thermosje steken voor je ... Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Auteur Share 7 februari 2007 gepost Oooooh, het arme jongetje moet fietsen.Moet mama nu een beetje warme chocomelk in een thermosje steken voor je ... Een beetje? En minstens met slagroom. Is de sneeuw al bijna bij jou Randy? Hij komt vanuit het Zuiden. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Geen sneeuw hier (eigenlijk wel jammer, want ik moet pas maandag weer de fiets op, en je zal zien dat het DAN zal sneeuwen) Het is hier wel pokkekoud, want de verwarming op m'n kamer heeft een uurtje geleden de geest gegeven en het elektisch vuurtje doet er lang over om m'n kamer weer op te warmen Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Auteur Share 7 februari 2007 gepost Geen sneeuw hier (eigenlijk wel jammer, want ik moet pas maandag weer de fiets op, en je zal zien dat het DAN zal sneeuwen)Het is hier wel pokkekoud, want de verwarming op m'n kamer heeft een uurtje geleden de geest gegeven en het elektisch vuurtje doet er lang over om m'n kamer weer op te warmen Moet je je moeder bellen voor een beetje chocomel en een thermosje. Of een loodgieter. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Moet je je moeder bellen voor een beetje chocomel en een thermosje. Of een loodgieter. De thermos met koffie staat al naast me en de loodgieter komt morgen om 8.30 (moet ik pokkevroeg uit m'n nest) Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Auteur Share 7 februari 2007 gepost [..]De thermos met koffie staat al naast me en de loodgieter komt morgen om 8.30 (moet ik pokkevroeg uit m'n nest) Ik pas half 11. Maar dan moet ik wel de kou in. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Warm inpakken, en wat cognac, jenever of whisky in je chocomel Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Auteur Share 7 februari 2007 gepost Warm inpakken, en wat cognac, jenever of whisky in je chocomel Of koffie-likeur in de morgen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Of koffie-likeur in de morgen Ook mogelijk, maar wel eerst ontbijten, ander zigzag je over de weg met je fietsje Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Auteur Share 7 februari 2007 gepost [..]Ook mogelijk, maar wel eerst ontbijten, ander zigzag je over de weg met je fietsje Haha, zat door de sneeuw fietse. Dat geeft gave beelden denk ik, en een raar spoor. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Haha, zat door de sneeuw fietse. Dat geeft gave beelden denk ik, en een raar spoor. Ja, vooral omdat er af en toe wel een indruk in de sneeuw zal zijn van een persoon Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Verdomme ik had vandaag de bus gemist (wederom) wat dus (wederom) fietsen betekende. Half uur door die kou fietsen in geen pretje... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Ja, vooral omdat er af en toe wel een indruk in de sneeuw zal zijn van een persoon Over indrukken gesproken, paar dagen terug voor het eerst van mijn leven een sneeuwengel gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Over indrukken gesproken, paar dagen terug voor het eerst van mijn leven een sneeuwengel gemaakt applaus! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]applaus! Ja, het klinkt misschien een beetje stom, maar ik had het nooit gedaan, en het sneeuwde en we maakten een wandeling en een parkeerplaats was nog helemaal glad en ja, toen moest ik wel even... helaas mijn camera thuisgelaten Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Ja, het klinkt misschien een beetje stom, maar ik had het nooit gedaan, en het sneeuwde en we maakten een wandeling en een parkeerplaats was nog helemaal glad en ja, toen moest ik wel even... helaas mijn camera thuisgelaten ja, nu is het applaus ingetrokken ... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]ja, nu is het applaus ingetrokken ... Als het weer gaat sneeuwen, neem ik mijn camera WEL mee. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Als het weer gaat sneeuwen, neem ik mijn camera WEL mee. Het is je geraden Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Het is je geraden Hier heb ik wel foto's van eerder die avond: Meer hier: http://gallery.nietoverdrijven.com/thum ... p?album=27 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Mooie foto's Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Mooie foto's Thanks. Ik baalde wel dat het 's avonds was, met je sluiter drie seconden open, wordt de vallende sneeuw niet echt mooi Maar 's ochtends ging het waaien dus was alles van de takken gewaaid, dan is het de moeite niet meer Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Thanks. Ik baalde wel dat het 's avonds was, met je sluiter drie seconden open, wordt de vallende sneeuw niet echt mooi Ken het gevoel, wou 's avonds eens een mooie wolk fotograferen, maar door de lange sluitertijd stonden er strepen op wegens de regen Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Mooie foto's weer Wonderer! Is dat gladde voetpad alweer begaanbaar? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Uur geleden sneeuwde het hier, si nu inmiddels alweer weg... Schijnt dat er morgen 10 meter komt (sneeuw, niet bier)... Hopelijk niet precies tussen Selwerd2 en de Tentamenhal, dan ga ik echt boos worden.. Oja en ook niet tussen Selwerd2 en de Appie... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Mooie foto's weer Wonderer! Is dat gladde voetpad alweer begaanbaar? Niet alles, er ligt nog veel sneeuw overal. Het is vooral de kou nu die erg vervelend is. Overdag valt het wel mee, maar zodra de zon weg is, kun je het schudden. Tering, wat koud. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Door die schijtsneeuw gaat de NS straks weer moeilijk doen... kan het beste snel weer op het thuisfront zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost isch veel sneeuw daar? hier echt bar weinig Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost 8 Februari en nu pas de eerste sneeuw in Venlo. Na 10 minuten was alles al helemaal wit. Het lijkt erop wat we hier een flink laagje krijgen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Hier ook sneeuw, +- 10cm. Heb onze kat er al eens ingegooid > Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost dierenbeul Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Het beestje vond het eigenlijk wel tof, maar was zeer blij toen ze voor de verwarming kon gaan liggen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Het sneeuwt hier al de hele dag door in EHV. Ben benieuwd of ik straks snel in tilburg ben.. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 8 februari 2007 gepost Auteur Share 8 februari 2007 gepost Fietsen gaat nu goed. Alle sneeuw op wegen is al weg omdat er gestrooid en geschoven. En het dooit snel omdat het niet super koud is. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten