Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost Het is groen en doorzichtig. replace(alles_wat_ik_de_vorige_keer_heb_gezegd, plat, doorzichtig) En anders is het een vaas Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost [..]replace(alles_wat_ik_de_vorige_keer_heb_gezegd, plat, doorzichtig) En anders is het een vaas Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost Dobbelsteen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost Het is groter dan dat, maar kleiner dan mijn vorige opdracht, en van plastic Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost condoom? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost condoom? Groene condooms! Die moet ik proberen. NEe. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost [..]Groene condooms! Die moet ik proberen. NEe. En van plastic...? Groen kan nog, als ze met appelsmaak zijn Uuhm... een whiskeyfles? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost [..]En van plastic...? Groen kan nog, als ze met appelsmaak zijn Uuhm... een whiskeyfles? Oh ja, latex Nee, ik drink whisky uit glazen flessen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost ooooooooooh plastic frisdrankfles, doorzichtige kermit de kikker, zonnebril... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost ooooooooooh plastic frisdrankfles, doorzichtige kermit de kikker, zonnebril... Jaaaa. En voor bonuspunten mag je ook nog raden welke frisdrank Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Auteur Share 15 februari 2007 gepost Sprite edit: was trouwens een van de eerste dingen die in me opkwam, maar doordat rm meteen al bierflesje had gezegd vond ik het te flauw om die meteen te zeggen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 februari 2007 gepost Share 16 februari 2007 gepost Sprite edit: was trouwens een van de eerste dingen die in me opkwam, maar doordat rm meteen al bierflesje had gezegd vond ik het te flauw om die meteen te zeggen Nope, Sprite zit in "witte" flessen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 februari 2007 gepost Auteur Share 16 februari 2007 gepost [..]Nope, Sprite zit in "witte" flessen Oja waardeloze amerikanen... Pffft zullen ze daar de 7up wel in groene flessen stoppen... En anders is het vast gewoon cola Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 februari 2007 gepost Share 16 februari 2007 gepost [..]Oja waardeloze amerikanen... Pffft zullen ze daar de 7up wel in groene flessen stoppen... En anders is het vast gewoon cola Yeah, 7up. Sierra Mist had ik ook nog goedgerekend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 februari 2007 gepost Auteur Share 16 februari 2007 gepost Ik zie veel minder dan ik zag, want k heb mn kamer opgeruimd Maar de kleur is rood met roze met rood Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 februari 2007 gepost Share 16 februari 2007 gepost Ik zie veel minder dan ik zag, want k heb mn kamer opgeruimd Maar de kleur is rood met roze met rood Valentijnskaart? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 februari 2007 gepost Share 16 februari 2007 gepost worst met ketchup Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 februari 2007 gepost Auteur Share 17 februari 2007 gepost [..]Valentijnskaart? :S Was dat zo voor de hand liggend? :PMaar is goed Antwoord van RM was wel warm trouwens oooh sorry, ben heel erg into dubbelzinnige opmerkingen Beter ben ik into iets anders... Aargh sorry jongens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Ik zie iets zwarts met een beetje blauw en het komt ook nog voor in B&A op een indirecte manier. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 18 februari 2007 gepost Auteur Share 18 februari 2007 gepost alles komt indirect wel in B&A voor Ik ga voor de negersmurf. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 februari 2007 gepost Share 18 februari 2007 gepost alles komt indirect wel in B&A voor Ik ga voor de negersmurf. Bestaat die uberhaupt? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 18 februari 2007 gepost Auteur Share 18 februari 2007 gepost [..]Bestaat die uberhaupt? Ik ben ze nog nooit tegengekomen... Maar gewone smurfen ook niet, dus geen idee Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 juli 2007 gepost Share 6 juli 2007 gepost Hint? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.