RM 29 januari 2007 gepost Share 29 januari 2007 gepost is het goud en zilver of goud- en zilverkleurig?In het geval van het laatste is het een 1 of 2 euro muntstuk. In het geval van het eerste ga ik nog even met de achterban overleg plegen. Het is niet te hopen dat muntstukken van goud en zilver zijn Is veel te kostbaar! Munststukken worden tegenwoordig gemaakt van nikkel en koper Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 29 januari 2007 gepost Auteur Share 29 januari 2007 gepost [..]Het is niet te hopen dat muntstukken van goud en zilver zijn Is veel te kostbaar! Munststukken worden tegenwoordig gemaakt van nikkel en koper jij kan nog slechter lezen dan je broertje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 29 januari 2007 gepost Share 29 januari 2007 gepost Jaja jij je zin, het is goud- en zilverkleurig Maar geen 1euro of 2euro muntstuk, maar je zit warm Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 29 januari 2007 gepost Auteur Share 29 januari 2007 gepost Een franse Franc? Een turkse munt? (die hebben ook zon euroachtig ding) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 29 januari 2007 gepost Share 29 januari 2007 gepost Een franse Franc?Een turkse munt? (die hebben ook zon euroachtig ding) Het is een Turkse 1 lira munt ja. Die is vrijwel hetzelfde dan een 2euro munt, zelfs de snoepautomaten pakken hem . Hij is maar 50 eurocent waard dus die had ik er afgelopen zomer zo'n 30 van daar naar hier meegenomen, fijn als je uitgaat ofzo, niemand die het ziet. Rat die ik ben Maargoed, ik had er nog 2 over, en die zag ik ja. Colt, jij mag. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 januari 2007 gepost Share 30 januari 2007 gepost [..]jij kan nog slechter lezen dan je broertje Whehehe, ja nu zie ik het ook ja. Mijn welgemeende excuses Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 30 januari 2007 gepost Auteur Share 30 januari 2007 gepost [..]Het is een Turkse 1 lira munt ja. Die is vrijwel hetzelfde dan een 2euro munt, zelfs de snoepautomaten pakken hem . Hij is maar 50 eurocent waard dus die had ik er afgelopen zomer zo'n 30 van daar naar hier meegenomen, fijn als je uitgaat ofzo, niemand die het ziet. Rat die ik ben Maargoed, ik had er nog 2 over, en die zag ik ja. Colt, jij mag. hehe ja ik ken hem van van die turkse ventjes die op mn werk de hele avond achter n gokkast zitten en dan komen vragen of ze een 2 euromunt kunnen wisselen voor iets kleiners.. yeah right, ding eens goed bekijken, blijkt het indd geen twee euro... Tuig altijd...Maaruh rat, mijn naam is met een d, niet een t. ooit de l in 't fuckschaap gezien? Maar ik zie, ik zie, wat jij niet ziet... ennuh de kleur is.... Rood! (Vandaaaaaaag is rooooooooooooooooooood ) En stervormig > Degene die "rode ster" zegt solliciteert naar een oplawaai. Oja RM, executies aanvaard Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 januari 2007 gepost Share 30 januari 2007 gepost [..]Rood! En stervormig > Degene die "rode ster" zegt solliciteert naar een oplawaai. Rode dwerg? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 31 januari 2007 gepost Auteur Share 31 januari 2007 gepost [..]Rode dwerg? Even gegoogled Je antwoord is wel gaaf, maar niet goed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 januari 2007 gepost Share 31 januari 2007 gepost Maggie uit The Simpsons in haar sneeuwoutfit? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 februari 2007 gepost Auteur Share 3 februari 2007 gepost neen, denk eens aan bier en dan niet het bier dat randy drinkt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Sangria Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Auteur Share 5 februari 2007 gepost Sangria hmmz ken ik niet.. Volgens Google Images is het een soort van cocktail Ziet er goed uit Maar helaas is t niet het goede antwoord... Komop, kijk naar de avatar van Lennert anders... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Een flesje Heineken? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Auteur Share 5 februari 2007 gepost flesjes heineken zijn niet rood en stervormig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Het Heineken logo dan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost De ster van het logo van Heineken? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Auteur Share 6 februari 2007 gepost Het Heineken logo dan?gij moet echt eens leren op specifiek te zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Auteur Share 6 februari 2007 gepost De ster van het logo van Heineken?Het kan specifieker (De ster van het Heineken logo op mn pul ) Maar ik reken um goed Ik ben benieuwd wat jij allemaal voor boeiende dingen ziet sjumbu buy! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost En het is irritant, en komt hier steeds terug. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Leonard? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Auteur Share 6 februari 2007 gepost Leonard? mwa... die is er maar twee keer geweest Bovendien is hij niet irritant, maar gewoon grappig, vooral nu er een consensus heerst over het feit dat hij een stakker is Ik vind jennoh een beter antwoord Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]mwa... die is er maar twee keer geweest Bovendien is hij niet irritant, maar gewoon grappig, vooral nu er een consensus heerst over het feit dat hij een stakker is Ik vind jennoh een beter antwoord jennoH Als je dan toch specifiek wil zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Niveath & Cold. Wie als 1e een nieuwe vraag stelt, mag de nieuwe vraag stellen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Geel-Wit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Geel-Wit Vanille yoghurt? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Fout, het is wel vloeibaar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Een biertje? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Auteur Share 6 februari 2007 gepost Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Geel-Witei Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Auteur Share 6 februari 2007 gepost Niveath & Cold. Wie als 1e een nieuwe vraag stelt, mag de nieuwe vraag stellen.wat is dat nou weer voor onzin? Krijg ik nou ook 5 punten aftrek omdat ik het niet eens ben met jouw speelwijze? Of moet ik dan ff kut mongool zeggen om weer 15 in de plus te staan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Noem hem een mongool en beslis zelf hoeveel punten je ervoor krijgt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Randy krijgt er iig 1 want bier was goed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Woej, ik krijg een biertje Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het is Bruin en cilindervormig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Woej, ik krijg een biertje Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het is Bruin en cilindervormig Wat een stom spel toch - Een drol in een koker? - Een dropstaafje? - Een kraakwilg? Zo kan je nog wel even doorgaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Een boomstam Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Een boomstam Ja dat is een beetje hetzelfde als mijn kraakwilg na-aper Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Ja dat is een beetje hetzelfde als mijn kraakwilg na-aper Niet eens gelezen . Ik dacht eigenlijk meteen aan stront als ik eerlijk ben. OF een sigaar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Niet eens gelezen . Ik dacht eigenlijk meteen aan stront als ik eerlijk ben. OF een sigaar Stront is ook al gezegd Een sigaar niet... zal je zien dat dat het weer is... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Of heeft het met chocola te maken? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Mars zit er met z'n eerste gok het dichtst bij, maar het is niet juist (ps: er ligt geen stront in m'n kamer) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Mars zit er met z'n eerste gok het dichtst bij, maar het is niet juist(ps: er ligt geen stront in m'n kamer) En bruine pen? Of een bruin bakje in de vorm van een cilinder Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost mmm je brillenkoker dan misschien? . Of gewoon zand in een koker, vanwege je studie ofzo? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Mars zit er met z'n eerste gok het dichtst bij, maar het is niet juist(ps: er ligt geen stront in m'n kamer) tafel-/stoelpoot Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost mmm je brillenkoker dan misschien? .Of gewoon zand in een koker, vanwege je studie ofzo? Je komt dichtbij ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Je komt dichtbij ... Ok een bruine substantie in een koker dus Klei? modder? een opgezet insect? Pfff zal je zien dat een ander het zometeen raadt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Denk gewoon even verder, wat is kokervormig, met bruin zand erin? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Denk gewoon even verder, wat is kokervormig, met bruin zand erin? Een zandloper? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost JAAAAAH! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is kaal Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is kaal je reet?! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.