Twice 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]is echt zooj aren 60, maar wel relaxed Maarja, dan moet je ook gaan blowen... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Maarja, dan moet je ook gaan blowen... Dat is nooit uit de tijd geweest Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Goh er zijn toch tijden geweest waar snuiven en spuiten toch populairder waren Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Goh er zijn toch tijden geweest waar snuiven en spuiten toch populairder waren Dat dacht ik ook, maar toen ik afgelopen zomer (min of meer perongeluk) of Defqon terecht was gekomen bleek niks minder waard... Pfff... Blowen is indd nooit uit de tijd geweest en ik vind er ook niks mis mee, maar hippies doen niet zonder.. Dat is een verschil Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Dat dacht ik ook, maar toen ik afgelopen zomer (min of meer perongeluk) of Defqon terecht was gekomen bleek niks minder waard... Pfff... Blowen is indd nooit uit de tijd geweest en ik vind er ook niks mis mee, maar hippies doen niet zonder.. Dat is een verschil Defqon is zo'n feest waar iedereen met een zonnebril gebruikt heeft en de helft zonder zonnebril ook nog. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Defqon is zo'n feest waar iedereen met een zonnebril gebruikt heeft en de helft zonder zonnebril ook nog. Op dat soort feesten gebruikt inderdaad echt 90% denk ik. Schrikbarend hoe iedereen die niet meer kon lopen wat witte rotzooi in hun bier flikkerden op het vervolgens achterover te klokken. Pff wat een wereldje... Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Op dat soort feesten gebruikt inderdaad echt 90% denk ik. Schrikbarend hoe iedereen die niet meer kon lopen wat witte rotzooi in hun bier flikkerden op het vervolgens achterover te klokken. Pff wat een wereldje... Je moet wel lang door op zo'n feest, maar dat is toch ook wel te doen zonder drugs? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Coke snuiven met een puist in je neus lijkt me trouwens ook niet zo'n goed idee. Om maar weer eens on topic te gaan of zo Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Coke snuiven met een puist in je neus lijkt me trouwens ook niet zo'n goed idee. Om maar weer eens on topic te gaan of zo Moet je 2x aan een kant. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Je moet wel lang door op zo'n feest, maar dat is toch ook wel te doen zonder drugs? Je moet wel lang door, maar ik blijf van die zooi af en ik heb het uitgehouden. Van 12.00 uur tot 23.30 uur. Het was afzien kan ik je vertellen. Maar coke snuiven met een puist.. Kan iemand dat even testen die zo'n ding in zijn neus heeft ? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Maarja, dan moet je ook gaan blowen... waarom wordt relaxed altijd met blowen geassocieerd? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Je moet wel lang door, maar ik blijf van die zooi af en ik heb het uitgehouden. Van 12.00 uur tot 23.30 uur. Het was afzien kan ik je vertellen. Maar coke snuiven met een puist.. Kan iemand dat even testen die zo'n ding in zijn neus heeft ? Na deze post is nooit meer wat van MarsM en Koeiestaart meer vernomen Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 8 februari 2007 gepost Auteur Share 8 februari 2007 gepost Coke heb ik niet, maar kan het wel met wat koffiemelk proberen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Coke heb ik niet, maar kan het wel met wat koffiemelk proberen koffiemelkpoeder mag ik hopen Maar is zonde joh... Dat spul kan je veel beter in de hens zetten Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]waarom wordt relaxed altijd met blowen geassocieerd? Relaxed niet, maar hippies uit de jaren '60 wel, daar quote ik toch op Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Nou weer een puist in mn oor... dat doet ook zeer Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Hoe doen jullie het toch? Ik heb bijna nooit puisten gehad en heb er nog steeds geen. Ik denk dat ik op een gemiddelde van 0-1 per jaar zit Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Hoe doen jullie het toch?Ik heb bijna nooit puisten gehad en heb er nog steeds geen. Ik denk dat ik op een gemiddelde van 0-1 per jaar zit Nah, ik heb ze ook weinig zichtbaar. Af en toe... en vrij vaak op kutplekken Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Nah, ik heb ze ook weinig zichtbaar. Af en toe... en vrij vaak op kutplekken gewoon neuken joh Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]gewoon neuken joh Op het edele geslachtsdeel gelukkig nooit puisten Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Op het edele geslachtsdeel gelukkig nooit puisten narcist Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]narcist Neuh, maar je moet er gewoon zuinig op zijn Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Neuh, maar je moet er gewoon zuinig op zijn ja, als je hem kwijt bent DAN doe je iets verkeerd Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]ja, als je hem kwijt bent DAN doe je iets verkeerd Gelukkig nooit last van Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Gelukkig van jou Nuja je kan altijd een tatoo erop zetten met 'in geval van verlies terug bezrgen aan ..." Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Gelukkig van jou Nuja je kan altijd een tatoo erop zetten met 'in geval van verlies terug bezrgen aan ..." Doen ze toch niet... de verzendkosten van de ptt zijn alweer verhoogd Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Das klotig man, hoe kan je hem dan ooit terug krijgen Je telefoonnummer erop zetten misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost Das klotig man, hoe kan je hem dan ooit terug krijgen Je telefoonnummer erop zetten misschien? Nee, dan bellen ze je steeds... "we hebben je leuter... als je die terug wilt hebben kan dat... ik bel je vanmiddag om 2 uur!" Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2007 gepost Share 8 februari 2007 gepost [..]Nee, dan bellen ze je steeds... "we hebben je leuter... als je die terug wilt hebben kan dat... ik bel je vanmiddag om 2 uur!" (lig effectief plat van het lachen) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Zie het er eerst allemaal maar eens op te krijgen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Jah, met Mars' z'n probleem met z'n seksualiteit verbaasd het me niet dat het er niet allemaal op geraakt Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Jah, met Mars' z'n probleem met z'n seksualiteit verbaasd het me niet dat het er niet allemaal op geraakt Ik snap 'm niet...? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Dat je leuter klein is Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Wat jij wil joh Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Het was wel broertje die erover begon Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Het was wel broertje die erover begon Ik dacht eerder dat hij doelde dat het te pijnlijk voor woorden was Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Ik dacht eerder dat hij doelde dat het te pijnlijk voor woorden was Nou nee hoor. Ik doelde meer op die ellelange zinnen en dat telefoonnummer. Dat kan nooit op dat kleine worstje @ Randy...Leer het nou eens...IK BEN OUDER!!! :P:P Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Nou nee hoor. Ik doelde meer op die ellelange zinnen en dat telefoonnummer. Dat kan nooit op dat kleine worstje @ Randy...Leer het nou eens...IK BEN OUDER!!! :P:P Ik wilde ook iets in die trant zeggen, maar ik dacht, laat ik mijn mond maar houden, voor het weer in een rel uitmondt Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost So what is er dan mis met een kleine leuter? (en nou niet weer over die autoflensjes beginnen ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost So what is er dan mis met een kleine leuter? (en nou niet weer over die autoflensjes beginnen ) Op zich niks, maar aangezien jij snel op je pik getrapt bent, zou dat elkaar wel een beetje tegenspreken Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Op zich niks, maar aangezien jij snel op je pik getrapt bent, zou dat elkaar wel een beetje tegenspreken Nah, voordeel is dat ik dus een lange heb > ... dat heeft zo weer zn voordelen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Nah, voordeel is dat ik dus een lange heb > ... dat heeft zo weer zn voordelen Wel als je hem gebruikt ja Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Nah, voordeel is dat ik dus een lange heb > ... dat heeft zo weer zn voordelen Wat je voordeel noemt... dan zou een kleintje wel handiger zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Okee, hier staak ik de discussie wel Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Voor de mensen die niet het hele topic hebben doorgelezen en die nu denken dat MarsM een puist op zn leuter heeft: blijf maar bij die gedachte Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Nou nee hoor. Ik doelde meer op die ellelange zinnen en dat telefoonnummer. Dat kan nooit op dat kleine worstje @ Randy...Leer het nou eens...IK BEN OUDER!!! :P:P Nou en? Mijn beide broers zijn ook ouder, maar het zijn m'n broertjes Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Op zich niks, maar aangezien jij snel op je pik getrapt bent, zou dat elkaar wel een beetje tegenspreken G-E-N-I-A-A-L Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..] G-E-N-I-A-A-L Alleen kaal is geniaal... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Alleen kaal is geniaal... Ik onthaar Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost [..]Ik onthaar Z??r goed Maar dat hoefde ik niet te weten ofzo verder En het was eigenlijk een uitspraak die wij hadden bij een toffe gast, die een kale kop had Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten