Niveath 7 februari 2007 gepost Auteur Share 7 februari 2007 gepost Koeiestaart.. jij bent Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Yo, komtie dan he The horror.. The horror... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Yo, komtie dan heThe horror.. The horror... Shit! Ik hoor het zo in mijn hoofd maar welke film!? *hard nadenkt* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Auteur Share 7 februari 2007 gepost Apocalypse Now! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Shit! Ik hoor het zo in mijn hoofd maar welke film!? *hard nadenkt* idem, kan het gewoon niet thuisbrengen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]idem, kan het gewoon niet thuisbrengen. Hm, als het echt Apocalypse Now is, zal ik het wel uit een parodieen-film hebben, want AN heb ik nooit gezien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost zou kunnen, maar heb er gewoon geen idee van. Zou Apocalypse Now kunnen zijn hoor (de laatste woorden die je van Kutz hoor) maar 100% zeker ben ik het niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Auteur Share 7 februari 2007 gepost [..]Hm, als het echt Apocalypse Now is, zal ik het wel uit een parodieen-film hebben, want AN heb ik nooit gezien Volgens mij zijn het de laatste woorden in AN. Misschien vergis ik me wel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost [..]Volgens mij zijn het de laatste woorden in AN. Misschien vergis ik me wel. Op zich wel grappig, de eerste post van John op een ander forum was "The horror! Oh god, the horror!" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Het is inderdaad Apocalypse Now. Goed gedaan Niveath. Ik heb het ook al eens gehoord in een andere film. Volgens mij in een Jim Carrey film Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2007 gepost Auteur Share 7 februari 2007 gepost Neue: Oh please, get up off your knees, you look pathetic. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 februari 2007 gepost Share 7 februari 2007 gepost Ik kan mis zijn, maar komt die niet uit Walk the line? (film over het leven van Johny Cash) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 8 februari 2007 gepost Auteur Share 8 februari 2007 gepost Goed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 februari 2007 gepost Share 10 februari 2007 gepost "I've got to get me one of these" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost te moeilijk? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost te moeilijk? Hij komt me bekend voor maar ik zou niet weten welke film. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Tipje dan: Buitenaardse wezens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Oh ja, Independence day. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Inderdeed sir Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost I've discovered you, you bastards! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Heb er toch wel een paar keer over moeten lezen toen hij me binnenviel (dacht eerst aan iets met een bandje ofzo) Maar!!! Het is: The Discovery of Heaven (als Max "de hemel" ontdekt) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Heb er toch wel een paar keer over moeten lezen toen hij me binnenviel(dacht eerst aan iets met een bandje ofzo) Maar!!! Het is: The Discovery of Heaven (als Max "de hemel" ontdekt) Tering, ik dacht dat ik een moeilijke had Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Het was de formulering van de zin EN het is niet bepaald de bekendste quote uit de film (das eerder "we're galactic twins") Maarja, is een van mijn favorietere films (voornamelijk wegens Mulisch) ok, nieuwe pffffft Deze is voor de kenners "This never happened to the other fellow" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2007 gepost Share 11 februari 2007 gepost Het was de formulering van de zinEN het is niet bepaald de bekendste quote uit de film (das eerder "we're galactic twins") Maarja, is een van mijn favorietere films (voornamelijk wegens Mulisch) ok, nieuwe pffffft Deze is voor de kenners "This never happened to the other fellow" On her majesty's secret service . Op het strandje... echt briljant Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost jip Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost jip Die had ik ook wel geweten...Waarom lag ik al op bed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Omdat er dan al een nieuwe opgave zou zijn, maar Mars is te lui ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Omdat er dan al een nieuwe opgave zou zijn, maar Mars is te lui ... Oh shit, vergeten... ga even een nieuwe doen momento Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Okee even een makkelijke dan: "See, you push the laws and you end up dead. Okay, I'll see you in the kitchen with a knife." Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Okee even een makkelijke dan:"See, you push the laws and you end up dead. Okay, I'll see you in the kitchen with a knife." Die is te makkelijk :P Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Okee even een makkelijke dan:"See, you push the laws and you end up dead. Okay, I'll see you in the kitchen with a knife." Scream natuurlijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost [..]Scream natuurlijk. jup Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Volgende: "Yo, Adrian!" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Hmmmmm, eigenlijk een moeilijke, want er zijn 5 opties Rocky (de eerste) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 februari 2007 gepost Share 12 februari 2007 gepost Volgende: "Yo, Adrian!" De Amerikaanse versie van B&A Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 13 februari 2007 gepost Share 13 februari 2007 gepost De Amerikaanse versie van B&A Hmmmmm, eigenlijk een moeilijke, want er zijn 5 optiesRocky (de eerste) Ja, die is goed! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2007 gepost Share 13 februari 2007 gepost Pfffft, wordt weer denken (begin zowat door m'n inspiratie te geraken) "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaalrighty then" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 13 februari 2007 gepost Auteur Share 13 februari 2007 gepost Pfffft, wordt weer denken (begin zowat door m'n inspiratie te geraken)"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaalrighty then" Ik ken alleen van And then and then. (Dude, where's my car? ) Maar dat is 'm denk ik niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2007 gepost Share 13 februari 2007 gepost Die is het idd niet, Mars zal het wel weten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 februari 2007 gepost Share 13 februari 2007 gepost Ace Ventura: Pet Detective.... duh Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 februari 2007 gepost Share 13 februari 2007 gepost Ace Ventura: Pet Detective.... duh Tjonge zo is er ook geen reet meer aan Krijg niet eens de kans om te reageren als ik zo laat thuis kom Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost Mars, je hebt het uiteraard juist Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost "The moonlight shows us for what we really are" Beetje makkelijk houden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost The Pirates of the Caribbean I Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 februari 2007 gepost Share 14 februari 2007 gepost The Pirates of the Caribbean I Jup Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost What are you doing? It's a game of touch football, every time I look over you're on your ass again. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 februari 2007 gepost Share 22 februari 2007 gepost What are you doing? It's a game of touch football, every time I look over you're on your ass again. *bump Geef 'ns een hint ofzo? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 april 2007 gepost Share 1 april 2007 gepost Wedding Crashers! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 april 2007 gepost Share 6 april 2007 gepost Is ie goed? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 8 april 2007 gepost Share 8 april 2007 gepost Ja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.