Koeiestaart 31 januari 2007 gepost Share 31 januari 2007 gepost Batman Forever Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 januari 2007 gepost Share 31 januari 2007 gepost Klopt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 januari 2007 gepost Share 31 januari 2007 gepost Neen, deze keer is het geen parodie Weer Batman Begins? Klinkt als iets dat Alfred zou zeggen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 januari 2007 gepost Share 31 januari 2007 gepost [..]Weer Batman Begins? Klinkt als iets dat Alfred zou zeggen Het was Batman Forever, en Koeiestaart heeft het geraden (lees jij de laatste posts van een topic door of is dat niet interessant ?) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 januari 2007 gepost Share 31 januari 2007 gepost [..]Het was Batman Forever, en Koeiestaart heeft het geraden (lees jij de laatste posts van een topic door of is dat niet interessant ?) Oh, ik had niet gezien dat er een nieuwe pagina was. Neem me niet kwalijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 31 januari 2007 gepost Share 31 januari 2007 gepost Jeeeej volgende: "That's a Duck, not a Dick!" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 januari 2007 gepost Share 31 januari 2007 gepost @wonderer: no problem @Koeistaart: The Long Kiss Goodnight (zalige film trouwens, vooral die sc?ne aan het waterrad) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 1 februari 2007 gepost Share 1 februari 2007 gepost Ja helemaal goed (Geweldige Quotes in deze film, kan er zo nog 5 noemen!) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2007 gepost Share 1 februari 2007 gepost "You don't need proof when you have instinct" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 1 februari 2007 gepost Auteur Share 1 februari 2007 gepost "You don't need proof when you have instinct" Uit de beste film ooit, Reservoir Dogs! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2007 gepost Share 1 februari 2007 gepost Qua film ben je juist, maar die conotatie klopt toch niet hoor (daar zijn de Kubrick films te goed voor ) Maargoed jij bent Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 1 februari 2007 gepost Auteur Share 1 februari 2007 gepost Nieuwe: Keep breathing. That's the key. Breathe. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2007 gepost Share 1 februari 2007 gepost (ik wacht dus nog steeds op de eerste quote die ik niet ken ) Lord of the Rings: The Two Towers (de sc?ne waarin Aragorn, Legolas en Gimli de Uruk-Hai achtervolgen, hierna zegt hij "I'm wasted on cross-country, Dwarves are natural sprinters, very dangerous on a short distance") Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 februari 2007 gepost Share 1 februari 2007 gepost (ik wacht dus nog steeds op de eerste quote die ik niet ken )Lord of the Rings: The Two Towers (de sc?ne waarin Aragorn, Legolas en Gimli de Uruk-Hai achtervolgen, hierna zegt hij "I'm wasted on cross-country, Dwarves are natural sprinters, very dangerous on a short distance") Alhoewel het mijn favoriete film is, wist ik deze nog niet eens . Ben hier echt te slecht in vrees ik... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 2 februari 2007 gepost Auteur Share 2 februari 2007 gepost (ik wacht dus nog steeds op de eerste quote die ik niet ken )Lord of the Rings: The Two Towers (de sc?ne waarin Aragorn, Legolas en Gimli de Uruk-Hai achtervolgen, hierna zegt hij "I'm wasted on cross-country, Dwarves are natural sprinters, very dangerous on a short distance") OMG jij weet ze echt allemaal. Alhoewel dit een van de makkelijkere was. Ik kan wel een hele moeilijk zoeken maar uit het hoofd is leuker Ik maak dalijk weer eens de stand op. Randy staat toch bovenaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 februari 2007 gepost Share 2 februari 2007 gepost Heeeel makkelijke, maar wel volledig uit het hoofd (excuseer mij bij het maken van eventuele typfouten) The path of the rigeous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tirany of evil men. Blessed is he, who in the naam of charity and good will shepperds the weak through the valley of darkness, for he is trully his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attemt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord, when I lay my vengeance upon thee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 2 februari 2007 gepost Auteur Share 2 februari 2007 gepost Heeeel makkelijke, maar wel volledig uit het hoofd (excuseer mij bij het maken van eventuele typfouten)The path of the rigeous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tirany of evil men. Blessed is he, who in the naam of charity and good will shepperds the weak through the valley of darkness, for he is trully his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attemt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord, when I lay my vengeance upon thee. 2e beste film Pulp Fiction. Ezechiel 25:17 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 2 februari 2007 gepost Auteur Share 2 februari 2007 gepost Randy 12 Niveath 6 (na goedkeuring hieronder ) MarsM 3 Wonderer 2 Wer-Al Zwowe 2 Samba-boy 1 RM 1 Koeiestaart 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 februari 2007 gepost Share 2 februari 2007 gepost You're up Niveath Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 2 februari 2007 gepost Auteur Share 2 februari 2007 gepost He's a criminal, and not even the good type that deals drugs and does drive-by's. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 februari 2007 gepost Share 2 februari 2007 gepost (nu ben ik even beschaamd dat ik hem ken) Ali G In Da House Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 2 februari 2007 gepost Auteur Share 2 februari 2007 gepost (nu ben ik even beschaamd dat ik hem ken)Ali G In Da House Daar gaat je 'ik kijk alleen kwaliteitsfilms-status' Ik dacht juist dat je dit soort films niet zou kennen Maar hij is goed ja. Randy 13 Niveath 6 MarsM 3 Wonderer 2 Wer-Al Zwowe 2 Samba-boy 1 RM 1 Koeiestaart 1 Ik zie nu dat Randy net zoveel heeft als de rest bij elkaar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost "I have detailed files on human anatomy" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost (nu ben ik even beschaamd dat ik hem ken)Ali G In Da House Daar gaat je 'ik kijk alleen kwaliteitsfilms-status' Ik dacht juist dat je dit soort films niet zou kennen Maar hij is goed ja. Randy 13 Niveath 6 Wonderer 2 Wer-Al Zwowe 2 Samba-boy 1 RM 1 Koeiestaart 1 Ik zie nu dat Randy net zoveel heeft als de rest bij elkaar Als je mij er niet bij zet wel ja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost "I have detailed files on human anatomy" Terminator 2 trouwens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Zou je niet beter, ipv te mierenneuken (of is het maar 1 tussen-n?), een film geven voor de genoemde quote Damn, te snel geantwoord Correct Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Zou je niet beter, ipv te mierenneuken (of is het maar 1 tussen-n?), een film geven voor de genoemde quote Damn, te snel geantwoord Correct > Makes you a more efficient killer right? < Correct Okee even een nieuwe quote bedenken... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Even wat meer klassieke, nostaligische Nederlandse films... die weet Randy misschien niet "Zeg me maar na... ik ben een baby met een roze spaarvarken" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Ik ken maar 1 Nederlandse, nostaligische kinderfilm en dat is Het zakmes. En ik denk niet dat die het is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Ik ken maar 1 Nederlandse, nostaligische kinderfilm en dat is Het zakmes.En ik denk niet dat die het is Hehe neemt ie de typfout in "nostalgische" ook mee he . Maar hij is fout... maar je zit wel warm Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost Ik wilde Zakmes gokken, maar dan is het Tasjesdief. Het is met zo'n klein jongetje iig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Ik wilde Zakmes gokken, maar dan is het Tasjesdief. Het is met zo'n klein jongetje iig Yep! Echt een geweldige jeugdfilm! . Het is trouwens ook hetzelfde "jongetje"als bij het zakmes... allebei Olivier Tuinier . Anyway Randy, als je 'm niet kent... ga 'm eens bekijken, hij is echt leuk en een eye-opener voor pestkoppen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]hij is echt leuk en een eye-opener voor pestkoppen Ik heb geen eye-opener nodig, ik ben graag pestkop Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Ik heb geen eye-opener nodig, ik ben graag pestkop Argh . Ok, that's it... ga maar patat snijden jij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Argh . Ok, that's it... ga maar patat snijden jij Nah, gisteren was het FRIETEN, vanavond is het pasta (en daar moet je geen aardappelen voor snijden) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Nah, gisteren was het FRIETEN, vanavond is het pasta (en daar moet je geen aardappelen voor snijden) Zeker in zo'n typische Belgische puntzak... eerst de mayo erin en dan de patat eroverheen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Zeker in zo'n typische Belgische puntzak... eerst de mayo erin en dan de patat eroverheen Jaah, thuis eten wij frieten uit een puntzak en hebben we zo'n mayo pomp... (zoals elke Nederlander een windmolen in z'n tuin heeft staan zeker) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Jaah, thuis eten wij frieten uit een puntzak en hebben we zo'n mayo pomp... (zoals elke Nederlander een windmolen in z'n tuin heeft staan zeker) Geen mayo pomp, wel een perfectdraft . En we hebben tulpen in onze tuin staan, duh . En we trekken 15 miljoen uit om onze molens op te laten knappen ja... logisch toch? . En we lopen op klompen en vreten bergen met kaas, ook al mag half Nederland niet meer omdat we een Sonja Bakker hype ondergaan... Anders nog iets? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Geen mayo pomp, wel een perfectdraft . En we hebben tulpen in onze tuin staan, duh . En we trekken 15 miljoen uit om onze molens op te laten knappen ja... logisch toch? . En we lopen op klompen en vreten bergen met kaas, ook al mag half Nederland niet meer omdat we een Sonja Bakker hype ondergaan... Anders nog iets? Wat is een Sonja Bakker? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Wat is een Sonja Bakker? ??n of andere mateloos populaire di?tiste (of hoe schrijf je dat? ) Lang leve het vette bekken voedsel in ieder geval Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]??n of andere mateloos populaire di?tiste (of hoe schrijf je dat? ) Lang leve het vette bekken voedsel in ieder geval Ahzo, laat dat maar mooi in Nederland, wij Belgen hoeven al die onzin niet. (ze zou misschien durven zeggen dat je geen bier mag drinken en geen vette frieten met een liter of 2 mayo en een halve fles cola) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Ahzo, laat dat maar mooi in Nederland, wij Belgen hoeven al die onzin niet. (ze zou misschien durven zeggen dat je geen bier mag drinken en geen vette frieten met een liter of 2 mayo en een halve fles cola) Ja, dat mag dus niet . Geen bier... nou dan geen dieet he Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Ja, dat mag dus niet . Geen bier... nou dan geen dieet he Geen bier, geen vet, wat blijft er nog over? Groenten? Neen danku Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Geen bier, geen vet, wat blijft er nog over? Groenten? Neen danku Eensch En nu maar weer ontopic Niveath.... quoooooote please Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost Congratulations, you're a dead man. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Jah, daar gaat de illusie dat ik het moeilijk ging krijgen Oceans 11 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost Jah, daar gaat de illusie dat ik het moeilijk ging krijgenOceans 11 Goed natuurlijk. Randy 14 Niveath 7 MarsM 4 Wonderer 2 Wer-Al Zwowe 2 Samba-boy 1 RM 1 Koeiestaart 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost You don't need your mouth to pee Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost The Transporter Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost jip Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.