MarsM 14 januari 2007 gestart Share 14 januari 2007 gestart He Randy... hebben ze dat nieuwe veignet nou expres in de vorm van twee zakjes patat gedaan?! (als omgekeerde versie van de zwitserland / oostenrijk edities) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2007 gepost Share 14 januari 2007 gepost Waarschijnlijk, maar mij hoor je niet klagen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2007 gepost Auteur Share 14 januari 2007 gepost Waarschijnlijk, maar mij hoor je niet klagen Mij wel... aso dure zooi... en die Belgen onze wegen maar kapot scheuren *wacht nog steeds hoopvol op een kabinet in Nederland dat gaat ingrijpen * Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2007 gepost Share 14 januari 2007 gepost [..]Mij wel... aso dure zooi... en die Belgen onze wegen maar kapot scheuren *wacht nog steeds hoopvol op een kabinet in Nederland dat gaat ingrijpen * Sorry, daar kan ik geen topic voor openen Maar onze wegen worden hier niet enkel door Nederlanders kapot gereden, vooral door illegalen die zo graag naar Engeland willen. Worden dan aangehouden en dan zitten wij er maar mee, en dan zitten ze in onze kerken omdat de priesters zo stom zijn om te zeggen dat ze meeleven hebben. Fucking illegalen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2007 gepost Auteur Share 14 januari 2007 gepost [..]Sorry, daar kan ik geen topic voor openen Maar onze wegen worden hier niet enkel door Nederlanders kapot gereden, vooral door illegalen die zo graag naar Engeland willen. Worden dan aangehouden en dan zitten wij er maar mee, en dan zitten ze in onze kerken omdat de priesters zo stom zijn om te zeggen dat ze meeleven hebben. Fucking illegalen. Oh nu snap ik het Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 januari 2007 gepost Share 15 januari 2007 gepost Worden dan aangehouden en dan zitten wij er maar mee, en dan zitten ze in onze kerken omdat de priesters zo stom zijn om te zeggen dat ze meeleven hebben. Dat heet toch kerkasiel? (Had daar zelf nog nooit van gehoord). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Ja, maar ik heb toch het recht om daar niet mee akkoord te gaan? Fucking godsdienstigen en hun domme geloof. Vuile Samson-lovers. Ik zal eens een hand in hun aars steken zodat ze kunnen spreken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost maar als die illegalen een vignet op hun vrachtwagen stoppen heb je er geen problemen mee? Nou ben ik sowieso al voor de afschaffing van Belgie... Maar nu moet k ook nog ns 60 euro aan die lui dokken als k naar Frankrijk wil rijden tsjooooooonge Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost maar als die illegalen een vignet op hun vrachtwagen stoppen heb je er geen problemen mee? Nou ben ik sowieso al voor de afschaffing van Belgie... Maar nu moet k ook nog ns 60 euro aan die lui dokken als k naar Frankrijk wil rijden tsjooooooonge Als je ze onderhands een zakje friet geeft kom je er ook wel langs Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost maar als die illegalen een vignet op hun vrachtwagen stoppen heb je er geen problemen mee? Nou ben ik sowieso al voor de afschaffing van Belgie... Maar nu moet k ook nog ns 60 euro aan die lui dokken als k naar Frankrijk wil rijden tsjooooooonge Afschaffing Belgi?, hoe durf je, wat ben ik dan? Knuffellandloze? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Afschaffing Belgi?, hoe durf je, wat ben ik dan? Knuffellandloze? Maken van jou wel gewoon Knuffel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost [..]Afschaffing Belgi?, hoe durf je, wat ben ik dan? Knuffellandloze? Vlucht gewoon net als Coldsama richting het Oosten Dan word je vanzelf de Knuffelturk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Vlucht gewoon net als Coldsama richting het Oosten Dan word je vanzelf de Knuffelturk Het is blauw en woont in Turkije..... .... ............................ ..................................... DE SMURK! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Vlucht gewoon net als Coldsama richting het Oosten Dan word je vanzelf de Knuffelturk Mar iek kan niet kameel krijg, dus dan iek arme knuffelturk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Wat gebeurt er als een Limburger naar Belgie verhuist? Dan stijgt het IQ van beide landen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Waarom loopt Cold met een stokbrood in z'n kont? > Omdat z'n rechterkies is getrokken en hij met de andere kant moet eten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Wat is de overeenkomst tussen het hoofd van Randy en de Bijlmerbajes? > Cellentekort Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Waarom is er in Nederland eb en vloed? Cold ging eens naar het strand en het water schrok zich de pleuris, en komt nu 2 maal per dag kijken of hij weg is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Waarom gaat Randy in de hoek staan als hij het koud heeft? De hoek is 90 graden! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Wat moet je doen als Cold uitgaat Hem terug aansteken! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Het zit in een biercafe en roept de hele dag "Ik ben Jenno en ik kan heel goed Nederlands" Een aangeschoten Randy Roes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Prachtig, deze invulling van 'Be Serious' . Be SeriousEen forumonderdeel waar geen plek is voor grappen en grollen, maar waar je gewoon serieus je ei kwijt kunt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost Nou nog zsm een keer Uncle Ar's kleding-kroeggrap met Randy doen Cold Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Nou nog zsm een keer Uncle Ar's kleding-kroeggrap met Randy doen Cold hehehe volgens mij gaat je dat geld kosten en Wer Al, mijn ei is dat k vind dat belgie afgeschaft moet worden, dus dat uit ik door slechte Randygrappen te maken K kan ook wel grappen over Zweden gaan maken, maar die slaan nergens op... Bijvoorbeeld: Hoe noem je groepsseks in het Zweeds? Meuteneuke Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost Nah als volwaardige praeses zou hij 'm wel moeten kennen natuurlijk . Maar je kan zelf voorzorgsmaatregelen nemen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Nou nog zsm een keer Uncle Ar's kleding-kroeggrap met Randy doen Cold hehehe volgens mij gaat je dat geld kosten en Wer Al, mijn ei is dat k vind dat belgie afgeschaft moet worden, dus dat uit ik door slechte Randygrappen te maken K kan ook wel grappen over Zweden gaan maken, maar die slaan nergens op... Bijvoorbeeld: Hoe noem je groepsseks in het Zweeds? Meuteneuke Ok?, wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens. Belgi? moet afgeschaft worden. Het zou in twee landen verdeelt moeten worden, Vlaanderen en Walloni?. En wat mij betreft mag Vlaanderen wel bij ons land aan geplakt worden. Maar goed, de betaling van het onderhoud van de wegen moet eigenlijk op Europees niveau geregeld worden. Dus het bedrag dat je betaalt, geeft je dan recht om in heel Europa zonder tol of veignet te rijden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Nah als volwaardige praeses zou hij 'm wel moeten kennen natuurlijk . Maar je kan zelf voorzorgsmaatregelen nemen Ik ben benieuwd .... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost [..]Ik ben benieuwd .... Ah hij kent m niet dat wordt lache dan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Ah hij kent m niet dat wordt lache dan Ik sidder en beef Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost [..]Ah hij kent m niet dat wordt lache dan zweer het je, gaat je geld kosten met die rare belg... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 januari 2007 gepost Auteur Share 18 januari 2007 gepost [..]zweer het je, gaat je geld kosten met die rare belg... Neem net zoveel voorzorg als je zelf wilt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Karliefde 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost Ons 'land' zou nog rapper failliet gaan dan nu.. (Ik ben ook belg) België is volgens mij technisch onmogelijk te splitsen, en ik zou niet inzien waar het beter voor zou zijn. verdraagzaamheid, dat hebben we nodig :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 januari 2011 gepost Share 5 januari 2011 gepost Wat een intelligentie!!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 januari 2011 gepost Share 6 januari 2011 gepost Ons 'land' zou nog rapper failliet gaan dan nu.. (Ik ben ook belg) België is volgens mij technisch onmogelijk te splitsen, en ik zou niet inzien waar het beter voor zou zijn. verdraagzaamheid, dat hebben we nodig :') Volgens mij is het ook onmogelijk om breedgedragen verdraagzaamheid te creëren in een land met zulke tegenstellingen over bepaalde onderwerpen. Dus blijf je altijd een probleem houden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Karliefde 6 januari 2011 gepost Share 6 januari 2011 gepost Volgens mij is het ook onmogelijk om breedgedragen verdraagzaamheid te creëren in een land met zulke tegenstellingen over bepaalde onderwerpen. Dus blijf je altijd een probleem houden. Dat is waar, valt dan alleen nog te bekijken welk probleem het ergst is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 januari 2011 gepost Share 7 januari 2011 gepost De problemen die ze steeds oprakelen zijn voornamelijk problemen waar de alledaagse man niet van wakker ligt: - Splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde: zuiver een symbooldossier geworden terwijl het eigenlijk niets te maken heeft met de dagelijkse werking van die gemeensten in de kieskring, het is enkel over de kieslijsten - Benoeming van de Franstalige burgemeesters: was een fout door die burgemeesters om vergaderingen in het frans te leiden, maar met een simpele verontschuldiging en controle is dat toch makkelijk opgelost. - De financiering van de gewesten en de federale staat: lijkt het grootste struikelblok, maar naar wat je in verschillende kranten leest de laatste dagen zitten de onderhandelaars dicht bij een oplossing Eigenlijk draait een groot deel van alle onderhandelingen over (hoe kan het ook anders) geld: Vlaanderen vind dat ze procentueel teveel aan de federale staat geven en Walloni¨e vreest dat ze na een hervorming geen welvaart meer kunnen opbouwen; terwijl beide regio's het toch nog steeds vrij goed doen. (ik ga hier niet m'n volledige redenering optypen, want het is een vrij lange ) De zaken waar men zich WEL mee bezig moet houden die raken ondertussen meer en meer ondergesneeuwd: hervorming van de pensioenen, aanpassing van het arbeidsmarktbeleid en niet te vergeten het goedkoper maken van arbeid terwijl de lonen nog steeds kunnen stijgen (ik geef bvb een derde van m'n loon af aan inkomstenbelasting en sociale zekerheid, en dat is veel terwijl m'n baas ook nog eens een mooie plak geld mag leggen per werknemer) M'n algemene punt is eigenlijk zeer simpel: de gewone man of vrouw is het beu dat de politiek zo klungelt terwijl de problemen waar men het zo graag over heeft eigenlijk voor ons een "ver van ons bed show" zijn, want er zijn maar heel weinig mensen die écht geloven dat een splitsing van het land zal leiden tot een grote verbetering. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.