randy_roes 14 januari 2007 gestart Share 14 januari 2007 gestart Op vraag van Mars ... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2007 gepost Share 14 januari 2007 gepost Ah cool Kan ik gelijk even zeggen dat ik gaarne geen pb's meer wil ontvangen met verzoekjes voor illegale kopie?n van Samson-filmpjes voor dat schijt-samson forum of desnoods f?r eigene konzumption danke Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2007 gepost Auteur Share 14 januari 2007 gepost Ah cool Kan ik gelijk even zeggen dat ik gaarne geen pb's meer wil ontvangen met verzoekjes voor illegale kopie?n van Samson-filmpjes voor dat schijt-samson forum of desnoods f?r eigene konzumption danke Een forum voor onze nationale held? Waar dan? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2007 gepost Share 14 januari 2007 gepost [..]Een forum voor onze nationale held? Waar dan? Ja dag, k ga er geen reclame voor maken Het is al erg genoeg Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2007 gepost Auteur Share 14 januari 2007 gepost [..]Ja dag, k ga er geen reclame voor maken Het is al erg genoeg Komaan, een extra plaats om te spammen, tof toch? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2007 gepost Share 14 januari 2007 gepost [..]Komaan, een extra plaats om te spammen, tof toch? Ik zie dit niet als spammen... ik zie dit als een laatste poging om voor te doen hoe je een forum in leven houdt En als SOG natuurlijk... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2007 gepost Auteur Share 14 januari 2007 gepost [..]Ik zie dit niet als spammen... ik zie dit als een laatste poging om voor te doen hoe je een forum in leven houdt En als SOG natuurlijk... Jah, wedden dat er morgenavond 2 nieuwe posts zullen zijn Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2007 gepost Share 14 januari 2007 gepost [..]Jah, wedden dat er morgenavond 2 nieuwe posts zullen zijn Dan zal het aan ons niet liggen... het zijn er nu sowieso meer dan 50 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2007 gepost Auteur Share 14 januari 2007 gepost [..]Dan zal het aan ons niet liggen... het zijn er nu sowieso meer dan 50 Waaw, het aantal posts in 2007 is gewoon al met 5 vermenigvuldigd Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2007 gepost Share 14 januari 2007 gepost [..]Waaw, het aantal posts in 2007 is gewoon al met 5 vermenigvuldigd Ah , dan is het mooi geweest . Nou kijken of er nog meer mensen gaan posten... zat om op te reageren volgens mij nu Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2007 gepost Auteur Share 14 januari 2007 gepost [..]Ah , dan is het mooi geweest . Nou kijken of er nog meer mensen gaan posten... zat om op te reageren volgens mij nu En zoniet, zorg dan dat er morgennacht genoeg is voor mij om op te reageren, dan zal ik straalbezopen thuiskomen van een cantus Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2007 gepost Share 14 januari 2007 gepost [..]En zoniet, zorg dan dat er morgennacht genoeg is voor mij om op te reageren, dan zal ik straalbezopen thuiskomen van een cantus mmmz... ik niet... dat is niet leuk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 januari 2007 gepost Auteur Share 14 januari 2007 gepost [..]mmmz... ik niet... dat is niet leuk Goh, het zal wel leuk zijn als je mijn reacties dan zult lezen dinsdagochtend Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Goh, het zal wel leuk zijn als je mijn reacties dan zult lezen dinsdagochtend he shit ik lees dit een dag te laat... kan je vanavond niet ook nog ff gaan zuipen? zal k meer uitnodigende posts voor je plaatsen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost [..]he shit ik lees dit een dag te laat... kan je vanavond niet ook nog ff gaan zuipen? zal k meer uitnodigende posts voor je plaatsen Goh, zal moeilijk zijn, maar omdat jij het bent zal ik vanavond nog eens gaan zuipen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Goh, zal moeilijk zijn, maar omdat jij het bent zal ik vanavond nog eens gaan zuipen top van je Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost [..]top van je Maar dan moet je jouw belofte wel nakomen h Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Maar dan moet je jouw belofte wel nakomen h? dan moet ik eerst zelf ook gaan zuipen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost [..]dan moet ik eerst zelf ook gaan zuipen Waar wacht je dan op Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost [..]Waar wacht je dan op Tot het iets later is en het aannemelijker is dat er leven is in de woonkamer van 2noord, k heb geen zin om naar de stad te fietsen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost [..]Tot het iets later is en het aannemelijker is dat er leven is in de woonkamer van 2noord, k heb geen zin om naar de stad te fietsen Pfft, je moet er wel iets voor over hebben h Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 januari 2007 gepost Auteur Share 16 januari 2007 gepost even ontopic ... http://www.gertje.info/index.php Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost lol we hebben eveneens genoeg redenen om te geloven dat de heer Verbiest niet toerekeningsvatbaar was op het moment van deze uitspraken. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 16 januari 2007 gepost Share 16 januari 2007 gepost Prachtig. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost http://www.samsonostalgie.com Wordt lid en je kan allemaal afleveringen en liedjes downloaden, en: Het is legaal! Toestemming gevraagd, en ze hebben het gekregen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2007 gepost Auteur Share 18 januari 2007 gepost www.samsonostalgie.comWordt lid en je kan allemaal afleveringen en liedjes downloaden, en: Het is legaal! Toestemming gevraagd, en ze hebben het gekregen ... onmiddellijk Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost Samsonostalgie filmpjes op YouTube Beste leden, De laatste weken verschijnen er steeds meer filmpjes van Samsonostalgie.com op YouTube. Dit kan niet verder zo. Onze leden doen veel moeite om afleveringen aan te schaffen en ze op de website te plaatsen en dan zouden enkele figuren ze zomaar ergens anders uploaden zonder verdere toestemming en zelfs nog geen link naar deze website. Bovendien hebben we dagelijks veel werk aan de website en zou het zonde zijn dat dat verloren gaat doordat alle filmpjes gewoon maar elders geplaatst worden. Leden die "stiekem" filmpjes downloaden en ze op YouTube en GoogleVideo etc. zetten krijgen een ban ! Het team van Samsonostalgie. HAHAHAHAHAHAH Verbaast me niks van die Samson stakkers daar . Daar zijn ze reuze goed in, even aannemende dat al die eppo's van dat samsonforum daar ook aangemeld zijn. En maar pronken met materiaal van anderen... de ??n nog meer dan de ander Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost En bedankt, ik was daar mioderator, IK heb al die filmpjes online gezet.... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost En bedankt, ik was daar mioderator, IK heb al die filmpjes online gezet.... Ja ik ken er wel meer die dat doen hoor Hoe heet die ene wijspik ook alweer... hij had accountje octaafdebolle geloof ik Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost Ja. Maar even iets anders. Bij ons in Den Bosch waait het met windkracht 10, dus daarom wil ik dit even zeggen. hebben jullie dat filmje (Die parodie) gezien van samson op internet? Nee? Het was ook na een dag weer offline. Maargoed, hij ging zo: Samson zat in een kerstshow op locatie, maar opeens begint het verschrikkelijk hard te waaien, en dan vliegt de samson-pop weg! Je ziet alleen een hand, en dan hoor je kinderen roepen: AAAAAAH! Die enge arm heeft samson weggegooid! Weeeeeh Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost Ja. Maar even iets anders. Bij ons in Den Bosch waait het met windkracht 10, dus daarom wil ik dit even zeggen. hebben jullie dat filmje (Die parodie) gezien van samson op internet? Nee? Het was ook na een dag weer offline. Maargoed, hij ging zo: Samson zat in een kerstshow op locatie, maar opeens begint het verschrikkelijk hard te waaien, en dan vliegt de amson-pop weg! Je ziet alleen een hand, en dan hoor je kinderen roepen: AAAAAAH! Die enge arm heeft samson weggegooid! Weeeeeh Dat filmpje wil ik dan wel zien. WEG MET SAMSON, alleen meneer Spaghetti mag blijven Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2007 gepost Auteur Share 18 januari 2007 gepost [..]Dat filmpje wil ik dan wel zien. WEG MET SAMSON, alleen meneer Spaghetti mag blijven Koen Crucke is dan ook Gentenaar, en kennis van mijn familie Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 januari 2007 gepost Share 18 januari 2007 gepost Koen Crucke is dan ook Gentenaar, en kennis van mijn familie Koen was ook een topper in dat TV programma 'Zegn's uhhh' met -inderdaad- Gert als presentator Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2007 gepost Auteur Share 18 januari 2007 gepost [..]Koen was ook een topper in dat TV programma 'Zegn's uhhh' met -inderdaad- Gert als presentator Nog goed dat Samson daar nooit aan meedeed Seg Gertjeuh!!!, ik ga het zeggeuh Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 19 januari 2007 gepost Share 19 januari 2007 gepost mwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gertjeeeeeeeeeeeeeeeeeuhhhhhhhhhhhhhhh Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 19 januari 2007 gepost Share 19 januari 2007 gepost Nog goed dat Samson daar nooit aan meedeedSeg Gertjeuh!!!, ik ga het zeggeuh Gelukkig niet, anders hadden Emiel, Margriet en paardensportfreak Jaak niet meer mee kunnen doen De oplossing was wel vaak Samson trouwens! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 19 januari 2007 gepost Share 19 januari 2007 gepost [..]Koen Crucke is dan ook Gentenaar, en kennis van mijn familie ..en ten tweede, de koekjes zijn op Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 januari 2007 gepost Auteur Share 19 januari 2007 gepost [..]..en ten tweede, de koekjes zijn op Heb jij het laatste koekje opgegeten? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 januari 2007 gepost Share 21 januari 2007 gepost Ik heb wel een filmpje uit 1990 met Koen Crucke in zijn programma, Tijd voor Koen, samen met Samson & Gert. Het is vooral klassieke muziek, maar S&G&K zingen ook een andere versie van Er Zit Meer In Een Liedje... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost Voor de fans van Samson die Super Mario leuk vinden http://www.youtube.com/watch?v=I8h6hgXK ... ed&search= Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten