samba-boy 22 december 2006 gestart Share 22 december 2006 gestart Voor de fans is dit heel leuk nieuws: Beste Fort Alpha DVD ge?nteresseerde, Wij hebben veel fanmail ontvangen met de vraag of Fort Alpha op DVD wordt uitgebracht. Met plezier informeer ik je dat in februari 2007 de eerste tien afleveringen op DVD verschijnen. Hij zal ondermeer verkrijgbaar zijn bij Free Record Shop, Music Store, Van Leest, V&D en Media Markt. Ik weet niet wat hij gaat kosten omdat de winkels dat (binnen een bepaalde marge) zelf uitmaken. Ik schat wel in dat de verkoopprijs rond de 19 euro zal zijn maar pin me daar niet op vast. We verwachten dat de laatste tien afleveringen in het najaar van 2007 uitgegeven worden. Maar dat is nog niet zeker. Ik hoop dat je in ieder geval blij zult zijn met de eerste serie en ik wens je veel kijkplezier. Joepie! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 december 2006 gepost Share 23 december 2006 gepost Goed nieuws! Even mijn ouders instrueren dat ze hem voor me halen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 december 2006 gepost Share 26 december 2006 gepost Hier wordt ie ook zeker in huis gehaald, het was ook wel een kweekvijver voor talent, dus je zult, ook al heb je het nooit gezien, een hoop lui herkennen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 januari 2007 gepost Auteur Share 24 januari 2007 gepost Wil er iemand de hoes van de aankomende release zien? Iemand? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 januari 2007 gepost Auteur Share 25 januari 2007 gepost Nou ja, niemand wilt hem zien, ach wat, ik zet 'm er gewoon op: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 januari 2007 gepost Share 25 januari 2007 gepost Fort Alpha? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 januari 2007 gepost Share 26 januari 2007 gepost Fort Alpha? Een midden jaren '90 serie van als ik het mij goed herinner de TROS. Heeft heel wat talent in gezeten (ik bedoel mensen die nu ook nog in tv doen, niet iedereen vindt iedereen even goed natuurlijk ), ik noem: Tatum Dagelet Jennifer de Jong Tygo Gernandt Robin Rienstra Rene van Asten Cas Jansen Jop Joris Evrim Akygit Daan Schuurmans John Wijdenbosch en ongetwijfeld nog veel meer Speelde zich af op een school en ging over het wel en wee van een scholklas. Ik vond het toen een erg goede serie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost Hij zou nu inmiddels uit moeten zijn, en verrassend genoeg zit er ook een extra op, een Making of, die werd uitgezonden na de herhaling van het 1e seizoen, en voor de uitzending van seizoen 2. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 april 2007 gepost Auteur Share 6 april 2007 gepost Ik heb hem nu dus in huis en ik moet zeggen, het 1e seizoen is net zo goed als het 2e!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 juli 2007 gepost Share 6 juli 2007 gepost De afgelopen week met Brad de hele eerste serie gekeken O+ Hij leert er Nederlands van en een stukje Nederlandse cultuur en voor mij is het gewoon jeugdsentiment, geweldig. En Dick kwam ook nog even langs in de laatste aflevering Nou moet ik een tijdje wachten op het tweede seizoen, opsturen durf ik niet echt, er raakt vaker iets kwijt in de post Spui hier. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 juli 2007 gepost Share 6 juli 2007 gepost hij komt wel bijna uit he Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 augustus 2007 gepost Auteur Share 12 augustus 2007 gepost Seizoen 2 is uit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
speedster 21 augustus 2010 gepost Share 21 augustus 2010 gepost me zus zei dat het leuk was dus ik heb hem ook op dvd gekocht en in 2 dagen heb ik hem afgekeken ik vond het geweldig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.