wonderer 6 december 2006 gestart Share 6 december 2006 gestart Ik wil Mr Fok worden. Dus als iedereen met een Fok!-account zo vriendelijk wil zijn vanaf 12 december op mij te stemmen, zou dat hartstikke leuk zijn linkje Alvast bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 december 2006 gepost Share 6 december 2006 gepost Dat wordt vast een eitje Ik heb om principeredenen geen account op FOK dus helaas, mijn stem krijg je niet. Toch succes Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 december 2006 gepost Auteur Share 7 december 2006 gepost Dat wordt vast een eitje Ik heb om principeredenen geen account op FOK dus helaas, mijn stem krijg je niet. Toch succes Iedereen uit de slowchattopics waar ik kom had al beloofd op een vriend te stemmen, dus hun stemmen krijg ik niet, vandaar dat ik hier kom bedelen. Ik zou echt lachen als ik er meer dan twee kreeg, en al helemaal als ik stemmen krijg van mensen die ik niet ken Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 december 2006 gepost Share 7 december 2006 gepost Bedelen is een goede keuze, maar of het hier nou zo veel gelezen wordt... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2006 gepost Share 7 december 2006 gepost mister fok Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 december 2006 gepost Auteur Share 7 december 2006 gepost mister fok Ja Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 7 december 2006 gepost Share 7 december 2006 gepost Ik moet nog wel een Fok!-account hebben want heb ook 1 of 2 keer gereageerd in 1 van de laatste B&A topics daar. Offtopic: en dit is mijn 1000e post hier Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 december 2006 gepost Auteur Share 11 december 2006 gepost Schopje. Vanaf nu mag er gestemd worden. Herstel, vanaf morgen 10:00 's morgens. Beetje in de war met de data Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 december 2006 gepost Share 12 december 2006 gepost Ik heb gestemd Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 december 2006 gepost Auteur Share 12 december 2006 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost Mijn stem had je ook gekregen als ik dit opt tijd gelezen had Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost k was te lui om me te registreren Die ene stem zal vast weinig hebben uitgemaakt hoop ik... En anders mag je me schoppen als je in weer Nederland bent (niet in mn ballen) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 januari 2007 gepost Auteur Share 22 januari 2007 gepost Ik weet niet hoeveel stemmen ik uiteindelijk heb gekregen. Vast niet zoveel Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost heb je niet zoveel aanzien meer in de Fok! homo clan? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 januari 2007 gepost Auteur Share 22 januari 2007 gepost heb je niet zoveel aanzien meer in de Fok! homo clan? Jawel, maar een andere homo deed ook mee en die was eerder met stemmen verzamelen En die werd ook tweede Trouwens, nummer een was nog een andere homo Dus het maakt me verder weinig uit. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost Dus de conclusie is dat er geen heteroseksuele vrouwen op Fok! actief zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 januari 2007 gepost Auteur Share 22 januari 2007 gepost Dus de conclusie is dat er geen heteroseksuele vrouwen op Fok! actief zijn? Weet ik eigenlijk niet, ik praat alleen met lesbeaus Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost Over Fok gesproken, doet Fok het eigenlijk bij jullie? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 januari 2007 gepost Auteur Share 22 januari 2007 gepost Over Fok gesproken, doet Fok het eigenlijk bij jullie? Amper tot niet. Zal wel weer iets mis zijn met de server, was gister ook al. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost Pf ik vang wel eens wat op 'Fok is dood' 'Fok is offline' etc etc. Ik kijk elke keer hoopvol maar het blijft maar werken Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten