jofe14 2 december 2006 gestart Share 2 december 2006 gestart hallo allemaal. Dit weekend is er op diverse regionale tv zenders is de sinterklaas film te zien. Deze keer is het Sinterklaas en de uur van de waarheid. De rolverdeling Ook in Sinterklaas en het Uur van de Waarheid zijn weer vele verschillende leuke en grappige rollen. Hieronder een overzicht van een aantal karakters. De foto's van de overige karakters volgen binnenkort. Dr. Brein Pamela Teves Dr. Grein Nelly Frijda Joris Martijn van Nellestijn Boris Richard de Ruijter Agent de Bok Erik-Jan Slot Inspecteur Jankers Frederik de Groot Commissaris Dick Rienstra Govert Glinster Joep Sertons Tante Til Hetty Heyting Minister van Feest Johan Vlemmix Stewardes Martine van Os Henricus Proos Sander Faas Seikos Roleksos Boudewijn Schrik Advocaat Brein Frans van Deursen Rechter Rob van de Meeberg Insp. Crabtree Arthur Bostrom Machinist Harry Slinger Van Brummelen Frans Mulder Hare Majesteit Wieteke van Dort en Sinterklaas en al zijn Pieten zoals jullie zien spelen er vele bekende mensen mee!! Dick Rienstra speeld de Commissaris! De tijden en de omroepen OMROEP FLEVOLAND Zaterdag 2 December om 07.30 en 10.00 uur TV RIJNMOND Zondag 3 December om 15.00 uur Maandag 4 December om 15.00 uur Dinsdag 5 December om 15.00 uur RTV WEST Zaterdag 2 December om 7.00 en om 12.00 uur Zondag 3 December om 7.00 OMROEP GELDERLAND Zaterdag 2 December om 12.00 uur Zondag 3 December om 12.00 en 15.00 uur Dinsdag 5 December om 12.00 en 15.00 uur RTV UTRECHT Vrijdag 1 December aflevering 4/4 om 17.25 uur Zondag 3 December om 08.00 uur de hele film RTV OOST Zondag 3 December om 12.00 uur en 14.30 uur OMROEP BRABANT Zondag 3 December om 08.30, 09.30, 10.30, 11.30, 12.30, 13.30, 14.30, 15.30, 16.30, 17.30 (deel 3 / 3) Dinsdag 5 december om 16.00 uur De hele film. REGIO 22 Zaterdag 2 December, 08.30 uur Zondag 3 December, 08.30 uur meer info http://www.tvwest.nl http://www.omroepgelderland.nl http://www.uurvandewaarheid.nl waar je alles vind van foto,s en veel meer dingen over de film. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 december 2006 gepost Share 3 december 2006 gepost Leuk te weten Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 3 december 2006 gepost Share 3 december 2006 gepost Zeker leuk. Maar goed trouwens dat er op Digitenne wat ik sinds kort thuis heb tijdelijk wel een stuk of 4 regionale zenders zijn te krijgen. Op TV West (officiele regionale zender van Den Haag e.o.) heb ik het namelijk gemist dus kan ik het mooi morgen alsnog kijken op TV Rijnmond. Ik ben wel benieuwd naar de rollen van de bekende acteurs en natuurlijk vooral ook Dick Rienstra. Is dit trouwens een nieuwe film of bestond deze al een tijdje? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 december 2006 gepost Share 4 december 2006 gepost Zeker leuk. Ik ben wel benieuwd naar de rollen van de bekende acteurs en natuurlijk vooral ook Dick Rienstra. Is dit trouwens een nieuwe film of bestond deze al een tijdje? Nieuw Iemand die ik ken heeft er aan meegewerkt en de hoofd-figuur Martijn van Nellesteijn woont bij mijn ouders in de buurt (al ken ik hem verder niet). Als het goed is, krijg ik binnenkort screens van Dick voor op de site Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten