samba-boy 29 oktober 2007 gepost 29 oktober 2007 gepost Kan iemand me even zegt wat "Pierewaaier" betekent? Kan het niet vinden op Wiki. Quote
PAV 30 oktober 2007 gepost 30 oktober 2007 gepost De online Van Dale biedt ook uitkomst. Er is meer dan wiki. Quote pie·re·waai·er (de ~ (m.))1 losbol Quote
RM 2 november 2007 gepost 2 november 2007 gepost Quote De online Van Dale biedt ook uitkomst. Er is meer dan wiki. Quote pie·re·waai·er (de ~ (m.))1 losbol En dat heeft wat te maken met vampier?? Nou ja...volgende woord; Arthur Quote
PAV 2 november 2007 gepost 2 november 2007 gepost Quote [..]En dat heeft wat te maken met vampier?? Nou ja...volgende woord; Arthur Ze hebben beide het woorddeel pier, bovendien zijn vampiers ook vleermuizen en die vliegen (bij wijze van spreken) met de wind mee. Waaien dus. Het is tenslotte een associatief spel en ik moest plots aan dat woord denken toen ik 'vampier' zag staan. Volgende woord: muziek (mijn grootste passie) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.