RM 12 augustus 2007 gepost Share 12 augustus 2007 gepost Oke volgende... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 augustus 2007 gepost Share 12 augustus 2007 gepost Saw 2? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 augustus 2007 gepost Share 12 augustus 2007 gepost Saw 2? Niet eens in de buurt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2007 gepost Share 14 augustus 2007 gepost Mission: Impossible 3 Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 augustus 2007 gepost Share 14 augustus 2007 gepost Mission: Impossible 3 Het verbaast me niet eens meer dat je het raadt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost Is gewoon een geniale scene, eerst zo'n geniale achtervolging en dan gaat ze het nét zeggen, BANG dood (ik probeer vandaag nog een plaatje te posten) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost heb hem een paar dagen geleden gezien en herkende 'm niet eens en randy wel tijd maken voor de films en niet voor de games? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost heb hem een paar dagen geleden gezien en herkende 'm niet eens en randy wel tijd maken voor de films en niet voor de games? Uiteraard, games = hobby films = passie Next one Ik eis zowel het juiste nummer als ondertitel!!! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 augustus 2007 gepost Share 15 augustus 2007 gepost Het is sowieso: Police Academy 3: Back in Training of Police Academy 4: Citizens on Patrol aangezien Zed alleen bij deel 3 en 4 bij de politie zit . Niet zo lang geleden allemaal nog gezien, maar ze lijken te veel op mekaar om te weten welke van de 2 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost Je moet er een kiezen hé. Als tip moet je goed kijken naar de kepie (als je ze echt allemaal hebt gezien, heb je het door) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost Je moet er een kiezen hé.Als tip moet je goed kijken naar de kepie (als je ze echt allemaal hebt gezien, heb je het door) Dan gok ik op Police Academy 3, want volgens mij zat Fackler op dat plaatje niet in 4 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Dan gok ik op Police Academy 3, want volgens mij zat Fackler op dat plaatje niet in 4 Het is idd 3, en de titel was ook reeds juist Maar Fackler? Het zijn Zed en Sweetchuck die als ze net aankomen roommates worden Maargoed, Marsje, you're up Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Het is idd 3, en de titel was ook reeds juist Maar Fackler? Het zijn Zed en Sweetchuck die als ze net aankomen roommates worden Maargoed, Marsje, you're up Ah... mmm ok . Ik dacht dat die ene gast Fackler was . Goed gegokt op een verkeerde aanwijzing dus Even kijken voor een nieuw plaatje Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Ah... mmm ok . Ik dacht dat die ene gast Fackler was . Goed gegokt op een verkeerde aanwijzing dus Even kijken voor een nieuw plaatje Fackler zat maar heel even in 3, toen z'n vrouw naar de academy ging en hij haar wou stoppen door op de motorkap te gaan liggen. (hmmm, ik denk dat ik toch maar nog eens een rtm topic zal openen morgen ofzo ) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost [..]Fackler zat maar heel even in 3, toen z'n vrouw naar de academy ging en hij haar wou stoppen door op de motorkap te gaan liggen. (hmmm, ik denk dat ik toch maar nog eens een rtm topic zal openen morgen ofzo ) Oh ja, die gast . Ik vond de leukste grappen met de Blue Oyster Bar in deel 1 t/m 4 . En die gast die een scheet liet in de lift bij deel 5 Maar goed: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost TE MAKKELIJK From Russia With Love Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost TE MAKKELIJKFrom Russia With Love Voor jou wel ja... James Bond Freak Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2007 gepost Share 16 augustus 2007 gepost Is een makkelijke Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 16 augustus 2007 gepost Auteur Share 16 augustus 2007 gepost Blade....2? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost nope, niet blade 2 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost is het misschien Blade? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 17 augustus 2007 gepost Auteur Share 17 augustus 2007 gepost Ja, die is het dan voor zeker Ik heb alleen 1 en 2 gezien dus het was gokken Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost is het misschien Blade? En dat is wél juist Waaw, djkoelkast gaat nog eens een plaatje posten in het filmplaatjes topic Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost hey hey pas geleden ook al he man, ik had het echt niet geweten, ik zie een neger dus dan weet ik al dat ik de film niet gezien heb, nee niet discriminerend bedoeld maar al die films waar een neger in de hoofdrol zit liggen niet in mijn straatje, ik noem een blade, men in black en alle andere wesley snipes, eddy murphy en weet ik wat films Toeval maar zo is het nou eenmaal, ik heb niets tegen negers (voor we daar weer gezeik over krijgen). Ok, ik heb wat films met Morgan Freeman gezien Goed, een nieuwe film: kan nooit moeilijk zijn Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost Aan de acteurs te zien volgens mij Zoop, maar dat is ook het enige wat ik er van weet Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost Ik heb toch echt de juiste titel nodig Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost Ik heb toch echt de juiste titel nodig Zoop in één van de continenten . Zal wel Zoop in Afrika zijn gezien je neger pleidooi en de neger op die foto Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost helaas niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 augustus 2007 gepost Share 17 augustus 2007 gepost Shit Dan zal het Zoop in Zuid-Amerika of India nog kunnen zijn... eeeh... Zoop in India? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2007 gepost Share 18 augustus 2007 gepost jaaaaaaaa Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 augustus 2007 gepost Share 18 augustus 2007 gepost Iemand anders mag wel even een nieuwe doen... ben er voor morgen niet meer online Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 augustus 2007 gepost Share 18 augustus 2007 gepost Weet je wat het stomme is? Het was wel Zoop in Afrika, omdat die Krullenbol niet in India zat Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2007 gepost Share 18 augustus 2007 gepost och ja, google foutjes hou je altijd maar er plaatst niemand een nieuwe? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 augustus 2007 gepost Share 18 augustus 2007 gepost Dan zal ik er maar eentje plaatsen. Ik ben benieuwd naar het aantal fouten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2007 gepost Share 18 augustus 2007 gepost The Simpsons movie? zag er laatst reclame van, lijkt me niks Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 augustus 2007 gepost Share 19 augustus 2007 gepost The Simpsons movie? zag er laatst reclame van, lijkt me niks Wel man! . The Simpsons is zó vet Spider pig Spider pig . En Green Day verzorgt de soundtrack, dus het kan al niet meer stuk Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2007 gepost Share 19 augustus 2007 gepost Ik kan er echt niet om lachen, sorry Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2007 gepost Share 19 augustus 2007 gepost Ik kan er echt niet om lachen, sorry Dan is er iets mis met jouw gevoel voor humor. Echt zoals Mars zegt: SPIDERPIG!!!!!! (ik lag plat van het lachen) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2007 gepost Share 19 augustus 2007 gepost [..]Dan is er iets mis met jouw gevoel voor humor. Echt zoals Mars zegt: SPIDERPIG!!!!!! (ik lag plat van het lachen) of met dat van jou... ik vind het echt ècht niet leuk, kan er niet eens om glimlachen, sorry gewoon andere humor... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 augustus 2007 gepost Share 19 augustus 2007 gepost Opzich is The Simpsons ook niet altijd "grappig". Ik kan zo een aantal afleveringen achter mekaar zien waar ik hooguit 1 of 2 keer een schamele glimlach bij heb. De kracht zit 'm hier ook in de goede scenario's met een heuze diepgang, op maar krap 22 min. per aflevering. De serie weet al 18 seizoenen en 400 afleveringen lang bij velen boeiend en razend populair te blijven en dat is naast een record opzich ook gewoon knap. Ik kan zo 1,2,3 ook geen andere serie bedenken waar je na een seizoen of 6 (als er al zoveel zijn) niet al vele geluiden over "saai en uitgemolken" hoort. En die familie-perikelen enz. zijn allemaal ook zo lekker herkenbaar . Als je echt púúr voor de humor wilt gaan kan The Simpsons nog wel eens teleurstellen. Voor de echte onderbroekenlol moet je bij Family Guy wezen (ik lig altijd al krom als Peter Griffin' weer loopt te ruften )... alleen daar zijn in Nederland weer geen dvd-boxen van . Maar gelukkig wel van The Simpsons Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 19 augustus 2007 gepost Share 19 augustus 2007 gepost The Simpsons movie? zag er laatst reclame van, lijkt me niks Inderdaad The Simpsons Movie. Ik kan je garanderen dat ik hem leuk vind. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost Ik heb wel een verhaal over The Simpsons Movie, ik heb hem namelijk ALS EERSTE IN NEDERLAND GEZIEN!!! VORIGE MAAND! Voorvertoning bij de bios, en het mooiste komt nu: We kregen ons geld terug! Het was niet druk, vandaar. Je kon Donuthappen, Bowlen, button laten maken, op de foto met de simpsons, enzovoort, enzovoort. Enige nadeel: Hij was nederlands. De stemmen waren wel gelukt, dat zeg ik niet, maar na een tijdje miste je gewoon Dan Castellaneta, oftewel de Amerikaanse Homer, met z'n "D'oh!" Maar voor de rest, topfilm. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost Al zou ik geld toe krijgen zou ik nog niet naar die bagger non-humor kijken Ik moet een nieuwe posten maar ben niet zo'n filmkijker dus lastig... dit wordt hem: Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost Al zou ik geld toe krijgen zou ik nog niet naar die bagger non-humor kijken Ik moet een nieuwe posten maar ben niet zo'n filmkijker dus lastig... dit wordt hem: Dude where's my car, want daar staat Ashton Kut-scher. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2007 gepost Share 20 augustus 2007 gepost correct Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 september 2007 gepost Share 1 september 2007 gepost Samba-boy, komaan... zelfde regel hier als bij gameplaatjes, als iemand na 24 uur na het goed raden geen plaatje plaatst mag iemand anders een plaatsen Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 september 2007 gepost Share 1 september 2007 gepost Ben er al, ben er al: Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 november 2007 gepost Share 22 november 2007 gepost Geef eens 'n hint... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 december 2007 gepost Share 8 december 2007 gepost Geef eens 'n hint... Pas nog geweest bij een heuse filmweek op RTL7. Iedere dag rond dezelfde tijd een film van deze ........ Dat was de hint jongens! Succes! EDIT: Waarom doet de quote-functie het bij mij hier niet goed? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 december 2007 gepost Share 16 december 2007 gepost Nog ´n hint: Een de uit een serie films over een moordenaar die iedere dag nieuwe batterijen nodig heeft Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten