samba-boy 15 oktober 2006 gestart Share 15 oktober 2006 gestart Kent iemand het nog? Het gaat over een jongetje (met een enorm hoofd), en hij leeft een beetje in zijn eigen wereldje, en beleeft allemaal avonturen met zijn vader (Kan veranderen in een live-action persoon), zijn moeder, oom Ted, broer Derrick, zus Kelly, en zijn knuffelspin Webbly. Serie stamt uit 1990, heeft 8 jaar (!) gelopen, is hier heel lang uitgezonden op Fox Kids. Ik kwam gisteren een hele aflevering tegen op een oude opgenomen band (Hoera VHS! ). En wat bleek, toen ik in de kast keek op zolder zag ik een videoband staan van Bobby's World! Wie kent deze serie nog meer? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 15 oktober 2006 gepost Share 15 oktober 2006 gepost Yeah Bobby was/is cool. Vooral Oom Ted met z'n aai over de bol tijd Zowiezo tekenfilms uit 'onze tijd' waren cooler. Ik zag vandaag nog van die slechte tekenfilms op Jetix, Japanse troep enzo. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 oktober 2006 gepost Share 15 oktober 2006 gepost Marc-Marie Huijbregts Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 oktober 2006 gepost Auteur Share 16 oktober 2006 gepost Zowiezo tekenfilms uit 'onze tijd' waren cooler. Ik zag vandaag nog van die slechte tekenfilms op Jetix, Japanse troep enzo.Ja, de tekenfilms van vroeger waren ook met leukere stemmen nagesynchroniseerd (schrijf ik het goed?) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 november 2006 gepost Auteur Share 4 november 2006 gepost Marc-Marie Huijbregts Welke rol sprak hij dan in? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 4 november 2006 gepost Share 4 november 2006 gepost [..]Welke rol sprak hij dan in? Welke rol denk je, Bobby natuurlijk! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 november 2006 gepost Auteur Share 5 november 2006 gepost Heb nooit gemerkt dat dat Marc-Marie Huijbregts was.... EDIT: 3 keer moest ik die rotnaam wijzigen voordat ik 'm goed had getypt, wat een naam.... Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 5 november 2006 gepost Share 5 november 2006 gepost Heb nooit gemerkt dat dat Marc-Marie Huijbregts was....EDIT: 3 keer moest ik die rotnaam wijzigen voordat ik 'm goed had getypt, wat een naam.... Welke andere volwassen vent kan zo'n stemmetje doen? Ik kan er maar ??n verzinnen, en dat is Marc-Marie Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 november 2006 gepost Auteur Share 11 november 2006 gepost Offtopic: Ja, sorry Ontopic: Ik heb even de hoes gescand en Bobby eruitgeknipt, maar omdat hij helemaal onder de strepen zat, heb ik zijn hoofd een beetje ingekleurd, resultaat, en sorry voor de enorme grootte: Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten