djkoelkast 8 oktober 2006 gestart Share 8 oktober 2006 gestart De 2e ronde. De winnaars (in volgorde) zijn: (als er 2 namen zijn was het gelijk spel en gaan ze allebei door) Pierre Wind Ali B. - Henk van Dorp Lange Frans Eric Bouwman Piet Paulusma - Ron Boszhard Leen van Frisia Tropical Danny Hans Hoogervorst Guillermo Leco van Zadelhoff Emille Ratelband Beau van Erven Dorens Johan Derksen Marco van Basten Jan-Joost van Gangelen Wouter Bos Jim Bakkum Hans Kraaij jr. - Mari vd Ven Johan Vlemmix Hans Wiegel Frits Barend Jakob Krabb? Jamai Ik zal z.s.m. de 2e ronde klaar maken om te stemmen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 oktober 2006 gepost Share 8 oktober 2006 gepost Ik zal z.s.m. de 2e ronde klaar maken om te stemmen Denk je ook aan de 1e ronde voor de vrouwen ? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 oktober 2006 gepost Share 8 oktober 2006 gepost Johan Cruijff ontbreekt hier in je lijstje. Hij won het van Gerrit Zalm . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 oktober 2006 gepost Auteur Share 8 oktober 2006 gepost De vrouwen komen na de heren finale, het was meer werk dan ik had verwacht en wil het een beetje verdelen. Ik zal Johan Cruijff nog even toevoegen Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 oktober 2006 gepost Share 9 oktober 2006 gepost Zet bij de vrouwen-ronde dan maar alle Call-TV "BABES" (Mag ik ff een teiltje.... ) neer, die zijn toch zo irritant met hun "Bel nu en los deze vraag op!!" Dank u wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 oktober 2006 gepost Share 9 oktober 2006 gepost Zet bij de vrouwen-ronde dan maar alle Call-TV "BABES" (Mag ik ff een teiltje.... ) neer, die zijn toch zo irritant met hun "Bel nu en los deze vraag op!!" Dank u wel. Is al genomineerd en daarbij is het misschien leuk je eigen woordspelingen te kiezen Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 november 2006 gepost Share 17 november 2006 gepost Is er inmiddels al een tweede ronde op komst? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 17 november 2006 gepost Share 17 november 2006 gepost Ja, dat lijkt me leuk. Aan de eerste ronde heb ik (vanwege afwezigheid) niet meegedaan. Maar aan deze 2de ronde wil ik graag meedoen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten