MarsM 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost Idd, die oude toonden geen vakmanschap, iedereen kon die gewoon in Word maken.Maar die nieuwe, manmanman, zeker gemaakt door een profesionele ontwerper Ab-so-luut!! . Vooral die kleuren van die wiskundige vormen zijn geweldig. Past allemaal echt heel goed bij elkaar en alles is gewoon mooi wit! Gewoon mooi en goedkoop wit! Geweldig toch? Oh ja en wat n?g mooier is... het zijn gewoon echte digipacks! . En dan zonder zo'n oh zo irritant schuifhoesje eroverheen, zodat ie altijd opengeklapt valt waar je hem ook maar opbergt!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Oh ja en wat n?g mooier is... het zijn gewoon echte digipacks! . En dan zonder zo'n oh zo irritant schuifhoesje eroverheen, zodat ie altijd opengeklapt valt waar je hem ook maar opbergt!! De handigheid zelve, wie wil er nu die plastic hoezen, die makkelijk sluiten, waar het schijfje goed in vastzit en die aan de randen niet slijten... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost [..]De handigheid zelve, wie wil er nu die plastic hoezen, die makkelijk sluiten, waar het schijfje goed in vastzit en die aan de randen niet slijten... Dat geeft niet De ?chte fans moeten toch iedere 3 maanden een nieuwe uitgave aanschaffen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Idd, die nieuwe uitvoeringen zijn erg gewild, en niemand wil bvb de trosster hebben (en die steken ze dan ook in zo'n mooie digipack) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost Idd, die nieuwe uitvoeringen zijn erg gewild, en niemand wil bvb de trosster hebben (en die steken ze dan ook in zo'n mooie digipack) *baron* neeeee joh, dat levert veel te weinig geld op!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]*baron* neeeee joh, dat levert veel te weinig geld op!! Maar de 3e editie van de huilende prof, DIE brengt geld op Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost [..]Maar de 3e editie van de huilende prof, DIE brengt geld op Ja die is natuurlijk bewerkt met die originele banden Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Ja die is natuurlijk bewerkt met die originele banden Dat maakt natuurlijk het verschil. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost [..]Dat maakt natuurlijk het verschil. Tja, dat weet je alleen als je 'm koopt... dus.... doe je het?! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Tja, dat weet je alleen als je 'm koopt... dus.... doe je het?! Enkel als jij het ook doet (en dan moet ik nog de 3 dvd versie kopen om te kunnen vergelijken) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost [..]Enkel als jij het ook doet (en dan moet ik nog de 3 dvd versie kopen om te kunnen vergelijken) Ach ja... we zijn toch arme studenten, dus who cares Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Ach ja... we zijn toch arme studenten, dus who cares Idd, waarom boeken, cursussen ed. kopen als je iets kan kopen dat je in essentie eigenlijk al hebt? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 februari 2007 gepost Auteur Share 4 februari 2007 gepost [..]Idd, waarom boeken, cursussen ed. kopen als je iets kan kopen dat je in essentie eigenlijk al hebt? Je leeft maar 1 keer en je moet doen wat je leuk vindt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost [..]Je leeft maar 1 keer en je moet doen wat je leuk vindt Idd, maar jammer genoeg zijn de dingen die ik leuk vind niet zo tof voor m'n financi?le status Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Zou de vernieuwde uitgave van de Huilende Professor ook in zo'n andere hoesje uitkomen? Ik wil best een paar euro betalen om de Huilende Professor te hebben met een goede beeldkwaliteit (jaja, ik weet jullie niet) maar zo'n hoesje zou niet sjiek staan in mijn collectie. Maar anders koop ik wel alle DVD's met nieuwe cover, dan klopt mijn collectie weer Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Dus jij hebt zo'n ezeltje dat eurotjes schijt? Jij bent gewoon de perfecte B&A fan Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 februari 2007 gepost Auteur Share 5 februari 2007 gepost Zou de vernieuwde uitgave van de Huilende Professor ook in zo'n andere hoesje uitkomen?Ik wil best een paar euro betalen om de Huilende Professor te hebben met een goede beeldkwaliteit (jaja, ik weet jullie niet) maar zo'n hoesje zou niet sjiek staan in mijn collectie. Maar anders koop ik wel alle DVD's met nieuwe cover, dan klopt mijn collectie weer Het spijt me......... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Is dat niet de foto die ook op de dubbelbox uit '97 stond? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 februari 2007 gepost Auteur Share 5 februari 2007 gepost Is dat niet de foto die ook op de dubbelbox uit '97 stond? Als je bovenstaande bedoelt... ja dus... maar die heb je vast ook gewoon thuis liggen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Zou de vernieuwde uitgave van de Huilende Professor ook in zo'n andere hoesje uitkomen?Ik wil best een paar euro betalen om de Huilende Professor te hebben met een goede beeldkwaliteit (jaja, ik weet jullie niet) maar zo'n hoesje zou niet sjiek staan in mijn collectie. Maar anders koop ik wel alle DVD's met nieuwe cover, dan klopt mijn collectie weer Als de DVD-kwaliteit echt beter is, koop ik hem wel en dan haal ik ergens wel een 2DVD plastic hoesje en dan ruil ik de inlay van het origineel wel om of zo Maar ik twijfel sterk dat het de moeite waard is. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost alsof het hoesje van de prof dvd die ik heb zo mooi is.... hoewel die nieuwe indd gewoon waardeloos eruit zien Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost alsof het hoesje van de prof dvd die ik heb zo mooi is.... hoewel die nieuwe indd gewoon waardeloos eruit zien Dat is h?t punt. De vorige waren niet bepaald schitterend, maar ze hadden wel iets (en natuurlijk kinderachtig, met felle kleuren, maar het is nu eenmaal een kinderreeks;)) De nieuwe zijn gewoon kinderachtig ?n amateuristisch Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Amateuristisch is het als een goeie ontwerper iets lelijks maakt, dit is gewoon BAGGER, volgens mij kan ik met PAINT (Ja dames en heren, dat programma wat nog uit de oertijd stamt) nog iets beter maken, dan deze frullige dingskes, misschien leuk voor Flappie of Pipo de Clown, maar NIET voor Bassie & Adriaan. B&A is een kinderserie, maar deze hoezen zijn voor BABY-series... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Amateuristisch is het als een goeie ontwerper iets lelijks maakt, dit is gewoon BAGGER, volgens mij kan ik met PAINT (Ja dames en heren, dat programma wat nog uit de oertijd stamt) nog iets beter maken, dan deze frullige dingskes, misschien leuk voor Flappie of Pipo de Clown, maar NIET voor Bassie & Adriaan.B&A is een kinderserie, maar deze hoezen zijn voor BABY-series... Niet zo moeilijk, aangezien dit in Word is gemaakt en word een tekstverwerker is Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost En t is nog wel gemaakt op een Apple... Apples werden toch vooral veel door grafische wonderen gebruikt? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Ik zie het... Heeeeeeeeeeeel veel grafische wonderen ja........ Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Ik zie het... Heeeeeeeeeeeel veel grafische wonderen ja........ Nou ergens vind ik het wel een prestatie om zoiets te fabriceren. Ik wist niet dat het zo lelijk kon Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost 10 punten voor RM met zijn geweldige afkraker *slijm* *slijm* Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost 10 punten voor RM met zijn geweldige afkraker *slijm* *slijm* Bedankt hoor, zitten Mars en ik ongeveer 40 posts subtiel te zijn Smakt RM er 1 gewone rechtoe-rechtaan opmerking tussen en krijgt hij 10 punten. Pffft Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Randy -10 punten omdat hij bezwaar heeft tegen mijn puntensysteem Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Randy -10 punten omdat hij bezwaar heeft tegen mijn puntensysteem Als het zo zit. Wat een kut ontwerp zeg, een mongool met meerdere hersenafwijkingen doet beter. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 februari 2007 gepost Auteur Share 5 februari 2007 gepost [..]Als het zo zit. Wat een kut ontwerp zeg, een mongool met meerdere hersenafwijkingen doet beter. Ok jij je zin.... ik kan het niet Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Laten we weer netjes on topic gaan... weet iemand hoe het zit met die panden van Bassie die de fiscus in beslag wilde/ging nemen? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Als het zo zit. Wat een kut ontwerp zeg, een mongool met meerdere hersenafwijkingen doet beter. Nog 1 keer: +20 punten en 20 punten bonus wegens de woorden kut & mongool Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Nog 1 keer: +20 punten en 20 punten bonus wegens de woorden kut & mongool Laten we inderdaad weer ontopic gaan. Het is ondertussen wel duidelijk dat de hoesjes niet van topkwaliteit zijn . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost pfff, spelbrekers Maar jullie hebben gelijk Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Heeft er nog iemand antwoord op mijn vraag of lezen jullie daar gezellig overheen met dat debiele puntengedoe? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Volgens mij is er over dat onderwerp verder niets meer in het nieuws geweest maar ik kan me vergissen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Volgens mij is er over dat onderwerp verder niets meer in het nieuws geweest maar ik kan me vergissen. Volgens mij ook niet, daarom reageerde ik er ook verder niet op. Ze zullen wel (nog) niet echt in beslag zijn genomen, anders was het wel groter nieuws geweest... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost http://www.youtube.com/watch?v=jOpSBNbQ_ac&NR Is ook Bassie he Even offtopic, voor de liefhebbers: http://www.youtube.com/watch?v=fGbtZrp7 ... ed&search= Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost http://www.youtube.com/watch?v=jOpSBNbQ_ac&NR Is ook Bassie he Wheheh. Ze hadden die andere een boevenpakje aan moeten doen. Of een Adriaan-pakje Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 februari 2007 gepost Auteur Share 16 februari 2007 gepost woeiii, 15-05 komt het geheim van de schatkaart ook uit in luxe editie Link naar bericht Delen op andere sites
jefke88 25 maart 2007 gepost Share 25 maart 2007 gepost [..]Als de DVD-kwaliteit echt beter is, koop ik hem wel en dan haal ik ergens wel een 2DVD plastic hoesje en dan ruil ik de inlay van het origineel wel om of zo Maar ik twijfel sterk dat het de moeite waard is. Weet er iemand als er op deze DVD van de Huilende Professor nieuwe fragmenten staan en/of de kwaliteit verbeterd is? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 maart 2007 gepost Share 26 maart 2007 gepost Welke fragmenten staan trouwens op die Smiths DVD's ? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 26 maart 2007 gepost Share 26 maart 2007 gepost Welke fragmenten staan trouwens op die Smiths DVD's ? Grootmoeders tijd Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 maart 2007 gepost Share 31 maart 2007 gepost Ik kan die zakken nergens vinden, en die codes op de chip[szakken werken ook niet!! Echt weer voor smiths, wat een chaos... Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 31 maart 2007 gepost Share 31 maart 2007 gepost Bassie is boos over 1-april grap Uit een ander artikel begreep ik dat het laatste zinnetje intussen is gebeurd. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 april 2007 gepost Share 1 april 2007 gepost Bassie is boos over 1-april grapUit een ander artikel begreep ik dat het laatste zinnetje intussen is gebeurd. Had 't ook al gelezen. Die lezersreacties zijn nou ook niet overwegend positief. Maar ok, als je al een show hebt op 1 April zit je natuurlijk niet op zoiets te wachten, dus dat die man het recht moet zetten is niet geheel onlogisch. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 april 2007 gepost Share 1 april 2007 gepost Only Bassie, een ander had er had om gelachen, kom op zeg... 'Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen' is Bassie zeker vergeten. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 april 2007 gepost Share 1 april 2007 gepost Misschien heeft hij tegenwoordig een permanente hekel aan 1 april grappen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten