djkoelkast 21 maart 2004 gestart Share 21 maart 2004 gestart ...zoals de titel al zegt: http://www.bassieenadriaan.nl wordt een portal het idee is afkomstig van Wonderer (eerlijk is eerlijk!!) en het is zo goed bevallen dat ik het ga uitvoeren. Ik heb een opzetje gemaakt van hoe het eruit moet zien. Hieronder zie je de low-q versie (gif, 256 kleuren) als je over een knop heen gaat zie je in het middenkader de uitleg over dat gedeelte van de site. Adriaans homepage staat onderop. Klik hier voor de betere versie (let op: 195 kb) voor iemand anders met ons idee aan de haal gaat staat er groot VOORBEELD in beeld, natuurlijk komt dit niet in de uiteindelijke site de opzet is expres heel simpel en deze kleur, er blijken ook veel kinderen op onze site te komen. Het moet gewoon in 1 oogopslag duidelijk zijn wat je kunt. Wat vinden jullie ervan? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 maart 2004 gepost Share 21 maart 2004 gepost Het idee van een portal is sowieso erg handig, want zo kunnen nieuwe bezoekers sneller alle onderdelen van de site vinden. En over de layout: gewoonweg briljant! Ziet er heel netjes en professioneel uit, eigenlijk niets op aan te merken! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 maart 2004 gepost Auteur Share 22 maart 2004 gepost Ik zou graag van de rest ook wat input willen hebben. Geef even je mening als je dit topic leest Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost Het ziet er heel netjes uit. Had het zelf niet beter gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost Het ziet er naar mijn mening HEEL overzichtelijk uit. Lekker makkelijk. Een voortreffelijke reclame! Want iedereen kan het natuurlijk niet laten om even alle URL's langs te gaan. Ook handig voor mijn favorieten, want dan hoef ik nog maar één site toe te voegen waarmee ik overal heen kan ) Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost Het ziet er mooi uit. Het is heel overzichtelijk en zo weet iedereen wat er te vinden is. Ga vooral zo door! Link naar bericht Delen op andere sites
japio 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost Simpel, duidelijk en overzichtelijk. goed werk Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost lijkt leuk . Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost Zoals DjKoelkast al weet, vind ik het ook erg mooi Het ziet er mooi en overzichtelijk uit Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost waneer komt ie online ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 maart 2004 gepost Auteur Share 22 maart 2004 gepost waneer komt ie online ? ik wacht even wat reacties af. In ieder geval deze week. Moet ook alle bestanden van muziek nog gaan verhuizen, subdomein goedleggen en aanmaken en deze helemaal afbouwen Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost sorry dat ik die vraag stel (maar had geen zin om het op te zoeken)maar naar waar gaan die geluiden enz. naartoe ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 maart 2004 gepost Auteur Share 22 maart 2004 gepost sorry dat ik die vraag stel (maar had geen zin om het op te zoeken)maar naar waar gaan die geluiden enz. naartoe ? lijkt mij duidelijk, die gaan naar muziek Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost Geweldig idee, die portal! Zo is het veel duidelijk en overzichtelijker. Ziet er trouwens mooi uit. Mijn complimenten! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 maart 2004 gepost Share 22 maart 2004 gepost Zo te zien is iedereen positief, het is een mooi en duidelijk ontwerp waar iedereen baat bij heeft Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 maart 2004 gepost Auteur Share 23 maart 2004 gepost De portal is online! Ik hoop dat hij bevalt Heel veel plezier op http://www.bassieenadriaan.nl !! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 maart 2004 gepost Share 23 maart 2004 gepost De portal is online!Ik hoop dat hij bevalt Heel veel plezier op http://www.bassieenadriaan.nl !! , werkt lekker op die manier! Als je nagaat dat je de site ooit begonnen bent om wat achtergrondmuziekjes online te gooien, dan hebben we het met z'n allen ver geschopt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 maart 2004 gepost Auteur Share 23 maart 2004 gepost [..], werkt lekker op die manier! Als je nagaat dat je de site ooit begonnen bent om wat achtergrondmuziekjes online te gooien, dan hebben we het met z'n allen ver geschopt het bezoekersaantal zal wel stijgen vermoed ik nu kunnen ze gerichter naar waar ze willen... ja het is begonnen op mijn eigen domein met /bamuziek haha toch cool dat we van een overzichtje om het makkelijker te maken zijn uitgegroeid naar een groot succesnummer. alleen http://www.bassieenadriaan.nl al heeft tot nu toe al 66.381 bezoekers mogen verwelkomen sinds 17 oktober 2003 Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 24 maart 2004 gepost Share 24 maart 2004 gepost DJ Koelkast, ik kan me alleen maar aansluiten bij alle positieve reacties die hier in dit topic zijn neergezet. Het geheel sluit fraai op elkaar aan en inderdaad, je hoeft alleen het portal te bookmarken en alles sites staan overzichtelijk bij elkaar. Waar een site met wat achtergrondmuziek inderdaad niet toe kan leiden, maar je zag het al op Fok!, het berichtje: 'komt er zo weer op...' in het allereerste B&A Topic, leidde tot inmiddels ruim 36 B&A topics en daardoor eigenlijk ook tot dit forum. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 25 maart 2004 gepost Share 25 maart 2004 gepost Ik mag toch kritisch zijn.... Als ik heel eerlijk ben vind ik het voorbeeld hierboven veel mooier als wat er nu is. Weet niet, vind die foto in die zee niet zo geweldig. Tis maar een mening, maar zeg het toch maar Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 maart 2004 gepost Share 25 maart 2004 gepost Ik mag toch kritisch zijn....Als ik heel eerlijk ben vind ik het voorbeeld hierboven veel mooier als wat er nu is. Weet niet, vind die foto in die zee niet zo geweldig. Tis maar een mening, maar zeg het toch maar Kijk dan nog eens goed: http://www.bassieenadriaan.nl/index.html Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 25 maart 2004 gepost Share 25 maart 2004 gepost Ja... Bij mij is het echt dat plaatje van B&A in de zee hoor. Net zoals op de achtergrondsite. Is dat bij jou niet zo dan. Dat zou raar zijn Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 maart 2004 gepost Share 25 maart 2004 gepost Ja... Bij mij is het echt dat plaatje van B&A in de zee hoor. Net zoals op de achtergrondsite. Is dat bij jou niet zo dan. Dat zou raar zijn Gooi je cache eens leeg dan... (tijdelijke internet bestand, ergens onder internet-opties). Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 25 maart 2004 gepost Share 25 maart 2004 gepost klik eèns op vernieuwen . Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 25 maart 2004 gepost Share 25 maart 2004 gepost Ah, vernieuwen, dat hielp. Hij is nu zoals ie hoort Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 25 maart 2004 gepost Share 25 maart 2004 gepost Ik had dat eèrst ook . Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 26 maart 2004 gepost Share 26 maart 2004 gepost Hier ook geen problemen met de afbeelding! Nogmaals top DJ Koelkast Link naar bericht Delen op andere sites
B98 26 maart 2004 gepost Share 26 maart 2004 gepost hele mooie site Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost OOOh wat een fijne schop. Even een opmerking De letters van 'Muziek' lichten niet op. De andere links wel. Ik heb nog nooit gezegd dat de portal geweldig is, nou bij deze! Zeer makkelijk als je deze als startpagina hebt. Alleen even op dat 'huisje' klikken en je hebt alles wat je nogdig hebt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2005 gepost Auteur Share 24 april 2005 gepost wat stom, nooit eerder iemand opgevallen nu werkt het wel Link naar bericht Delen op andere sites
Bobdebaron 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost oh Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 april 2005 gepost Auteur Share 25 april 2005 gepost oh waarom plaats je zo'n bericht? Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Ja... lekker interesant... Ik had het wel een keer gezien maar ik heb het toen niet gezecht.... En daarna heb ik het ook nooit meer gezien dus. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Ja... lekker interesant...Ik had het wel een keer gezien maar ik heb het toen niet gezecht.... En daarna heb ik het ook nooit meer gezien dus. Nee, jou bericht is interessant wil je zeggen? Postwinnerij. Ik probeer alleen mee te helpen om alles omtrent bassieenadriaan.nl te perfectioneren Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Dit was ook niet echt kwaad bedoeld (rustig, rustig *adriaan* ). Tips zijn en blijven altijd welkom Maar goed... nu weer ontopic hier lijkt me ... na dat gebagger van Bobdebaron Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Ik had het een keer tegen dj op msn gezegd, maar hij reageerde niet Maar goed, hij ziet er nu weer tiptop uit Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost Ik had het een keer tegen dj op msn gezegd, maar hij reageerde niet Maar goed, hij ziet er nu weer tiptop uit Ik begin nu toch te denken dat het aan mij ligt. Bij mij is er nog niets veranderd. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost [..]Ik begin nu toch te denken dat het aan mij ligt. Bij mij is er nog niets veranderd. Het ligt denk ik aan jou, hier is hij goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost [..]Het ligt denk ik aan jou, hier is hij goed. Hmm, maf Die anderen doen het wel. Achjaa maakt ook niets uit. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 april 2005 gepost Auteur Share 25 april 2005 gepost [..]Hmm, maf Die anderen doen het wel. Achjaa maakt ook niets uit. ligt aan je instellingen. Doe eens CTRL + F5, dan werkt het wel. permanente oplossing die ik sowieso iedereen adviseer: EXTRA >> INTERNET OPTIES Onder het kopje TIJDELIJKE BESTANDEN (of iets in die strekking) klikken op INSTELLINGEN dan zetten op BIJ IEDER BEZOEK AAN PAGINA (bovenste optie) zo heb je altijd het nieuwste. De andere optie (automatisch) is meer voor modemers, maar is niet meer van toepassing op kabelaars/adslers Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost [..]Nee, jou bericht is interessant wil je zeggen? Postwinnerij. Ik probeer alleen mee te helpen om alles omtrent bassieenadriaan.nl te perfectioneren Nou sorry... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 april 2005 gepost Auteur Share 25 april 2005 gepost [..]Nou sorry... ja en er dan nog op door gaan ook.. niet doen Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 25 april 2005 gepost Share 25 april 2005 gepost [..]ligt aan je instellingen. Doe eens CTRL + F5, dan werkt het wel. permanente oplossing die ik sowieso iedereen adviseer: EXTRA >> INTERNET OPTIES Onder het kopje TIJDELIJKE BESTANDEN (of iets in die strekking) klikken op INSTELLINGEN dan zetten op BIJ IEDER BEZOEK AAN PAGINA (bovenste optie) zo heb je altijd het nieuwste. De andere optie (automatisch) is meer voor modemers, maar is niet meer van toepassing op kabelaars/adslers Je hebt zoals gewoonlijk weer eens gelijk. Doet het nu perfect Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 26 april 2005 gepost Share 26 april 2005 gepost Hehe, een portal... dit had ik nog niet gezien of opgemerkt. Mooi gemaakt! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten