Twice 11 september 2006 gestart Share 11 september 2006 gestart Onze grote vriend Dico benafan heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald. Drie hoeraatjes voor benafan: HOERA HOERA HOERA BENAFAN, DIE GAAT ER TEGENAAN BENAFAN, DIE KAN JE NIET VERSLAAN In ??n keer. Oja en om het topic nog nuttig te maken: speculeer hier over vanalles dat met een rijbewijs te maken heeft Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Onze grote vriend Dico benafan heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald.Drie hoeraatjes voor benafan: HOERA HOERA HOERA BENAFAN, DIE GAAT ER TEGENAAN BENAFAN, DIE KAN JE NIET VERSLAAN In ??n keer. Oja en om het topic nog nuttig te maken: speculeer hier over vanalles dat met een rijbewijs te maken heeft grote shit is dat ik morgen pas mijn rijbewijs officieel op kan gaan halen... omdat het gemeentehuis hier om half 1 sluit op maandag en ik om 5 voor half 1 wegreed in tiel... haha dus wel balen.. maja morgen is my day!!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Tering... gefeliciteerd man Ik moet ook maar eens lessen gaan nemen of zo... Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Ik zei het al op MSN maar hierbij nogmaals: Benafan, gefeliciteerd met je rijbewijs!! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Tering... gefeliciteerd man Ik moet ook maar eens lessen gaan nemen of zo... De eerst volgende keer dat wij op Veenendaal West staan zou jij een rijbewijs in je zak hebben... Mijn zijn benieuwd Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost [..]De eerst volgende keer dat wij op Veenendaal West staan zou jij een rijbewijs in je zak hebben... Mijn zijn benieuwd Dat lukt niet meer in drie weken ... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost gaan we wel op Groningen Noord staan Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Gefeliciteerd met je rijbewijs benafan! Maar goed dat ik gister naar huis ben gegaan vanuit Tiel, anders was ik m'n leven niet zeker daar op straat. Geintje... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Proficiat jongen Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Gefeliciteerd met je rijbewijs benafan! Maar goed dat ik gister naar huis ben gegaan vanuit Tiel, anders was ik m'n leven niet zeker daar op straat. Geintje... hehehe.... nou nou nou zon wilde rijder ben ik niet hoor.. of ik moet ineens een omschakeling krijgen van rustug naar wild met 80 door n woonwijk heen.. maar lijkt me vrij onlogisch aangezien ik ook vrij rustug in elkaar zit.. maar iedereen bedankt! Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 16 september 2006 gepost Share 16 september 2006 gepost Ik verwacht wel dat je je eerste auto rood spuit en er gele stippen op plakt. Je blijft natuurlijk benafan Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 16 september 2006 gepost Auteur Share 16 september 2006 gepost Ik verwacht wel dat je je eerste auto rood spuit en er gele stippen op plakt. Je blijft natuurlijk benafan Zeker, dan kan hij ons langs Holten rijden voor een B&A marathon Toch -adriana-? Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 17 september 2006 gepost Share 17 september 2006 gepost Nja ik woon nu op kamers in Wageningen, maar daar kan je ook wel een marathon houden natuurlijk. Beetje een zooitje maar ja Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 september 2006 gepost Share 18 september 2006 gepost Nja ik woon nu op kamers in Wageningen, maar daar kan je ook wel een marathon houden natuurlijk. Beetje een zooitje maar ja hehe een maraton.. als je maar niet denkt dat ik daar mezelf n bietje kapot ga zitten zuipen i'm bob Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 20 september 2006 gepost Share 20 september 2006 gepost Kerel voor jou staat de dubblefris altijd klaar Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 september 2006 gepost Auteur Share 20 september 2006 gepost Kerel voor jou staat de dubblefris altijd klaar Fanta voor benafan Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 21 september 2006 gepost Share 21 september 2006 gepost nee want daar krijgt benafan prikkeltjes in zijn neus en dan kan hij zich niet goed concentreren op de weg! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten