djkoelkast 21 september 2006 gepost Share 21 september 2006 gepost en het meest voor de hand liggende antwoord was het: Dig Dug 2 en daarom kende ik die poppetjes enzo dus ook! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 september 2006 gepost Auteur Share 21 september 2006 gepost en het meest voor de hand liggende antwoord was het: Dig Dug 2 en daarom kende ik die poppetjes enzo dus ook! Dat is helemaal goed Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2006 gepost Share 21 september 2006 gepost eindelijk en nog dik moeten zoeken en naar je hints luisteren he een die niet super makkelijk is maar goed te doen, hij is voor meedere consoles uitgekomen: Plaatje - geraden door MarsM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 september 2006 gepost Share 22 september 2006 gepost waagt er niemand een gokje? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2006 gepost Share 23 september 2006 gepost en zo blijft het stil, niet eens een "geen idee" reactie? hintje: hij is o.a. uitgekomen op de: Gameboy, Amiga, Atari ST, Megadrive... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Het plaatje biedt ook geen "zoek-opties" Ik heb al lopen zoeken op prehistorisch spel en neanderthaler enzo, alleen ik kan niks vinden . En ook alleen de consoles waar hij op uitgekomen is kom je niet verder mee Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Het plaatje biedt ook geen "zoek-opties" Ik heb al lopen zoeken op prehistorisch spel en neanderthaler enzo, alleen ik kan niks vinden . En ook alleen de consoles waar hij op uitgekomen is kom je niet verder mee Een paar zoektips dan: Het is een spel van Core Design Dit is deel 1, er is ook een deel 2 van waarmee je speelt met de zoon van de hoofdpersoon De titel is de naam van de hoofdpersoon en bestaat uit 2 woorden Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Chuck Rock ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Chuck Rock ? Kijk dat is hem Vind ik nog steeds een heel gaaf spel You're next! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Hehe ok dan . Zo zie je maar, met wat lichte tips komen we er wel Plaatje - Geraden door djkoelkast Even een "oude" "simpele", maar "geweldige" game, waar ik vroeger echt lol mee heb gehad, maar nog steeds regelmatig eens terugspeel . Deze moet toch wel herkend worden door wat meer verschillende deelnemers van dit spel eh Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Theme Hospital Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Theme Hospital Whehe inderdaad Nou, jij weer eentje Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost tja sorry Plaatje geraden door MarsM Doe je best Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost GODS Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost GODS woohoo klopt helemaal! Dit was de Amiga versie maar hij is ook voor Atari en PC uitgekomen Begin jaren '90 platformspel he Naja, zo gaat het hard: jij mag weer Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost [..]woohoo klopt helemaal! Dit was de Amiga versie maar hij is ook voor Atari en PC uitgekomen Begin jaren '90 platformspel he Naja, zo gaat het hard: jij mag weer Hehe binnen 1 minuut he > Ik heb altijd de PC versie gespeeld... was echt supermoeilijk . The City, The Temple en The Labyrinth heb ik gehaald, alleen The Underworld heb ik nooit uit kunnen spelen . Maar ik vond het echt een gaaf spel, zeker mooi gemaakt ook voor die tijd Nou, even een andere classie-favorite van mij Plaatje geraden door DJ Sjammie Succes Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Wacky Wheels? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Wacky Wheels? Yep! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 24 september 2006 gepost Share 24 september 2006 gepost Hier een nieuwe, heb even de bovenrand die constant bij dit spel in beeld is weggehaald omdat deze meteen de titel verraadt. Plaatje - geraden door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 25 september 2006 gepost Share 25 september 2006 gepost Gokt er niemand iets? Als het echt te moeilijk is geef ik vanavond een hint. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 september 2006 gepost Auteur Share 25 september 2006 gepost Als mensen het spel niet kennen, dan is het altijd moeilijk voor mij diegenen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 september 2006 gepost Share 25 september 2006 gepost Gokt er niemand iets?Als het echt te moeilijk is geef ik vanavond een hint. Ik heb gekeken naar Sierra Online games, maar aan de andere kant lijkt me dit weer geen typische Sierra game, verder weet ik niet zo goed welke softwarebedrijven adventure-like games hebben gemaakt... Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 25 september 2006 gepost Share 25 september 2006 gepost [..]Ik heb gekeken naar Sierra Online games, maar aan de andere kant lijkt me dit weer geen typische Sierra game, verder weet ik niet zo goed welke softwarebedrijven adventure-like games hebben gemaakt... Dit was tevens de hint die ik wilde geven, het is een spel van Sierra maar wel wat ouder (maar dat was volgens mij wel duidelijk). Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 september 2006 gepost Share 25 september 2006 gepost [..]Dit was tevens de hint die ik wilde geven, het is een spel van Sierra maar wel wat ouder (maar dat was volgens mij wel duidelijk). KQIV - The perils of Rosella??? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 september 2006 gepost Share 25 september 2006 gepost hm toch Sierra, ik weet het niet maar misschien heeft RM het goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 25 september 2006 gepost Share 25 september 2006 gepost [..]KQIV - The perils of Rosella??? Helemaal goed! Blijft echt een geweldige game die ik binnenkort maar weer eens ga installeren omdat er nogal wat leuke easter eggs in schijnen te zitten. Maar goed, volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 september 2006 gepost Share 26 september 2006 gepost En hier is dan de nieuwe. Misschien een lastige, maar de diehearts zullen deze game vast herkennen! Plaatje - geraden door djkoelkast Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 september 2006 gepost Share 26 september 2006 gepost volgens mij bedoel je die-hards (moeilijk te doden, ofwel een groep mensen die je niet zomaar weghaalt bij hetgeen ze aanbidden) Dit spel lijkt heel erg op Boulder Dash, maar het zal wel een kloon zijn die anders heet edit: gevonden, het is Supaplex, een MS-DOS versie boulderdash kloon. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 september 2006 gepost Share 26 september 2006 gepost volgens mij bedoel je die-hards (moeilijk te doden, ofwel een groep mensen die je niet zomaar weghaalt bij hetgeen ze aanbidden)Dit spel lijkt heel erg op Boulder Dash, maar het zal wel een kloon zijn die anders heet edit: gevonden, het is Supaplex, een MS-DOS versie boulderdash kloon. Uiteraard goed! Ik had gehoopt dat het langer zou duren, maar dj, kom maar op met de volgende game Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 september 2006 gepost Share 26 september 2006 gepost Ik kende het spel niet, maar omdat het op Boulder Dash leek ging ik zoeken naar kloons Plaatje - geraden door DJ Sjammie niet zo moeilijk deze keer Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 26 september 2006 gepost Share 26 september 2006 gepost Ik zag al aan de bovenste regel dat het een game van Sierra moest zijn dus ben eens gaan zoeken. Police Quest 1? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 september 2006 gepost Share 26 september 2006 gepost Ik zag al aan de bovenste regel dat het een game van Sierra moest zijn dus ben eens gaan zoeken.Police Quest 1? Inderdaad!, een van de weinige spellen in de adventure soort die ik veel heb gespeeld jij bent weer! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 27 september 2006 gepost Share 27 september 2006 gepost Ok de volgende. Wel ietsje moeilijker maar volgens mij is er hier wel iemand die 'm weet. http://img152.imageshack.us/img152/6315/spelkw2.jpg -edit: plaatje werkt niet en vertraagt het topic, upload even ergens anders - Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 september 2006 gepost Share 27 september 2006 gepost Ok de volgende. Wel ietsje moeilijker maar volgens mij is er hier wel iemand die 'm weet. Volgens mij ligt Imageshack even plat. -edit- dus even plaatje uit je quote verwijderd Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 27 september 2006 gepost Share 27 september 2006 gepost Goed, even opnieuw ergens anders geupload. Hopelijk werkt het zo beter. Plaatje - geraden door djkoelkast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 september 2006 gepost Share 27 september 2006 gepost Ja deze werkt perfect uiteraard Secret of the Monkey Island 2 denk ik zomaar Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 28 september 2006 gepost Share 28 september 2006 gepost Ja deze werkt perfect uiteraard Secret of the Monkey Island 2 denk ik zomaar En dat is goed. Volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 28 september 2006 gepost Share 28 september 2006 gepost Game-time ik verveel me Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 september 2006 gepost Share 28 september 2006 gepost Plaatje - geraden door Frey pardon, daar is ie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 oktober 2006 gepost Share 1 oktober 2006 gepost ligt alweer heel lang stil tips: kijk goed naar het poppetje, wat is het voor iets? "An Amiga game by Reflections" titel bestaat uit 4 woorden er zijn 3 delen van, dit is deel 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 oktober 2006 gepost Auteur Share 4 oktober 2006 gepost Shadow of the Beast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 oktober 2006 gepost Share 4 oktober 2006 gepost Shadow of the Beast zo hey, daaaagen later maar het is goed Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 oktober 2006 gepost Auteur Share 4 oktober 2006 gepost [..]zo hey, daaaagen later maar het is goed Het duurde zo lang, dus ik ging maar eens zoeken De volgende: Plaatje - geraden door DJ Sjammie Succes Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 5 oktober 2006 gepost Share 5 oktober 2006 gepost Wizards & Warriors voor de NES? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 oktober 2006 gepost Auteur Share 5 oktober 2006 gepost Wizards & Warriors voor de NES? Het was blijkbaar een makkelijke, want het is helemaal goed Een van mijn favoriete NES spellen Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 6 oktober 2006 gepost Share 6 oktober 2006 gepost Hier is de nieuwe opdracht: Plaatje - geraden door djkoelkast Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 oktober 2006 gepost Auteur Share 9 oktober 2006 gepost Kom op, waar is iedereen? Vinden jullie het nu al saai, of kennen jullie de spellen gewoon niet Naja, misschien een hint dan ? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 oktober 2006 gepost Share 9 oktober 2006 gepost Ik wilde toevallig net een hint gaan geven, hij is volgens mij best moeilijk ook. De console is niet zo moeilijk te raden maar aan de titel van dit spel zou je kunnen denken dat dit spel speciaal voor kinderen is gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 oktober 2006 gepost Share 9 oktober 2006 gepost Kid Icarus: Of Myths and Monsters (even gezocht n.a.v. je hint: ik ken het spel niet) Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 oktober 2006 gepost Share 9 oktober 2006 gepost Kid Icarus: Of Myths and Monsters(even gezocht n.a.v. je hint: ik ken het spel niet) Helemaal goed! Volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten