Frey 9 september 2006 gestart Share 9 september 2006 gestart Eigenlijk hetzelfde systeem als Raad het plaatje: films. Iemand post een plaatje uit een game. Dat mag van Nintendo zijn, Playstation, Xbox of gewoon de PC. Welke console dan ook, als het maar een game is . De volgende moet dan raden uit welke game het plaatje komt en mag na bevestiging dat het goed is een nieuwe opdracht posten. Houd er wel rekening mee dat sommige games meerdere delen hebben en daarom moet je vaak de exacte titels noemen. Als hetzelfde spel op verschillende consoles is uitgebracht, hoef je niet ook nog de juiste console te noemen, tenzij de games op beide consoles een andere titel hebben. Daarom zou het handig kunnen zijn om er ook altijd de console bij te noemen. Kijken dan maar of het wat wordt Ik begin zelf met een van de makkelijkste die er is. Om er even in te komen Plaatje - geraden door MarsM Succes (voor zover het nodig is )! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost Super mario Bros voor de NES Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 september 2006 gepost Auteur Share 9 september 2006 gepost Super mario Bros voor de NES Nee maar, het is goed Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost [..]Nee maar, het is goed Was ook zeer moeilijk (had je die uit Super Mario All Stars genomen voor de SNES, d?n was het moeilijk ) Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 september 2006 gepost Auteur Share 9 september 2006 gepost [..]Was ook zeer moeilijk (had je die uit Super Mario All Stars genomen voor de SNES, d?n was het moeilijk ) Het diende dan ook als voorbeeld MarsM komt vast met een moeilijkere Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost Nee... niet gelijk supermoeilijk he . Iedereen moet eerst een beetje in het spel komen KLIK! - geraden door djkoelkast Welk spel is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost Nee... niet gelijk supermoeilijk he . Iedereen moet eerst een beetje in het spel komen KLIK! Welk spel is dit? Een gokje want ik weet het niet helemaal zeker, is dit Megaman? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost [..]Een gokje want ik weet het niet helemaal zeker, is dit Megaman? Ja maar er zijn tientallen megamans > ik wil weten "welke" . Maar goed... je kan aan het "uiterlijk" van het spel al een hoop zien aan van welke console het afkomstig is en dan ben je er snel uit. Er is namelijk maar 1 megaman op deze specifieke console uitgebracht Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost [..]Ja maar er zijn tientallen megamans > ik wil weten "welke" . Maar goed... je kan aan het "uiterlijk" van het spel al een hoop zien aan van welke console het afkomstig is en dan ben je er snel uit. Er is namelijk maar 1 megaman op deze specifieke console uitgebracht Heb ff gezocht en denk dat ik eruit ben. Is het Megaman X voor de SNES? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost leuk topic alleen die megaman ken ik niet Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost [..]Heb ff gezocht en denk dat ik eruit ben. Is het Megaman X voor de SNES? Je zit heel warm, maar nog niet goed . In de Megaman X reeks zat namelijk geen dr. Wily (links op het plaatje ) Die zat alleen in Megaman 1 t/m 7 . Dus nou heb ik het al bijna voorgezegd en ohja: inderdaad gaaf topic Frey Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost Oke... omdat het echt het begin is zal ik nog een beetje helpen http://www.mmhp.net/GameHints/GameList.html hier staan alle megamans, dus daar kan je zien dat ik even een duidelijk onderscheid tussen megaman en megaman X maak . Als het nu niet geraden wordt .... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost gokje: megaman VI voor de SNES? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2006 gepost Share 10 september 2006 gepost Ik ga voor Mega Man: The Willy Wars, voor Sega Genesis oftewel de Sega Mega Drive Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 september 2006 gepost Share 10 september 2006 gepost Gokje: Mario Tennis? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 10 september 2006 gepost Share 10 september 2006 gepost gokje: megaman VI voor de SNES? Ik neem aan dat je megaman 7 bedoelt, want 6 is voor de NES Dus goed, jij bent Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 10 september 2006 gepost Share 10 september 2006 gepost Gokje: Mario Tennis? Oh trouwens als ik je een tip mag geven: als je om 04.30 dronken terug komt uit de stad zou ik uit voorzorg maar niet hier gaan posten. Krijg je van die flauwigheden van, zoals dit, waar later misschien wel weer heibel van komt. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 10 september 2006 gepost Share 10 september 2006 gepost [..]Ik neem aan dat je megaman 7 bedoelt, want 6 is voor de NES Dus goed, jij bent djjjjjjj, pluk eens een game uit je collectie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 september 2006 gepost Share 10 september 2006 gepost ja joh ik kijk net. laten we het zo doen: plaatje gewoon in image tags zetten, als ie is geraden kan een mod er een linkje van maken, werkt toch prettiger vind ik. Mijn game: Plaatje - geraden door Frey Gaat uw gang Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 september 2006 gepost Auteur Share 10 september 2006 gepost Mappy Heb die op een NES cassette met pirate games staan, maar het blijkt van oorsprong een Arcade game te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Mappy Heb die op een NES cassette met pirate games staan, maar het blijkt van oorsprong een Arcade game te zijn in 1x goed! Mappy is oorspronkelijk een NAMCO arcade spel, maar is later ook uitgebracht op de MSX, C64 en dus ook NES (en vast nog wel meer). Het is een van mijn favoriete arcade spellen Vooral de muziek is erg aanstekelijk. Jij mag de volgende doen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 september 2006 gepost Auteur Share 11 september 2006 gepost De volgende Plaatje - geraden door MarsM Succes Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Ziet er uit als Kirby, maar geen idee welke Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost dit soort spellen ken ik niet hoor jullie maken het me maar moeilijk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Tock ook geen idee, ziet eruit als een SNES spel, maar zou niet echt kunnen zeggen het welk. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 september 2006 gepost Auteur Share 11 september 2006 gepost Toch gaan jullie de goeie kant op. Nu nog een en ander combineren Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Het is een Kirby spel dat is duidelijk. En aan het uiterlijk te zien is het inderdaad een SNES game... zou ik vandaag of morgen even uit moeten zoeken welke het zou kunnen zijn Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Gokje: Zit de goeie game hier tussen? 1995 - Kirby's Dream Course (SNES) 1995 - Kirby's Avalanche (SNES) 1996 - Kirby Super Star (SNES) 1996 - Kirby's Dreamland 3 (SNES) Ik heb hem zelf namelijk nooit gespeeld, dus geen idee hoe ze er uit zien Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 september 2006 gepost Auteur Share 11 september 2006 gepost Gokje:Zit de goeie game hier tussen? 1995 - Kirby's Dream Course (SNES) 1995 - Kirby's Avalanche (SNES) 1996 - Kirby Super Star (SNES) 1996 - Kirby's Dreamland 3 (SNES) Ik heb hem zelf namelijk nooit gespeeld, dus geen idee hoe ze er uit zien Ja, hij zit er tussen. Maar ik laat je er maar eentje kiezen, dus je moet het even goed nakijken . Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Het is Kirby Super star OF Kirby's dreamland 3 Ik GOK op Kirby super star (als het niet goed is, dan gaat de beurt dus naar degene die dit het eerst leest en Kirby's dreamland 3 zegt ) Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 september 2006 gepost Auteur Share 11 september 2006 gepost Ik GOK op Kirby super star Dan heb je de goede gekozen In Europa is hij uitgekomen als "Kirby's Fun Pak" Maarja, volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost [..]Dan heb je de goede gekozen In Europa is hij uitgekomen als "Kirby's Fun Pak" Maarja, volgende voor jou Woeiii Ik ben goed > Okee de volgende plaatje - geraden door randy_roes Rarara, welke game is dit? (volledige titel bitte) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Ook dit ken ik weer niet, neem eens wat andere games Gokje: Legend of Zelda - Oracle of seasons? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Ook dit ken ik weer niet, neem eens wat andere games Gokje: Legend of Zelda - Oracle of seasons? Ik weet toch niet wat jij wel of niet kent? Ziet het poppetje op die landkaart er uit als Link? Nee dus Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost [..]Ik weet toch niet wat jij wel of niet kent? Ziet het poppetje op die landkaart er uit als Link? Nee dus ik zag niet eens een poppetje, nu dus wel. Zelda weet ik geen klap van joh, dat soort spellen hebben me nooit geinteresseerd en ik heb vroeger nooit een spelconsole gehad behalve de Philips Videopac G7000 en Amiga CD32. Wacht maar tot ik die spellen ga posten eerst deze nog even raden... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost [..]ik zag niet eens een poppetje, nu dus wel. Zelda weet ik geen klap van joh, dat soort spellen hebben me nooit geinteresseerd en ik heb vroeger nooit een spelconsole gehad behalve de Philips Videopac G7000 en Amiga CD32. Wacht maar tot ik die spellen ga posten eerst deze nog even raden... Klinkt allemaal als ver voor mijn tijd Deze game is opzich wel een "klassieker"... terwijl velen hem ook beoordeelden als "makkelijk verdienen via een bekende naam" Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Amiga CD32 is uit de jaren '90 dus die zit midden in jouw tijd Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Amiga CD32 is uit de jaren '90 dus die zit midden in jouw tijd aah ok Ik heb er echt nog nooit van gehoord Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost [..]aah ok Ik heb er echt nog nooit van gehoord 's werelds eerste 32 bit gameconsole! Schaam je! Maargoed, ik geef het op bij deze, geen idee. Dacht aan Mario World ofzo maar dat poppetje ken ik niet, dacht aan Toad maar die heeft rode stippen en geen bruine. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost [..]'s werelds eerste 32 bit gameconsole! Schaam je! Maargoed, ik geef het op bij deze, geen idee. Dacht aan Mario World ofzo maar dat poppetje ken ik niet, dacht aan Toad maar die heeft rode stippen en geen bruine. Het is gebaseerd op een bestaande tekenfilm . Je moet er toch iets in kunnen zien of uit kunnen halen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost The Flinstones: The Rescue of Dino & Hoppy voor de NES Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 september 2006 gepost Share 12 september 2006 gepost The Flinstones: The Rescue of Dino & Hoppy voor de NES Ja die is goed Mars ligt nog lekker op bed, dus post maar een nieuwe Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 september 2006 gepost Share 12 september 2006 gepost The Flinstones: The Rescue of Dino & Hoppy voor de NES Hehe... ik wist gewoon dat jij het wel wist . Ik vond het al zo vreemd dat dj dat Fred Flintstone poppetje niet eens herkende Maar goed: u is Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2006 gepost Share 12 september 2006 gepost zelfs nu ik het weet zie ik het nog niet hoor Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 september 2006 gepost Share 12 september 2006 gepost zelfs nu ik het weet zie ik het nog niet hoor Komaan, je ziet toch duidelijk dat het figuur op het plaatje Fred Flinstone is, en dan zie je aan de vorm van het game dat het NES is, dan waren er dus nog 2 opties over. Nugoed het nieuwe Plaatje - geraden door djkoelkast Ik wil de volledige naam en het juiste platform (heb er ook bewust het juiste plaatje voor gezocht ) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 september 2006 gepost Share 12 september 2006 gepost Mortal Kombat 4 op de N64??? Wel leuk trouwens...Als je op het plaatje klikt voor een vergroting dan krijg je een hele andere te zien Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 september 2006 gepost Share 12 september 2006 gepost Een extra tip (echt waar, het is bewust gedaan, want zo kan je het onderscheid maken qua console) Het is trouwens verkeerd, MK4 was in 3D Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2006 gepost Share 12 september 2006 gepost Ultimate Mortal Kombat 3, ik gok op de Megadrive als dat niet goed is is het de Saturn. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 september 2006 gepost Share 12 september 2006 gepost Neen, maar qua graphics zit je in de juiste "MK-periode" Tip: kijk naar de grote kerels Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2006 gepost Share 12 september 2006 gepost ik ken zelf alleen 1 en 2 van de Amiga, daarna kreeg je Body Blows enzo... Dus heb maar wat rond lopen snuffelen en die leek er het meeste op Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten