Robin04 6 september 2006 gestart Share 6 september 2006 gestart Jensen is weer terug! Iedere werkdag is hij te zien om 22.30 uur. Ik vind het zelf echt een geweldige talkshow. Ik lig altijd dubbel om de, o zo flauwe, humor van Robert Jensen! Wie kijkt er nog meer naar? Vanavond is o.a. Yes-R te gast (niet dat ik daar op zit te wachten). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 september 2006 gepost Share 6 september 2006 gepost Ik vind het wel leuk geweest nu, beetje te veel, te flauw. Als ik 'm in de herhaling zie laat ik 'm staan maar ik ga er niet speciaal voor zitten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 september 2006 gepost Share 6 september 2006 gepost Prachtig figuur is het. Jan is nog veel genialer. Lekker geniepig, maar op de radio trekt Jan zijn bek wel open. Ik wil niet teveel reclame maken maar kijk eens hier Die verhaaltjes van (vooral) Froger zijn zo geweldig! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 september 2006 gepost Share 7 september 2006 gepost Wat ik zo jammer vind is dat het vroeger wekelijks was en toen best wel leuk was. Niet zo leuk als op de radio maar nog steeds best wel leuk. Maar nu hebben we de gasten al 753 keer gezien, de humor al 472 keer gehoord en dezelfde thema's al 1000 keer gezien. Ik kijk niet meer, vind die sketches in het begin meestal ook veels te flauw, uitzonderingen daargelaten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 september 2006 gepost Share 7 september 2006 gepost Jensen op TV heb ik nooit al te leuk gevonden. Op de radio was hij echt geweldig, heb daar vele fragmenten van op mijn PC (gehad). Op TV heeft hij dat niveau nooit echt gehaald. Jammer genoeg ook vaak dezelfde gasten, zoals Patty Brard, waar ik totaal niks aan vind. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 2 oktober 2006 gepost Share 2 oktober 2006 gepost Op de radio is ie idd toppie, o op noordzee vond ik 'm tegek. de leukste items zijn dan wel tleefoonterreur en bassie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 oktober 2006 gepost Share 2 oktober 2006 gepost Op de radio is ie idd toppie, o op noordzee vond ik 'm tegek. de leukste items zijn dan wel tleefoonterreur en bassie Ik vond hem het beste in zijn eerste periode bij Yorin. Bij Noordzee was hij iets minder maar dat kwam ook door de zender, die sprak me niet echt aan, vond Yorin (radio) wel leuk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 2 oktober 2006 gepost Share 2 oktober 2006 gepost Die radio uitzending met Froger en Froger was hilarisch! De imitator en de echte Froger in gesprek met studiogast Gerard Joling Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 3 oktober 2006 gepost Share 3 oktober 2006 gepost Heeft iemand de uitzending met Frans Bauer gezien en kan hem misschien als download aan mij geven?? Shit, mag niet, nou ja: Kan iemand me vertellen wat erin gebeurd is? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 3 oktober 2006 gepost Auteur Share 3 oktober 2006 gepost Heeft iemand de uitzending met Frans Bauer gezien en kan hem misschien als download aan mij geven?? Shit, mag niet, nou ja: Kan iemand me vertellen wat erin gebeurd is? Ik heb 'm gezien. Ik heb een hekel aan Frans Bauer, maar dat terzijde. Jensen vond het nogal komisch dat Frans in zijn real-life serie chinees ging bestellen. Daarom liet Jensen in de studio naar een chinees bellen, en dan moest Frans bestellen. Verder kwam zijn grootse fan langs, Hannie Veerkamp (die oude oma). Aan het einde ging hij nog even zijn nieuwe single zingen, toen heb ik 'm maar afgezet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 juni 2007 gepost Share 19 juni 2007 gepost Vind het nog steeds jammer dat hij geen radio meer doet. Vond het daarop toch nog altijd leuker dan op TV. Het niveau van zijn gasten verschilt ook heel erg. Soms heeft hij supersterren (bijv. Cameron Diaz en Antonio Banderas), maar een dag later heeft hij weer rare of onbekende gasten... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 15 oktober 2007 gepost Share 15 oktober 2007 gepost Ik vind het wel leuk geweest nu, beetje te veel, te flauw.Als ik 'm in de herhaling zie laat ik 'm staan maar ik ga er niet speciaal voor zitten. Dat heb ik ook. Sinds hij iedere avond op tv is (en dat ook bijna een uur lang) is het erg flauw. Erg veel van hetzelfde, ook bij het "Breaking News". In zijn interviews met buitenlanders vind ik de bitterbal dan wel leuk, hoewel daar ook érg flauw over wordt gedaan door Jensen. Het is ook jammer dan Jan weg ik uit Jensen. Die maakte het met zijn rare opmerkingen tussendoor ook leuker. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 juni 2010 gepost Share 1 juni 2010 gepost Iemand die hier nog naar kijkt? Pure bagger :')... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 1 juni 2010 gepost Share 1 juni 2010 gepost Hij is z'n magie kwijt geraakt toen ie met z'n lelijke kop op tv kwam... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 juni 2010 gepost Share 1 juni 2010 gepost Ik ben het (hem) ook een beetje uit het oog verloren. Typisch voorbeeld van een programma dat een beetje op z'n eind liep en na de come-back niet echt verbeterd is. Maargoed, blijkbaar wordt er nog wel naar gekeken in den lande, aangezien men in Hilversum nog steeds van mening is dat Jensens programma bestaansrecht heeft. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 juni 2010 gepost Share 1 juni 2010 gepost Ik kijk behalve Voetbal International (en overig voetbal) sowieso nooit naar de commerciële zenders eigenlijk... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 1 juni 2010 gepost Share 1 juni 2010 gepost Ik kijk behalve Voetbal International (en overig voetbal) sowieso nooit naar de commerciële zenders eigenlijk... Haha, dat geldt voor mij eigenlijk ook in grote lijnen. Jensen! keek ik vroeger wel eens, maar denk dat mijn interesse en humor de laatste jaren dusdanig zijn verandert dat ik er niet meer zo om kan lachen als toen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 juni 2010 gepost Share 1 juni 2010 gepost Ja inderdaad, enkel VI en heeeel soms een film. Jensen krijgt soms wel leuke gasten, maar de interviews zijn echt beschamend en die kerel kan echt alleen om zichzelf lachen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 juni 2010 gepost Share 1 juni 2010 gepost Ja inderdaad, enkel VI en heeeel soms een film. Jensen krijgt soms wel leuke gasten, maar de interviews zijn echt beschamend en die kerel kan echt alleen om zichzelf lachen. Soms komt er inderdaad wel een aardige film op, maar daar zit zoveel (dezelfde :')!)reclame tussen, dat ik al geen zin meer heb om te gaan kijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 juni 2010 gepost Share 2 juni 2010 gepost Soms komt er inderdaad wel een aardige film op, maar daar zit zoveel (dezelfde :')!)reclame tussen, dat ik al geen zin meer heb om te gaan kijken. Klopt, vooral de reclame die je tegenwoordig in de films zelf ziet is irritant. Overigens kijk ik ook steeds minder naar de publieke omroep, zeker primetime zenden die veel bagger uit. Tegenwoordig houd ik het bij Journaal, RTL Nieuws, Zembla, Tegenlicht en Nova. Ontopic: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 2 juni 2010 gepost Share 2 juni 2010 gepost Heeft ie nou lippenstift op Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.