randy_roes 5 september 2006 gestart Share 5 september 2006 gestart tv.com omschrijft deze reeks als Sick, twisted, politcially incorrect and freakin' sweet, the animated series features the adventures of the Griffin family. Peter and Lois have three kids - the youngest is a brilliant, sadistic baby bent on killing his mother and destroying the world. Their talking dog Brian keeps baby Stewie in check while sipping martinis and sorting through his own life issues. Ik veronderstel dat jullie deze reeks wel kennen (in tegenstelling tot American Dad, wat nog niet op de nederlandse en belgische tv is geweest denk ik) Deze reeks omhelst alles waar The Simpsons in tekort schieten -na 20 keer een aflevering gezien te hebben blijft deze grappig -het gezin is toch wel wat meer dan een vetzak, een saaie huisvrouw, een intelligente dochter en een snode zoon. Om niet te vergeten dat deze reeks wel in elke aflevering een referentie naar een film steekt (vooral Peter got Woods is geweldig met een mooie verwijzing naar Raiders of the Lost Ark) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 september 2006 gepost Share 6 september 2006 gepost De baby is leuk. Verder doe ik andere dingen als Brad kijkt (hij heeft een stel DVD boxen, net als van American Dad, wat ik wel leuk vind) dus echt een mening kan ik niet geven. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 september 2006 gepost Auteur Share 6 september 2006 gepost Je moet echt eens kijken naar afleveringen als Peter got Woods Patriot Games The Coutrship of Stewies Father Screwed the Pooch Echt stuk voor stuk geniale aflevering. (vooral de eerste 2 zijn echt geniaal, kijk ik elke twee weken wel eens naar) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 september 2006 gepost Share 6 september 2006 gepost Geweldige serie al zeg ik het zelf, hele droge humor. op http://www.yourdailymedia.com staan veel filmpjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 september 2006 gepost Auteur Share 6 september 2006 gepost [spoil]gewoon met een bittorrent reeks per reeks downloaden[/spoil] Wat hierboven staat is vrij illegaal, maarja, ze zijn toch nog niet in de lage landen beschikbaar met nederlandse onderschriften (zodra dat is, koop ik ze toch) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 september 2006 gepost Share 18 september 2006 gepost Ik vind die kleine fragmentjes leuk, als iemand weer eens een opmerking maakt (maar toen je ... deed, gebeurde er ...). Vn die losstaande dingetjes die niks met het verhaal te maken hebben, maar toch wel grappig zijn. Verder blijf ik er nog steeds niet voor thuis. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 maart 2008 gepost Share 5 maart 2008 gepost Kijk het ook regelmatig nu het op Comedy Central komt. Stewie is toch wel mijn favoriete personage . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 maart 2008 gepost Share 9 maart 2008 gepost Eindelijk en topic dat me weer n's intereseert. Ik dacht eerst dat het een kutserie was, maar toen het op Comedy Central kwam, keek ik maar eens, en ik moet zeggen, dat ik het.... GENIAAL VIND!!! Eindelijk een gestoorde tekenfilmserie waarin VANALLES kan gebeuren. Nou ja, eindelijk een gestoorde tekenfilmserie waarin VANALLES kan gebeuren, MET MENSEN DIE NIET GEEL ZIJN Ik wou dat ze hier op DVD kwamen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 28 april 2010 gepost Share 28 april 2010 gepost Veeeeeel te laat, maar er zijn eindelijk dvd-seizoenboxen verschenen . Als ze nou nog iets goedkoper worden, zijn ze vast nog een keer een aanschaf waard Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 28 april 2010 gepost Share 28 april 2010 gepost Family Guy vind ik een erg leuke serie. Eerst had ik een keer American Dad gezien, en dat vond ik wel meevallen, later Family Guy gezien, echt briljante grappen zitten erbij. Vooral de vroege moordlustige Stewie is geniaal. Enige kritiekpunt dat ik inmiddels heb, is dat Seth McFarlane naar mijn idee teveel stemmen doet. Ze beginnen allemaal teveel op elkaar te lijken. Maar verder, top serie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juli 2010 gepost Auteur Share 29 juli 2010 gepost Dit clipje is de perfecte manier om dit topic te kicken http://www.youtube.com/watch?v=BGR48GaLtpE Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.