Djelno 11 februari 2022 gepost Share 11 februari 2022 gepost @djkoelkast Zou jij ze zoals ze op je HDD staan deze kunnen en willen delen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 11 februari 2022 gepost Share 11 februari 2022 gepost Ik schat de kans op dat laatste niet zo groot in. Kleiner dan op het eerste. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 februari 2022 gepost Share 11 februari 2022 gepost Ik weet het wel zeker dat er niets wordt gedeeld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 februari 2022 gepost Share 12 februari 2022 gepost (aangepast) Op 11-2-2022 om 11:44, Djelno zei: @djkoelkast Zou jij ze zoals ze op je HDD staan deze kunnen en willen delen? Oh hoi random guy die we na een handje ophouden voor illegale meuk toch nooit meer op dit forum terugzien, ik deel het graag met je! 12 februari 2022 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 februari 2022 gepost Share 13 februari 2022 gepost Ik snap de vraag ook niet helemaal, maar dit is geen deelplatform nee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 16 april gepost Share 16 april gepost Wat blijft dit toch een heerlijke serie! Ik ben hem weer helemaal aan het kijken. De soundtrack blijft ook meesterlijk. Erik van der Wurff is misschien wel mijn favoriete Nederlandse componist. Die vertel CD's van Herman van Veen zijn een goudmijn aan achtergrondmuziek met een beetje knippen en plakken trouwens... Ik heb het vrolijke muziekje naadloos compleet kunnen krijgen zonder de stem van van Veen: https://youtu.be/GfmVILrKYSk?si=OyPFtoX7TDBHXfow Meer zal zeker volgen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 april gepost Share 18 april gepost Dat is wel heel cool Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 20 april gepost Share 20 april gepost (aangepast) Bedankt DJ! Ik heb hier echt ontzettend veel werk aan gehad, maar het is me nu ook gelukt met het Industrie muziekje (Instrumentale "Ben jij het?") van Herman van Veen. Dit is mijn favoriete tune van de serie. Hier issie! Edit: P.S. @djkoelkast Na het embedden van de Youtube video krijg ik een 403 error pagina (Permission denied) wanneer ik het bericht post. Ik heb hem derhalve maar als een gewoon linkje bijgevoegd. 20 april aangepast door Deemster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 april gepost Share 20 april gepost 'Ben jij het?' van de plaat 'Signalen'. Geweldig album dat helaas een paar jaar geleden van Spotify verdween door ik denk een verlopen licentie tussen platenmaatschappij, distributeur en rechthebbenden. Ik wíst dat ik het eerder heb gehoord, maar zat dus al in de allereerste aflevering als ik me niet vergis (Wanneer de auto over de weg scheurt). Gaaf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 april gepost Share 22 april gepost Op 16-4-2024 om 12:33, Deemster zei: Wat blijft dit toch een heerlijke serie! Ik ben hem weer helemaal aan het kijken. De soundtrack blijft ook meesterlijk. Erik van der Wurff is misschien wel mijn favoriete Nederlandse componist. Die vertel CD's van Herman van Veen zijn een goudmijn aan achtergrondmuziek met een beetje knippen en plakken trouwens... Ik heb het vrolijke muziekje naadloos compleet kunnen krijgen zonder de stem van van Veen: https://youtu.be/GfmVILrKYSk?si=OyPFtoX7TDBHXfow Meer zal zeker volgen. Ja, deze is ook heel fijn! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.