jofe14 29 oktober 2006 gepost Share 29 oktober 2006 gepost [..]Laatste tijd werd er weinig gepost en jij was goed op gang zaterdagavond. Goed bedoeld hoor ja ik was wer begonnen met posten,ik leesde de laatste tijd wel veel wat hier gebeurde maar dacht wat moet ik er over posten. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 3 november 2006 gepost Share 3 november 2006 gepost Veronica is trouwens wel echt goed bezig met hun 'James Bond-maand' Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 november 2006 gepost Share 4 november 2006 gepost Veronica is trouwens wel echt goed bezig met hun 'James Bond-maand' forum/viewtopic.php?t=2553 Even wat anders, wat vinden jullie van Undercover Lover? Pfff, ik vind het echt t? erg Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 5 november 2006 gepost Share 5 november 2006 gepost [..] forum/viewtopic.php?t=2553 Even wat anders, wat vinden jullie van Undercover Lover? Pfff, ik vind het echt t? erg Nog niet echt gezien omdat op maandag ook Big Brother op het zelfde tijdstip komt Maar over wat ik gezien heb: het lijkt wel of de meeste van die mensen niet echt veel waarde hechten aan hun 'relatie' Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 november 2006 gepost Share 5 november 2006 gepost [..]Nog niet echt gezien omdat op maandag ook Big Brother op het zelfde tijdstip komt Maar over wat ik gezien heb: het lijkt wel of de meeste van die mensen niet echt veel waarde hechten aan hun 'relatie' Inderdaad. Elke zondag worden de afleveringen van maandag en woensdag trouwens samen herhaald. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 november 2006 gepost Share 9 november 2006 gepost Het is hier wel dodelijk stil zeg ... Heb nu Fifa07 op de PC, dus dat zal ik de komende tijd wel regelmatig gaan spelen . Ik zag net dat ik binnenkort alweer PTA-week heb, gelukkig hebben ze het een beetje redelijk ingeroosterd. Nog iemand iets te melden? Ik zelf verder niet echt veel. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 november 2006 gepost Share 9 november 2006 gepost Het is hier wel dodelijk stil zeg ...Heb nu Fifa07 op de PC, dus dat zal ik de komende tijd wel regelmatig gaan spelen . Ik zag net dat ik binnenkort alweer PTA-week heb, gelukkig hebben ze het een beetje redelijk ingeroosterd. Nog iemand iets te melden? Ik zelf verder niet echt veel. Het is inderdaad dodelijk stil... Kom op mensen Maargoed, ik heb geen zin om fifa2007 te kopen en mijn kopieer-maten zijn geen fifa-fan (meer). Dus ik doe het nog steeds met 2005 Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 10 november 2006 gepost Share 10 november 2006 gepost fifa 07 is de moeite waard, vooral de manager mode is verslavend Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2007 gepost Share 25 juli 2007 gepost Dit topic maar eens kicken, een beetje slowchat is altijd wel lekker. Heb mijn rijbewijs vanmorgen gehaald, duurt alleen nog een weekje voor ik ook echt mag rijden ! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 25 juli 2007 gepost Share 25 juli 2007 gepost Dit topic maar eens kicken, een beetje slowchat is altijd wel lekker. Heb mijn rijbewijs vanmorgen gehaald, duurt alleen nog een weekje voor ik ook echt mag rijden ! Van harte! Je komt 18 augustus met de auto ?? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2007 gepost Share 25 juli 2007 gepost [..]Van harte! Je komt 18 augustus met de auto ?? Weet nog steeds niet of ik uberhaupt wel kan, heb nog geen vrij van m'n werk kunnen krijgen iig. Maar kom sowieso met de trein dan . Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 15 oktober 2007 gepost Share 15 oktober 2007 gepost Lange tijd niks gepost hier. En dat terwijl het zo'n mooie dag is, al is het dan nacht (0:19 uur en 22 seconden). Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 oktober 2007 gepost Share 16 oktober 2007 gepost Lange tijd niks gepost hier. En dat terwijl het zo'n mooie dag is, al is het dan nacht (0:19 uur en 22 seconden). Ik was ook verbaasd toen ik na een dag opeens 21 nieuwe posts zag . Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 16 oktober 2007 gepost Share 16 oktober 2007 gepost Tsja, niet alles wat in het leven gebeurt ligt in de lijn der verwachting. Verrassingen maken het leven ook een stuk leuker, toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 november 2009 gepost Share 4 november 2009 gepost Je kunt slowchat soms ook overdrijven. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 november 2009 gepost Share 5 november 2009 gepost Je kunt slowchat soms ook overdrijven. Eens in de twee jaar een post is wel heel erg slow ja . Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 maart 2010 gepost Share 26 maart 2010 gepost Geen zin om er een topic over te openen, maar ik wil toch even stoefen (zoals dat in mooi nederlands heet) Ik ben vanmiddag met de Adjudant naar de dierentuin geweest Was erg gezellig. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 december 2010 gepost Share 17 december 2010 gepost Stil hier, zo vlak voor de kerst. Ik kan niet slapen, maar ik ga zo nog maar eens een poging wagen... Over twee dagen vlieg ik terug naar Nederland, ik hoop wel dat het weer niet te slecht wordt, want ik ben met de Kerst toch graag thuis . Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Het is slowchat, maar dit is toch wel ernstige slowchat Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Wat een hoogstaand geleuter... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Ach ja, je moet toch wat he. Allemaal nog een beetje in de kerststemming ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Moeten jullie niet bij familie zijn ofzo? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Neh, doe ik niet aan Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Na twee familiefeesten in minder dan 24 uur heb ik er even genoeg van Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Kan ik in komen Straks lekker Top Gear Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Verveel me de pestpleuris, niemand is online, niks te doen, niks niks niks. Heb daarstraks maar een kerstshow van Paul de Leeuw uit 1994 in de recorder gepropt die nog best amuserend was, nou dan heb ik het serieus over een laatste redmiddel. Bagger. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Verveel me de pestpleuris, niemand is online, niks te doen, niks niks niks. Heb daarstraks maar een kerstshow van Paul de Leeuw uit 1994 in de recorder gepropt die nog best amuserend was, nou dan heb ik het serieus over een laatste redmiddel. Bagger. Help! De wereld vergaat Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 december 2010 gepost Share 25 december 2010 gepost Inderdaad: Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 16 januari 2011 gepost Share 16 januari 2011 gepost Hoezo is het op het forum eigenlijk stil over boer zoekt vrouw? 1/3 van de Nederlanders kijkt het immers. Heb me vandaag weer krom gelachen om het kutkarakter van Frank, work-a-holic Annemarie en softie Marcel. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 januari 2011 gepost Share 16 januari 2011 gepost Ik vind het echt een vre-se-lijk programma. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 januari 2011 gepost Share 16 januari 2011 gepost Ik kijk het ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 16 januari 2011 gepost Share 16 januari 2011 gepost Ik vind het een heel slecht programma en zie de lol er niet van in. Ook de constante irritante aanwezigheid van Yvon Jaspers stuwt de kracht in mij de televisie op een andere zender te zetten. Ik geloof er trouwens ook niets van dat zoveel mensen dit kijken. Het enige wat we zeker weten is dat veel mensen met een kijkcijferkastje deze troep op hun beeldbuis hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 januari 2011 gepost Share 17 januari 2011 gepost Jah, hier bij ons is het ook een verschrikkelijke "rage", als ik de covers van de weekbladen soms bekijk -al het programma loopt- lijkt er niet anders dan "Boer zkt. vrouw", "Mijn restaurant" of andere semi-reality tv. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 januari 2011 gepost Share 17 januari 2011 gepost Nog nooit een aflevering van gezien. Zelfde geldt voor rotzooi als Popstars, Holland's got talent, Voice of Holland en weet ik veel wat nog meer. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 17 januari 2011 gepost Share 17 januari 2011 gepost Nog nooit een aflevering van gezien. Zelfde geldt voor rotzooi als Popstars, Holland's got talent, Voice of Holland en weet ik veel wat nog meer. Dat zijn ook echt vergelijkbare programma's :') Ik vind bzv leuk. Voice heb ik gekeken tot de battles, toen werd het teveel van andere tallentenshows. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 januari 2011 gepost Share 17 januari 2011 gepost (aangepast) Dat zijn ook echt vergelijkbare programma's :') Ik vind bzv leuk. Voice heb ik gekeken tot de battles, toen werd het teveel van andere tallentenshows. Ook overgehypte programma's. Maar goed, ik kijk sowieso nauwelijks tv, behalve voetbal. 17 januari 2011 aangepast door TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 januari 2011 gepost Share 17 januari 2011 gepost Vond Boer zoekt vrouw in het begin nog wel een leuk idee, de eerste serie dan. Nu vind ik het een uitgekauwd concept.. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 januari 2011 gepost Share 19 januari 2011 gepost Dat zijn ook echt vergelijkbare programma's :') Ik vind bzv leuk. Voice heb ik gekeken tot de battles, toen werd het teveel van andere tallentenshows. TVOH was vanaf het begin al slecht want Nick & Simon (Pick & Piemol). Later werd het steeds ongeloofwaardiger. En vanaf afl. 3 ofzo is de winnaar al bekend. Ik heb de 1e liveshow nog gezien, maar daarna Popstars heb ik tot 2 weken geleden gevolgd maar lijkt er op dat de broer van de winnaar van TVOH hier de winnaar wordt terwijl hij echt niet goed is, dus ook Ik volg momenteel eigenlijk alleen Wie is de mol. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 januari 2011 gepost Share 19 januari 2011 gepost Ik volg momenteel eigenlijk alleen Wie is de mol. Dat kijk ik ook al jaren, blijft erg goed . Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 januari 2011 gepost Share 19 januari 2011 gepost Ik kijk alleen Wie is de mol en Voetbal International. Derksen Gijp Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 januari 2011 gepost Share 19 januari 2011 gepost Ik kijk alleen Wie is de mol en Voetbal International. Derksen Gijp Precies hetzelfde . Wat een geweldig programma is dat ! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 19 januari 2011 gepost Share 19 januari 2011 gepost Zijn we het daar in ieder geval wél over eens En Hinse, VI is magisch. Zag vandaag ook weer een paar Gijp-momentjes tijdens Ajax - Feyenoord Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost En wat denken we van de TV Kantine? :') Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost En wat denken we van de TV Kantine? :') Slechtste televisieprogramma sinds jaren. Geen enkel grappig moment en één grote zelfverheerlijkingshow van Carlo 'ik hoef geen schrijvers in te huren want ik kan het zelf wel' Boszhard, die niet imiteert uit bewondering voor de persoon maar ter meerdere glorie van zichzelf. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Ik vind z'n imitaties bij vlagen behoorlijk goed hoor, alleen de andere 90% van de tijd is het slecht of saai. Dus ik kijk het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Ik vind z'n imitaties bij vlagen behoorlijk goed hoor, alleen de andere 90% van de tijd is het slecht of saai. Dus ik kijk het niet. Zelf is hij daar niet zo zeker van want zijn typetjes introduceren elkaar om de haverklap. Of hij denkt dat zijn publiek achterlijk is. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Voetbal International is echt het lichtpuntje in deze tijden van slechte televisie. Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 22 januari 2011 gepost Share 22 januari 2011 gepost Mogge Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 22 januari 2011 gepost Share 22 januari 2011 gepost Nacht! Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 22 januari 2011 gepost Share 22 januari 2011 gepost En wat doen wij hier nog zo laat? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten