Sam 27 augustus 2006 gestart Share 27 augustus 2006 gestart En hierbij open ik het 2e Geleuter en slowchat topic waar ik waarschijnlijk heel weinig tot niet in zal gaan posten. Ben benieuwd hoe snel deze vol is. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost Ik ben even bij iemand anders op internet, bij ons is het kapot. Daarom was ik er even niet. En de komende tijd zul je me niet zo vaak zien zolang internet nog kapot is. I'll be back. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost Lap, het zal dus iets langer duren dus eer dit topic vol zit Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost Lap, het zal dus iets langer duren dus eer dit topic vol zit maar als ik zo blijf posten misschien wel snel.... Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost Ik heb een boot, ik heb een hele mooie splinternieuwe boot. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost Ik heb een boot, ik heb een hele mooie splinternieuwe boot. kun je echt niets beters verzinnen zoals bijvoorbeeld: Gisteren was het leven nog gewoon zoals het was Speelde-n-ik op straat en was m'n klas gewoon m'n klas Ik dacht dat het zo hoorde en dat alles blijven zou 't Was ook weleens vervelend, maar ik had alles wat ik wou wie maakt hem verder af? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost Ik woooooord al-tijd wakker met een wijsje in m'n hoofd, ik loop de heeeele dag te zingen en te fluuuuuuiten! Zoiets Dit vind ik trouwens zooo'n briljante poster . Zag ik ooit bij de dokter hangen in de wachtkamer en ik kreeg 'm laatst weer doorgestuurd Never ever give up Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost Ik woooooord al-tijd wakker met een wijsje in m'n hoofd, ik loop de heeeele dag te zingen en te fluuuuuuiten!Zoiets Dit vind ik trouwens zooo'n briljante poster . Zag ik ooit bij de dokter hangen in de wachtkamer en ik kreeg 'm laatst weer doorgestuurd Never ever give up Geniaal. Zou die ook ergens te bestellen zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost [..]Geniaal. Zou die ook ergens te bestellen zijn? Hmmm... geen idee... misschien op internet ergens zoeken? Hij is dus al wel vrij oud, want ik zag hem al toen ik nog klein was. Maar ik vond hem toen zo gaaf dat ik het heb onthouden en hem weer herkende toen ik hem laatst zag Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost [..]kun je echt niets beters verzinnen zoals bijvoorbeeld: Gisteren was het leven nog gewoon zoals het was Speelde-n-ik op straat en was m'n klas gewoon m'n klas Ik dacht dat het zo hoorde en dat alles blijven zou 't Was ook weleens vervelend, maar ik had alles wat ik wou wie maakt hem verder af? Je kunt natuurlijk ook gewoon naar de officiele site gaan. Daar staan alle songteksten van de liedjes van Kinderen voor Kinderen Dit vind ik trouwens zooo'n briljante poster . Zag ik ooit bij de dokter hangen in de wachtkamer en ik kreeg 'm laatst weer doorgestuurd Ik zat laatst gewoon op CU2 wat accounts te bekijken en toen kwam ik hem tegen Hij is en blijft geniaal Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost [..]kun je echt niets beters verzinnen zoals bijvoorbeeld: Gisteren was het leven nog gewoon zoals het was Speelde-n-ik op straat en was m'n klas gewoon m'n klas Ik dacht dat het zo hoorde en dat alles blijven zou 't Was ook weleens vervelend, maar ik had alles wat ik wou wie maakt hem verder af? Haha, tieten heeft ze onderhand wel gekregen zeg.. Maargoed, dat nummer afmaken vind ik iets teveel moeite. Het is wel een lache nummer. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Het kan meevallen, want ik ben al weer terug. En op maandag heb ik maar 2 uur dus ik zit al weer lekker achter de pc niets te doen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Ik ben geslaagd voor m'n herexamen Landschapskunde Nog 2 herexamens te gaan ... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Ik ben geslaagd voor m'n herexamen Landschapskunde Nog 2 herexamens te gaan ... Ah, dus toch Ik las laatst al "landschapskunde in uw gat doeda, doeda... landschapskunde in uw gat aldedoedadee" Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Speciaal voor Lennert (en het was maar 30 seconden werk ) HET TIETENLIED Tekst: C. van Doesburg Muziek: E. Schimscheimer Solist: Elise van der Horst Gisteren was het leven nog gewoon zoals 't was Speelde ik op straat en was m'n klas gewoon m'n klas Ik dacht dat 't zo hoorde en dat alles blijven zou 't Was ook weleens vervelend, maar 'k had alles wat ik wou 'k Was net als alle anderen, d'r was niks geks aan mij 'k Had heus ook wel eens ruzie, maar ik hoorde er toch bij Met voetbalplaatjes, flippo's en ik speelde met m'n pop Maar sinds een uur geleden staat m'n wereld op z'n kop Refrein: Ik zat in bad Gewoon in bad Een beetje met het sop te klieren Je weet wel, met die vlokken schuim M'n buik en schouders te versieren Voel ik ineens twee kleine bobbels Waar volgens mij eerst nog niks zat Niet veel, maar toch, 't zijn echt twee hobbels En dat hoort niet, ik hoor plat Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten Help! Help! Help! Help! Ik krijg tieten Tieten, zij krijgt tieten Tieten, echte tieten Hoe moet dat nou met gym en van de zomer op het strand? Dan zien ze die twee dingen en dan val ik door de mand Nu kan ik nog een trui aan zodat je nergens wat van ziet Want niemand mag het weten en vooral de jongens niet Yvonne heeft ze ook wel, maar dat is alleen maar vet Zal 'k zeggen dat ik ziek ben, dan blijf ik een jaar in bed Ik ga niet meer naar school, ik neem desnoods een krantenwijk Want dit wordt steeds maar erger, als ik naar m'n zussen kijk Refrein Tieten, zij krijgt tieten Tieten, echte tieten (2x) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost [..]Ah, dus toch Ik las laatst al "landschapskunde in uw gat doeda, doeda... landschapskunde in uw gat aldedoedadee" Was dan ook verschrikkelijk, moest er een paper voor schrijven wat onnoemlijk lastig was. (op aanvraag via msn te verkrijgen in pdf formaat ) Examen daarentegen was vrij makkelijk: vraagje over horizontale en verticale relaties en dan nog een vraagje over een plaats in Noord-Frankrijk. (ook hierover uitleg te krijgen op aanvraag, al kan dit wel hier in het topic ) Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Wij hebben noodlokalen zonder verwarming, 't was koud vandaag dat ene uurtje op school. Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Wij hebben noodlokalen zonder verwarming, 't was koud vandaag dat ene uurtje op school. Het is toch van de gekken.. Klagen over kou in augustus. Wat een tegenstelling! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Wij hebben noodlokalen zonder verwarming, 't was koud vandaag dat ene uurtje op school. Ken het gevoel, in m'n 3e jaar middelbaar zat ik een volledig jaar in een containerklas zonder goede verwarming. (examen doen in je winterjas, het is eens iets anders) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Morgen weer naar school voor het eerst sinds 1 juni (laatste examen).. Pffff Opzich wel zin in, maar moet de trein van 8 uur hebben, nog niet gesproken over dat half uur dat ik naar het station moet fietsen. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Morgen weer naar school voor het eerst sinds 1 juni (laatste examen).. Pffff Opzich wel zin in, maar moet de trein van 8 uur hebben, nog niet gesproken over dat half uur dat ik naar het station moet fietsen. Hebben ze daar nog niet van busverbindingen gehoord? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost [..]Hebben ze daar nog niet van busverbindingen gehoord? Dat gaat vaak nog langzamer dan fietsen binnen dorpen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost [..]Dat gaat vaak nog langzamer dan fietsen binnen dorpen Juist, bus doet er ruim een half uur over en de verbinding met de trein is klote. Dan moet ik er dus nog vroeger uit Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 29 augustus 2006 gepost Share 29 augustus 2006 gepost haha aaaaaah loesje toch Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 september 2006 gepost Share 5 september 2006 gepost Is dat ene topic van wonderer in 'be serious' weggegooid? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 september 2006 gepost Share 5 september 2006 gepost Is dat ene topic van wonderer in 'be serious' weggegooid? Blijkbaar wel, was niet de bedoeling om het gehele topic weg te doen. Nuja, het liep wel een beetje uit de hand, maar ik denk dat iemand van de crew het gehele topic heeft verwijderd in plaats van de posts waar er toch wel wat met stront naar elkaar werd gegooid. (ik was het niet, ik ging die posts verwijderen, maar toen was het hele topic weg) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 september 2006 gepost Share 5 september 2006 gepost [..]Blijkbaar wel, was niet de bedoeling om het gehele topic weg te doen. Nuja, het liep wel een beetje uit de hand, maar ik denk dat iemand van de crew het gehele topic heeft verwijderd in plaats van de posts waar er toch wel wat met stront naar elkaar werd gegooid. (ik was het niet, ik ging die posts verwijderen, maar toen was het hele topic weg) Ik heb alleen een deel gemist aangezien er 46 nieuwe posts waren en ik er zeer weinig kon zien. Is er een back-up? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 september 2006 gepost Share 5 september 2006 gepost [..]Ik heb alleen een deel gemist aangezien er 46 nieuwe posts waren en ik er zeer weinig kon zien. Is er een back-up? Geen idee, ik denk het niet, want het staat niet in het onzichtbare gedeelte met verwijderde topics. Nuja, we gaan (om het zo best te verwoorden) eens achter gesloten deuren zien met de crew en daarna zullen jullie wel de conclusie te zien krijgen (ik hoop dat dit voldoende uitleg is) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 september 2006 gepost Share 6 september 2006 gepost [..]Geen idee, ik denk het niet, want het staat niet in het onzichtbare gedeelte met verwijderde topics. Nuja, we gaan (om het zo best te verwoorden) eens achter gesloten deuren zien met de crew en daarna zullen jullie wel de conclusie te zien krijgen (ik hoop dat dit voldoende uitleg is) Staat het niet in trash?? Wie heeft het verwijderd dan?! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 september 2006 gepost Share 6 september 2006 gepost [..]Staat het niet in trash?? Wie heeft het verwijderd dan?! Daar staat het niet nee. Was ook niet de bedoeling om het topic te verwijderen, er zou alleen een stukje worden opgesplitst. Wat er precies mee gebeurd is: ik heb geen idee. It wasn't me... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 september 2006 gepost Share 8 september 2006 gepost De herexamens zijn achter de rug, tijd voor bier Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost De herexamens zijn achter de rug, tijd voor bier Zonder herexamens gaat het er ook wel in hoor Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost De herexamens zijn achter de rug, tijd voor bier Doe mij maar een Slush Puppie, aardbei klein graag Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost [..]Doe mij maar een Slush Puppie, aardbei klein graag klein? aarbei? slush puppie? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Slush puppies zijn zo koud dat je er koppijn van krijgt en daarbij zijn ze veel te zoet. Als je dan aarbei pakt is de kans helemaal 9 op 10 dat je tanden erbij uit je mond vallen. Maar ?ls je het dan toch wilt, pak dan een grote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 september 2006 gepost Share 9 september 2006 gepost [..]Zonder herexamens gaat het er ook wel in hoor Maar tijdens de herexamens was mijn bierconsumptie veel te laag om gezond te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 oktober 2006 gepost Share 11 oktober 2006 gepost Hehehehe Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 oktober 2006 gepost Share 11 oktober 2006 gepost Hehehehe Het is hier inderdaad doodstil. Die smiley vind ik zelf wel leuk, misschien kan dj 'm aan het menu toevoegen? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 26 oktober 2006 gepost Share 26 oktober 2006 gepost ik heb v/d week een paar filmpjes gedownload van The Dave Chappelle Show, echt meesterlijk is dat! Zoek voor de grap eens op, met bijvoorbeeld Limewire, of weet ik veel waar je mee download... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 oktober 2006 gepost Share 26 oktober 2006 gepost ik heb v/d week een paar filmpjes gedownload van The Dave Chappelle Show, echt meesterlijk is dat!Zoek voor de grap eens op, met bijvoorbeeld Limewire, of weet ik veel waar je mee download... Dat werd toch ook uitgezonden op the Box niet zo lang geleden? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 27 oktober 2006 gepost Share 27 oktober 2006 gepost [..]Dat werd toch ook uitgezonden op the Box niet zo lang geleden? Dat zou goed kunnen, wij hebben The Box hier niet. In Dordrecht (stad tegen Papendrecht aan) ontvangen ze 'm wel, maar hier niet... Het is in ieder geval een programma van The Comedy Central, waar o.a. ook South Park van is. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 oktober 2006 gepost Share 27 oktober 2006 gepost Comedy Central is cool -> ik download elke week de nieuwste aflevering van Drawn Together -> een Big Brother met cartooncaracters Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 28 oktober 2006 gepost Share 28 oktober 2006 gepost The Box is ook de meest belachelijke (neger-)zender in dit land. Alleen nu ze South Park uitzenden kan ik er wel van genieten, maar de muziek Ik hoorde trouwens van Sjambo dat het zou gaan verdwijnen, misschien dat hij dat kan toelichten, want dat verhaal ben ik alweer een beetje vergeten Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 28 oktober 2006 gepost Share 28 oktober 2006 gepost Wij kunnen The Box niet eens ontvangen hier in het verre oosten. Wij kijken dan maar naar RTV-Oost Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 28 oktober 2006 gepost Share 28 oktober 2006 gepost Er is een post-invasie van jofe14 Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 29 oktober 2006 gepost Share 29 oktober 2006 gepost Er is een post-invasie van jofe14 waar heb jij het nu weer over? Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 29 oktober 2006 gepost Share 29 oktober 2006 gepost ik heb trouwens gehoord ergens of gelezen dat the box veranderen gaat,nee het gaat een zender delen met een andere zender,dat the box beperkt aantal zendtijd krijgt,en het wel bekende aanvraag clips systeem gaat helemaal weg,er komen serie,s en zo. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 oktober 2006 gepost Share 29 oktober 2006 gepost Voor zover ik weet verdwijnt de box, komt Nickelodeon daar op tot 18:00 uur, gaat Talpa daarom de gehele dag uitzenden op de huidige zender en komt er op de zender wat nu de box is na 18:00 iets van Talpa 2 ofzo Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 29 oktober 2006 gepost Share 29 oktober 2006 gepost Voor zover ik weet verdwijnt de box, komt Nickelodeon daar op tot 18:00 uur, gaat Talpa daarom de gehele dag uitzenden op de huidige zender en komt er op de zender wat nu de box is na 18:00 iets van Talpa 2 ofzo ja dat was hes het precies ja,en als the box uitzend komen er tv serie,s clips aanvragen verdwijnt helemaal leesde ik ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 29 oktober 2006 gepost Share 29 oktober 2006 gepost [..]waar heb jij het nu weer over? Laatste tijd werd er weinig gepost en jij was goed op gang zaterdagavond. Goed bedoeld hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten