Superboef 25 augustus 2006 gestart Share 25 augustus 2006 gestart De premiere van de 2de film van Mr Bean zal gehouden worden ergens in 2007. bron Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 augustus 2006 gepost Share 25 augustus 2006 gepost Huh... dacht dat Atkinson had gezegd dat ie nooit meer Bean wilde spelen... Nou ja. Ben benieuwd. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 augustus 2006 gepost Share 25 augustus 2006 gepost Ik zal hem wel gaan bekijken, maar vrees voor de film. De vorige was ook maar zo-en-zo Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 25 augustus 2006 gepost Share 25 augustus 2006 gepost Huh... dacht dat Atkinson had gezegd dat ie nooit meer Bean wilde spelen...Nou ja. Ben benieuwd. Ja. Waarschijnlijk had ie op dat moment er echt genoeg van, maar zo zie je maar weer... Vroeger was ik enorm fan van Mr. Bean, maar vond de laatste afleveringen en vooral de film niet al te best. Kortom, ik hoop dat de 'break' van Bean hem goed heeft gedaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 25 augustus 2006 gepost Share 25 augustus 2006 gepost De opnames voor de 2de film van Mr Bean zal gehouden worden ergens in 2007.bron Dat klopt niet helemaal. De opnames zijn namelijk al begonnen. Sterker nog de belangrijkste opname periode zit er al op. De premiere is ergens in 2007. Artikel over afronding opname Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 25 augustus 2006 gepost Share 25 augustus 2006 gepost Dat ziet er tot nu toe stukken beter uit zeg! Veel meer de eenvoud in zicht, wat zo goed bij Mr. Bean past. Link naar bericht Delen op andere sites
Superboef 25 augustus 2006 gepost Auteur Share 25 augustus 2006 gepost [..]Dat klopt niet helemaal. De opnames zijn namelijk al begonnen. Sterker nog de belangrijkste opname periode zit er al op. De premiere is ergens in 2007. Dat heb ik even bewerkt in mijn post. Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 2 juni 2012 gepost Share 2 juni 2012 gepost Dit topic heet gewoon Mr beans holiday Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 juni 2012 gepost Share 2 juni 2012 gepost Dit topic is uit 2006 en heet Bean II Movie. Toen was er verder nog niets bekend, als je nou iets toevoegt... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 juni 2012 gepost Share 2 juni 2012 gepost Dit topic heet gewoon Mr beans holiday Eerstvolgende reactie: oh ja sorry, ben hier nieuw op dit forum dusja kan ik ook nie weten... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 juni 2012 gepost Share 3 juni 2012 gepost Voordat samba-boy gelijk krijgt een slotje, als iemand een topic over de 2e Bean movie wil maken: gaat uwen gang, maar dan wel wat uitgebreider (en tipje voor Mike: geen kopie van Wikipedia) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten