Twice 21 augustus 2006 gestart Share 21 augustus 2006 gestart Tja, ik vind het zelf een behoorlijk onnozel programma, maar mijn moeder kan nou eenmaal niet zonder. En ik ben aangewezen de huidige outlookproblemen op te lossen maar ik kom er niet uit. Als ik via google zoek zeggen ze overal hetzelfde, maar naar mijn idee staan al mijn instellingen goed. Dit zijn mijn instellingen: 01 02 03 04 05 Iemand die er meer verstand van heeft en dit zou kunnen oplossen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost En wat is het probleem dan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 augustus 2006 gepost Auteur Share 21 augustus 2006 gepost En wat is het probleem dan? Stom ook, niet gezegd Hij verstuurt wel mailtjes, maar ontvangt niets. Maar kan niets vinden in de ontvangende server. Hij geeft een melding dat ie de host niet kan vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost Het werkt beter als je de juiste servers instelt: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost Het werkt beter als je de juiste servers instelt: Jup, en gezien het hier speciaal om mail gaat die ontvangen moet worden moet je vooral even checken of het bovenste invulvakje goed is ingevuld. Als het goed is ingevuld kan het altijd nog zijn dat er even een storing is waardoor het ophalen alleen tijdelijk niet lukt, heb ik met gmail ook nog wel eens last van. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost de huidige instelling smtp.home.nl klopt dus niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost Misschien als alternatief eens proberen of je instellingen in Thunderbird werken? Thunderbird is de Mozilla tegenhanger van Outlook, en ik ben er zeer tevreden over Hier gratis te downloaden (volledig legaal, want het is open scource software) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 augustus 2006 gepost Auteur Share 21 augustus 2006 gepost Dacht dat ik het zo ook al had geprobeerd.. Maar het werkt weer, mijn moeder is dolgelukkig, dus ik ook Bedankt wederom! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost thunderbird is net zo kut als firefox, courier is een beter alternatief, maargoed, het schijnt alweer te werken. overigens maakt het geen klap uit voor het ontvangen van mail of je smtp server goed staat of niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost thunderbird is net zo kut als firefox, courier is een beter alternatief, maargoed, het schijnt alweer te werken.overigens maakt het geen klap uit voor het ontvangen van mail of je smtp server goed staat of niet En waarom is het dan zo kut? En ja, je hebt gelijk, I screwed that up. Maar pop3.home.nl was ook fout. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost Ik vraag me toch ook af waarom Thunderbird en Firefox kut zijn. Ik heb nog nooit een probleem gehad met thunderbird, noch firefox. Tenzij je sneller ladende mails en sites een probleem noemt natuurlijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 augustus 2006 gepost Share 21 augustus 2006 gepost Of beveiliging tegen allerlei exploits zoals BugBear een tijdje terug... ja, da;'s best kut. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 22 augustus 2006 gepost Share 22 augustus 2006 gepost Mijn ouders hadden ook last van zo'n probleempje, bij hun zat een groot e-mailtje dwars, waardoor alle e-mailtjes die na dat dwars liggende mailtje waren verstuurd niet ontvangen werden.. Dit is heel makkelijk optelossen, je moet op de providers website inloggen op je outlook account, daar staan wel alle ontvange e-mailtjes. Je verwijdert het dwars liggende mailtje en dan moet het opgeslost zijn. Ik weet niet of dit je fout is maar mocht dit hem zijn heb je iedergeval een antwoord Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2006 gepost Share 22 augustus 2006 gepost [..]En waarom is het dan zo kut? En ja, je hebt gelijk, I screwed that up. Maar pop3.home.nl was ook fout. ik heb er mee geprobeerd te werken en ik vind het gewoon echt niet lekker werken, ik snap niet wat mensen er zo goed aan vinden... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 augustus 2006 gepost Share 22 augustus 2006 gepost [..]ik heb er mee geprobeerd te werken en ik vind het gewoon echt niet lekker werken, ik snap niet wat mensen er zo goed aan vinden... Ik denk dat dat meer met jou te maken heeft dan met het programma. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 september 2006 gepost Auteur Share 17 september 2006 gepost Daar ben ik weer! Krijg momenteel elke keer deze melding bij Outlook: Als ik op OK druk komt de vraag weer terug, etc etc Ik weet haast zeker dat de instellingen goed zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 17 september 2006 gepost Share 17 september 2006 gepost Daar ben ik weer!Krijg momenteel elke keer deze melding bij Outlook: Als ik op OK druk komt de vraag weer terug, etc etc Ik weet haast zeker dat de instellingen goed zijn. Ik denk zelf dat het niet aan je instellingen ligt. Ik heb het namelijk ook met mijn Forumschorum-adres en die mailadressen gaan volgens mij via de zelfde (nieuwe) server als jouw twiceonline-adressen. Ik denk dus zelf dat het probleem in de nieuwe server zit en dat hier nog naar gekeken moet worden. Misschien dat dj hier meer over weet? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 september 2006 gepost Share 27 september 2006 gepost forumschorum adressen zijn nog niet aangemaakt, ik zal dat deze week nog doen. Er waren mailproblemen die ik eerst moest oplossen en die zijn een half uur geleden helemaal verholpen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.