Keetie 28 april 2012 gepost Share 28 april 2012 gepost Je hebt alle topics ingepakt, zie ik. Het werd inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 april 2012 gepost Share 28 april 2012 gepost Er gaat wat minder topics over 1 onderwerp komen, op die manier blijft hopelijk het overzicht bewaard. Er komt zo een mededeling over het hoe en wat. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 28 april 2012 gepost Share 28 april 2012 gepost Mag ik vragen waarom het aparte gedeelte van bassie&adriaan verdwenen is? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 april 2012 gepost Share 28 april 2012 gepost Mag ik vragen waarom het aparte gedeelte van bassie&adriaan verdwenen is? Er gaat wat minder topics over 1 onderwerp komen, op die manier blijft hopelijk het overzicht bewaard. Er komt zo een mededeling over het hoe en wat. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 28 april 2012 gepost Share 28 april 2012 gepost Er gaat wat minder topics over 1 onderwerp komen, op die manier blijft hopelijk het overzicht bewaard. Er komt zo een mededeling over het hoe en wat. Alles goed en wel, maar ik zou het toch wel weten te waarderen als het topic over de provisorische Smorenburg-bewerkingen geopend en wel in het muziekgedeelte geplaatst kan worden. Het was immers nog een actief topic (laatste reactie dateert van anderhalve maand geleden en er zijn topics die al langer stilstaan nog wel open ), en in het muziekgedeelte past het prima, want dan kunnen eventuele opvallende nieuwe muziekbewerkingen meteen besproken worden (zoals we in dat topic al deden), in plaats van er iedere keer een apart topic voor te maken. Lijkt mij een nuttige suggestie. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 april 2012 gepost Share 28 april 2012 gepost Ik heb met de natte vinger bekeken wat waar kon, dus er zijn, zij het met mate, enkele dingen bespreekbaar. Ik zal dat topic heropenen en in muziek zetten. Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 7 mei 2012 gepost Share 7 mei 2012 gepost (aangepast) Ik weet al een tijdje dat de Morgan 4/4 met het kenteken: 66-VF-78 dus de auto die Adriaan leent als Bassie op Rotterdam Airport word ontvoerd in de Sleutel nog rijdt, Over de Rancho in de Professor de HT-16-RS is weinig duiderlijk... Ik ken zelf een secretaris van een Simca club die ooit gehoort heeft dat de HT-16-RS in onderdelen licht... Als je de HT-16-RS op https://ovi.rdw.nl intikt zie je dat ie niet geregisteert staat maar wel 1 ding in de Historie bekend is dat ie in 15 Mei 1982 is toegelaten... Weet iemand iets over de HT-16-RS wat niet in deze tekst vermeld staat? Of wilt u iets bespreken over autos die nog rijden uit B&A dan hoor ik het graag;) 7 mei 2012 aangepast door MichaelB Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 mei 2012 gepost Share 8 mei 2012 gepost ...Nou, het lijkt me dus dat de Rancho in duigen ligt. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 8 mei 2012 gepost Share 8 mei 2012 gepost Waarschijnlijk is hetgeen dat het dichts bij komt een opgeknapte Rancho met onderdelen die ooit van de HT-16-RS komen. Ook al zou het sloopbedrijf getraceerd kunnen worden, dan lijkt het me vrijwel onmogelijk na te gaan waar de onderdelen gebleven zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 mei 2012 gepost Share 8 mei 2012 gepost Niet geregistreerd houdt vaak in dat de auto geschorst is. Zodra er bij RDW geen gegevens meer te krijgen zijn van het betreffende kenteken, dan houd dat vernietiging ofwel sloop in. Dus het kenteken is nog wel actief. Zucht, ik en in een B&A topic posten Link naar bericht Delen op andere sites
Rick 12 mei 2012 gepost Share 12 mei 2012 gepost heb nog een foto gevonden... komt niet van de series.. misschien wel buiten de opnames zal deze foto gemaakt zijn http://www.tuning.cz/simca-matra/SOUBORY/FOTO/RANCHO/f_rancho_gr.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
GuyH 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Ik zit net even op youtube te kijken en zag ineens dit filmpje voorbij komen wat vandaag een paar uur geleden is geupload. Ze schijnen er (achter de schermen) toch nog mee bezig te zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Ziet er niet uit als een spel, maar al zou dit het spel zijn: lijkt nergens op. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 mei 2012 gepost Share 19 mei 2012 gepost Ik zie in de titel staan "Game introductie", wat mij eraan doet denken dat het eventueel een inleidend filmpje voor een mini-game is waar Adriaan Bassie moet opvangen :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 mei 2012 gepost Share 19 mei 2012 gepost Ik denk eerder een hoax. Opeens zouden ze precies op die dag een eigen kanaal aanmaken? Nah. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 19 mei 2012 gepost Share 19 mei 2012 gepost Even op dat Google account van Bassie en Adriaan gekeken en kwam dit tegen. Het plaatje heeft de titel ''Cover Nederland 01'' Gingen ze nou ook de series in dit soort animatie namaken? Link naar bericht Delen op andere sites
Rick 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost vind het wel een beetje tegen vallen als ik eerlijk mag zijn.. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Even op dat Google account van Bassie en Adriaan gekeken en kwam dit tegen. Het plaatje heeft de titel ''Cover Nederland 01'' Gingen ze nou ook de series in dit soort animatie namaken? Doe het me niet aan.... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Bassie en Adriaan op reis door Europa! ...Oh god. :') Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Ik denk eerder een hoax. Opeens zouden ze precies op die dag een eigen kanaal aanmaken? Nah. Het lijkt me niet dat dit een hoax is. Het ziet er misschien niet super uit (Al heeft het wel een geinig sfeertje ), de audio-stukjes komen mij niet bekend voor. Overigens wees iemand (Jeugdmemories) mij er wel op dat Adriaan's stem nogal 'oud' klonk, als in 1998-oud. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Het lijkt me niet dat dit een hoax is. Het ziet er misschien niet super uit (Al heeft het wel een geinig sfeertje ), de audio-stukjes komen mij niet bekend voor. Overigens wees iemand (Jeugdmemories) mij er wel op dat Adriaan's stem nogal 'oud' klonk, als in 1998-oud. Ja, dat viel mij ook al op.. Het is ongeveer net zo'n stem als toen in die CD-rom spellen van Bassie en Adriaan! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost En dit is niet een trailer voor dat spel dat eraan zat te komen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Ik zeg het is iets fanmade en dus fake, want anders was het wel op de officiële site gekomen en niet op Youtube, B&A hebben nooit iets op Youtube gezet. Denk even na... Altijd quicktime filmpjes op de Adriaan homepage. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Kan. Maar het is toch een ander bedrijf wat deze keer de game maakt? Ik zeg dat het officieel is. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost ALS dit officieel zou zijn (wat ik ook betwijfel) dan vind het er nog best grappig uit zien Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Kan. Maar het is toch een ander bedrijf wat deze keer de game maakt? Ik zeg dat het officieel is. En die gaan dan die beelden vrijgeven? Bovendien is dat bedrijf failliet gegaan vorig jaar. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost (aangepast) En die gaan dan die beelden vrijgeven? Bovendien is dat bedrijf failliet gegaan vorig jaar. Ander bedrijf wat het eventueel overgenomen heeft? Het ziet er misschien niet uit, het ziet er té goed uit om een fanmade iets te zijn. Sowieso. 20 mei 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Ander bedrijf wat het eventueel overgenomen heeft? Het ziet er misschien niet uit, het ziet er té goed uit om een fanmade iets te zijn. Sowieso. Inderdaad.. en anders als het fanmade is, hoe komen ze dan aan die audiofragmenten van Bassie en Adriaan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Inderdaad.. en anders als het fanmade is, hoe komen ze dan aan die audiofragmenten van Bassie en Adriaan? Van de cd-roms misschien wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Iedere clown met een beetje verstand van Blender kan dit maken.... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Het komt op mij als redelijk officieel over. Ook al heb ik amateurs indrukwekkendere dingen uit Blender zien halen, zou ik gokken dat het echt is. Fans zouden, denk ik, eerder de start van een spannend avontuur uitwerken. Link naar bericht Delen op andere sites
Rick 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost ik vind trouwens die stem van adriaan beetje als hij nu praat.. want die laatste zin die hij zegt slist hij erg en dat deed hij in 1998 niet Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Leg dan eens uit waarom het opeens onaangekondigd, precies als ik het er over heb, op Youtube staat. Het is fake, punt. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Ik ga helemaal stuk als straks ineens blijkt dat het officieel is. :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2012 gepost Share 20 mei 2012 gepost Ik ga helemaal stuk als straks ineens blijkt dat het officieel is. :') Ik ga nu stuk op al die mensen die denken dat dit echt is. Stel dat ik toch ongelijk krijg dan is het gewoon barslecht gemaakt Aad Klaris op Youtube, was ook echt he? En dat "thunder" singletje ook toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Ik denk ook dat het echt is. De teksten van B&A zijn helemaal nieuw. Bassie heeft het nooit gehad over 'mooie balonnen' en Adriaan slist inderdaad een beetje, dus moet het heel recent zijn. Als het toch nep is, zou ik niet weten hoe ze aan deze audiofragmenten komen. Overigens was het de bedoeling van het spel dat B&A pakjes gaan zoeken, dus die afbeelding zou overeenkomen met de inhoud van het spel. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Ik mag in ieder geval hopen dat het 'nep' is.. Wist trouwens ook niet dat je bij een youtubenaam spatie's kon gebruiken! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Wist trouwens ook niet dat je bij een youtubenaam spatie's kon gebruiken! Dat is weer nieuw. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Verder, verdomd goede hoax, hoor! https://www.facebook.com/BassieAdriaanGame :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Jenno Hallaert, Maxim Liebaert en 3 anderen vinden dit leuk. :') !!! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost (aangepast) Whahaha, die kunnen zoiets als dit nog niet maken. :') EDIT: Én een Twitter! https://twitter.com/#!/BenAGame 21 mei 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost (aangepast) Via een tweet op Twitter kwam ik op de site van de Honda dealer. Jawel waar ze een reclame voor maken. In een bericht stond dit als laatste : ''In 2003 is het duo gestopt, maar duidelijk is dat Bassie en Adriaan nog altijd zeer populair zijn bij zowel de jongste jeugd als volwassenen. Dat beiden nog steeds bij de tijd zijn blijkt uit een iPad applicatie die ze eind juni uit zullen brengen.'' Lees het volledige bericht hier: http://www.debois.nl..._medium=twitter 21 mei 2012 aangepast door jeugdmemories Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Ik moet eerlijk toegeven dat alles zwáár amateuristisch is. Maar fake? Ik denk van niet. Ik vind het zo raar dat mensen meteen concluderen dat iets nep of echt is. Dat is eigenlijk het enige. Ik dénk dat het echt is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Whahaha, die kunnen zoiets als dit nog niet maken. :') EDIT: Én een Twitter! https://twitter.com/#!/BenAGame Dat zeg ik toch niet, ik zeg niet dat zij er iets mee te maken hebben, het ziet er gewoon te slecht uit. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Als 't fake zou zijn, dan heeft die persoon wel tijd over om mensen voor de gek te houden, ik geloof dat het echt is... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Nu er meer van is ziet het er beter uit, ook omdat Ina die Facebookpagina leuk vindt. Ik vond zo plots dat YT filmpje gewoon heel verdacht. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Net even de facebook pagina bekeken. Bij de "vind-ik-leuks" staat ook ene Ina van Toor - van Woerden... (Ja, dat is de echte) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Anders kijk je 1 post boven die van jou Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 21 mei 2012 gepost Share 21 mei 2012 gepost Net een lekker klein tukje gedaan, ogen nog niet helemaal open dus :-p Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten