leonard 16 augustus 2006 gestart Share 16 augustus 2006 gestart Travian is een browser based MMOG waar je kan wedijveren met duizenden andere spelers door de leiding over een klein dorp te nemen en jouw volk naar glorie en overwinning te leiden. Ik vind 't zelf een superspel en ik ben er net zo verslaafd aan als aan forumschorum. ALs je van tactische en strategische spellen houd, is dit vast voor je denkik, Je kan kiezen uit 3 stammen, germaan, gallier of romein. Je hebt 4 verschillende grondstoffen, hout, klei, ijzer en graan. Met deze grondstoffen kan je gebouwen maken en soldaten maken en ontwikkelen. enkele functies zijn - iemand aanvallen en grondstoffen stelen om sneller te groeien in populatie (inwoners) - zo veel mogelijk dorpen maken en/of overnemen door kolonisten en/of leiders te maken - COmplete veldslagen leveren Er zijn maarliefst 10 units per stam en 25 gebouwen om te maken. voorbeelden - barakken (om soldaatjes te maken (infanterie)) - academie -voor het ontwikkelen van units) - stal (voor 't maken van soldaatjes (cavalerie)) - werkplaats (voor 't maken van rammen en kattapulten om dorpen te vernietigen) WIe kent dit spel en/of heeft wel zin om 't te gaan spelen? Brand maar los Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Klinkt als Warcraft en dat vind ik wel een gaaf spel. Misschien maar eens proberen, vooral omdat het browser based is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost Gezellig. ik raad je aan om romein te worden en dit topic voordat je begint ff door te lezen http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=115 Daar staat een goede, uit 't engels vertaalde strategie voor de romeinen, hoe je snel kunt groeien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Gezellig. ik raad je aan om romein te worden en dit topic voordat je begint ff door te lezenhttp://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=115 Daar staat een goede, uit 't engels vertaalde strategie voor de romeinen, hoe je snel kunt groeien. Ik heb voor galliers gekozen, omdat die goeie verdediging hebben en ik niet zo van aanvallen hou. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet Ik ga lekker vanalles uitzoeken. Er stond trouwens dat je maar een account mag hebben, die keuze voor je type mannetjes is dus definitief? Of kun je later nog meer dorpen stichten met andere volkeren? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost [..]Er stond trouwens dat je maar een account mag hebben, die keuze voor je type mannetjes is dus definitief? Of kun je later nog meer dorpen stichten met andere volkeren? Nee, helaas kan dat niet. Maar met enig inzicht valt ook de roman power house wel aan te passen aan de wensen van de gallier, Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Raar. Beetje uitproberen is er dus niet bij. Nou ja, ik kloot wel een beetje aan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Dammit. Ik probeer dat grafische pakket te installeren maar hij blijft maar piepen dat het pad niet klopt, terwijl als ik in de bron kijk en de link naar het testplaatje kopieer, hij het gewoon doet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Dammit. Ik probeer dat grafische pakket te installeren maar hij blijft maar piepen dat het pad niet klopt, terwijl als ik in de bron kijk en de link naar het testplaatje kopieer, hij het gewoon doet Laat maar, weer zo'n IE only ding Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Ik vind het ook vrij irritant dat je maar een taak tegelijk aan kan zetten. Het zou prettig zijn als je een queue op kon bouwen, zodat je niet steeds in de gaten hoeft te houden wanneer er iets klaar is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost Ik vind het ook vrij irritant dat je maar een taak tegelijk aan kan zetten. Het zou prettig zijn als je een queue op kon bouwen, zodat je niet steeds in de gaten hoeft te houden wanneer er iets klaar is. Druk op travian plus druk op coupons ff activeren en je hebt 10 dagen een gratis trav. plusaccount met vele extra's Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]Druk op travian plus druk op coupons ff activeren en je hebt 10 dagen een gratis trav. plusaccount met vele extra's En daarna zeker betalen... ik zal es kijken, bedankt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]En daarna zeker betalen... ik zal es kijken, bedankt. Ik heb dit spel ook een hele tijd gespeeld. Het is eigenlijk zo dat die gratis plus-coupon vooral geschikt is om snel een goede basis zoals snel meer grondstoffen per uur omdat je dus tijdelijk meerdere dingen tegelijk kunt uitbreiden. Als de gratis plus-coupon eenmaal is verlopen kun je dus al best een goede start gemaakt hebben en je hoeft niet per se meer plus coupons te kopen om daarna goed door te kunnen spelen heb ik gemerkt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Ik ben door mijn voorraden heen Duurt echt lang voor je weer wat hebt, sheesh. Nogal saai Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost licht voor de mensen die het niet weten even toe wat een MMOG is in je OP. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 17 augustus 2006 gepost Auteur Share 17 augustus 2006 gepost licht voor de mensen die het niet weten even toe wat een MMOG is in je OP. weet ik dat, ik heb een stukje van de site gekopieerd :P"'t is gewoon een textbased game zo goed? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 augustus 2006 gepost Share 17 augustus 2006 gepost MMOG betekent waarschijnlijk iets als mass multiplayer online game. Je ziet vaker de afkorting MMORPG (role playing game) maar dit is gewoon een spel, geen rollenspel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Ik speel het intussen nog steeds. Langzaam maar zeker bouw ik wel een leuk dorpje op. Het blijft een enorm traag spel, maar ach, zo af en toe is het wel leuk. Ik heb geinvesteerd in schuilplaatsen, waardoor ik nu iets van 3000 grondstoffen kan verbergen. Ik heb geen verdedigingsmannetjes en ik lach me steeds kapot als mensen me aanvallen met 40 man en dan met 0 grondstoffen en geen slachtoffers terugkeren. Later ga ik sparen voor veel grondstoffen en dan maar ik in een keer een enorm leger, kan je lachen. Verder vragen ze me steeds voor allianties, maar daar komt dan weer geen vervolg op. Ik krijg overigens de indruk dat het voornamelijk door elfjarige jongetjes gespeeld wordt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Klinkt als een mislukte versie van Planetarion... Even registreren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 september 2006 gepost Share 11 september 2006 gepost Klinkt als een mislukte versie van Planetarion... Even registreren De meeste actie zit waarschijnlijk in het forum. Laat even weten hoe je dorp heet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.