Fabian_DS 14 augustus 2006 gestart Share 14 augustus 2006 gestart Wat vinden jullie van The Sweet? Het was een van de bekendste bands in de jaren '70. Ze hadden ongeveer 20 internationale hits , en voor meer info zoek maar op Google.(Ben te lui om meer neer te zetten) Wat vinden jullie van The Sweet? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost Woow, teveel in een topic is ook niet zo handig hé Over muzieksmaak hebben we al een topic (dat ik zo meteen aanpas), namelijk dit Verder kan het wel over The Sweet en glamrock gaan hé The Sweet ken ik niet, maar de bekendste glamrocker, Alice Cooper blijf ik geweldig vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_DS 14 augustus 2006 gepost Auteur Share 14 augustus 2006 gepost Okee , Sorry voor deze overbodige bijlagen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost Geen probleem, daar heb je moderators voor En nu verder on topic Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.