randy_roes 14 augustus 2006 gestart Share 14 augustus 2006 gestart De zomervakantie zit er nog niet op, en er zijn nog een aantal top-festivals die nog moeten komen. Maar er zijn ook al vele festivals geweest. Ben je naar een festival geweest? Wou je gaan maar kon je niet? Plaats dit hier en we bespreken het gaarne Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 augustus 2006 gepost Auteur Share 14 augustus 2006 gepost En uiteraard start de TS Ik wou eind juni naar Graspop Metal Meeting, maar had nog examen sociologie op dinsdag. (aangezien ik niet geslaagd was, had ik toch beter wel gegaan) Ben wel naar Dour geweest, een alternatief festival. Daar heb ik bands als Caliban, Ignite, Within Temptation (ja heel commercieel maar nog steeds goede gothic) gezien en genoten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 augustus 2006 gepost Share 14 augustus 2006 gepost 22-24 september is er in het Noorden de Highland games en daar wil ik wel graag heen. Even een slaapplaats regelen, het is anderhalf uur rijden maar dat zes keer in een weekend is niet zo fijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.