TMP 18 september 2006 gepost Auteur Share 18 september 2006 gepost Het was een spannende Vuelta en een leuke poule, natuurlijk wel jammer dat we maar met z'n 4en waren.Volgende afspraak? Giro? of doen we ook iets met het veldritseizoen? Veldrijden volg ik absoluut niet, dus verwacht daarover geen poule van mijn kant. (Staat natuurlijk iedereen vrij om zelf iets te organiseren, misschien F1 volgend jaar ?). Zal met de Giro wel weer een Poule organiseren ja, dat lijkt me wel leuk . Hopelijk met meer dan 4 man dan . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 september 2006 gepost Share 19 september 2006 gepost Ik wil in 2007 gerust, in samenspraak met The Master, een F1 poule opstarten, heb er al wat ideetjes over. Jammer dat we niets met veldrijden doen, want dat vind ik na F1 de leukste sport om naar te kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 februari 2007 gepost Auteur Share 21 februari 2007 gepost Mits voldoende belangstelling (zo'n 5 man), wil ik bij de grote wielerrondes dit jaar wel een poule houden. Mocht daar belangstelling voor zijn dan kun je dat hier aangeven . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten