jennoH 15 maart 2004 gestart Share 15 maart 2004 gestart ik heb de cd "GrootmoedersTijd deel 1" & "GrootmoedersTijd deel 2" gekocht in bart smit per deel 1,5euro & een b&a Dubbbel Box : "Schatkaart" voor 4 euro gekocht. Heb jij ook zo'n stunt prijs gezien ? Bij mij in de stad staat alles van b&a goedkoop , ze hebben : dvd/video Amerika alle delen(op dvd en video) Europa alle delen (op dvd & video) Schatkaart deel 1 & 2 (op dvd ook Dubbel box) Live & Theater (video & dvd allebei) cd GrootmoedersTijd 1 & 2 Sinterklaas liederen cd - rom spelen met b&a deel 1 [/b] Link naar bericht Delen op andere sites
japio 15 maart 2004 gepost Share 15 maart 2004 gepost is dat toevallig ook in nederland zo? want amerika heb ik nog niet en ik wil die serie erg graag hebben voor zo min mogelijk natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 15 maart 2004 gepost Auteur Share 15 maart 2004 gepost wel dat is in Gent Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 15 maart 2004 gepost Auteur Share 15 maart 2004 gepost Maar ik denk in Hulst in intertoys dat je daar die serie's kan kopen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 maart 2004 gepost Share 15 maart 2004 gepost is dat toevallig ook in nederland zo? want amerika heb ik nog niet en ik wil die serie erg graag hebben voor zo min mogelijk natuurlijk. dat wordt zoeken, die is niet meer in de2DVD versie in de winkels. zoek internet eens af, maar 12 euro per deel ben je wel kwijt. Overigens wel echt de moeite waard!!! oh en JennoH: die dingen die jij in je OP noemt, zijn dat cd's / dvd's / video's ??? ik heb het over: ik heb de cd "GrootmoedersTijd deel 1" & "GrootmoedersTijd deel 2" gekocht in bart smit per deel 1,5euro & een b&a Dubbbel Box : "Schatkaart" voor 4 euro gekocht. Link naar bericht Delen op andere sites
japio 15 maart 2004 gepost Share 15 maart 2004 gepost ik heb ze bij bol.com voor 12 euro gezien en bij bassie's postorders verkopen ze ook alleen maar de 2dvd. ik had alleen gehoopt dat ik ze in de winkel zou kunnen halen, maar dan zal ik ze moeten bestellen. dan moet in mijn dorp toch wel, want hier verkopen ze van de grote series alleen europa en de schat. Link naar bericht Delen op andere sites
jeroenvanpersie 24 maart 2004 gepost Share 24 maart 2004 gepost Hier in helmond heb ik gister de 2 delen van amerika op dvd zien liggen, ook het deel van de plaaggeest, de diamant, huilende professor en de verzonken stad, alleen de kroon heb ik niet zien liggen, ook is bij bart smit europa en de schatkaart aanwezig(schatkaart per deel 5 euro)(europa per deel 7 euro) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 27 maart 2004 gepost Share 27 maart 2004 gepost Hier in helmond heb ik gister de 2 delen van amerika op dvd zien liggen, ook het deel van de plaaggeest, de diamant, huilende professor en de verzonken stad, alleen de kroon heb ik niet zien liggen, ook is bij bart smit europa en de schatkaart aanwezig(schatkaart per deel 5 euro)(europa per deel 7 euro) Waar kan je de 2-DVD versie van Amerika eigenlijk nog krijgen? Ik zat vandaag bij de FRS te kijken en daar hebben ze de 5-DVD versie van Amerika, maar ik wil liever de 2-DVD versie hebben. Waar kan je de 2-DVD versie nou krijgen? Link naar bericht Delen op andere sites
japio 27 maart 2004 gepost Share 27 maart 2004 gepost [..]Waar kan je de 2-DVD versie van Amerika eigenlijk nog krijgen? Ik zat vandaag bij de FRS te kijken en daar hebben ze de 5-DVD versie van Amerika, maar ik wil liever de 2-DVD versie hebben. Waar kan je de 2-DVD versie nou krijgen? via internet. bij bol.com of bassies postorders bijv. bol.com verkoopt zowel de 5-DVD versie als de 2-DVD versie. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 27 maart 2004 gepost Share 27 maart 2004 gepost [..]via internet. bij bol.com of bassies postorders bijv. bol.com verkoopt zowel de 5-DVD versie als de 2-DVD versie. Ik bedoelde eigenlijk: In welke winkel kan je hem nog KOPEN. Ik wil hem namelijk nu nog niet bestellen. En dan doel ik op de 2-DVD versie. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 maart 2004 gepost Share 27 maart 2004 gepost [..]Waar kan je de 2-DVD versie van Amerika eigenlijk nog krijgen? Ik zat vandaag bij de FRS te kijken en daar hebben ze de 5-DVD versie van Amerika, maar ik wil liever de 2-DVD versie hebben. Waar kan je de 2-DVD versie nou krijgen? Ik heb de mijne besteld bij DVDstunter.com... alleen doen als er geen alternatieven zijn, want hun service is beroerd. Ze stuurden mij deel 1 van de 2 DVD versie en deel 2 van de 5 DVD versie. Maar daar hebben ze ze nog, in ieder geval. Misschien ook wel bij andere webwinkels, daar moet je zelf even naar kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 maart 2004 gepost Share 27 maart 2004 gepost [..]Ik bedoelde eigenlijk: In welke winkel kan je hem nog KOPEN. Ik wil hem namelijk nu nog niet bestellen. En dan doel ik op de 2-DVD versie. Ow Te laat. Dat zou ik niet weten, eigenlijk. Blokker? Of misschien Media Markt. De grote zaken. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 27 maart 2004 gepost Share 27 maart 2004 gepost Oke, bedankt voor de info. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten