Twice 4 januari 2006 gestart Share 4 januari 2006 gestart Het lijkt me leuk om een triviant te doen, puur en alleen over voetbal... Mijn vraag: De exacte naam van de ploeg die momenteel 13e staat in de Nederlandse eredivisie? Succes Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Het lijkt me leuk om een triviant te doen, puur en alleen over voetbal...Mijn vraag: De exacte naam van de ploeg die momenteel 13e staat in de Nederlandse eredivisie? Succes Hoort dit niet bij Games dan?? Nou ja, tis sport natuurlijk NAC Breda is het antwoord Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 januari 2006 gepost Auteur Share 4 januari 2006 gepost [..]Hoort dit niet bij Games dan?? Nou ja, tis sport natuurlijk NAC Breda is het antwoord Ik wil hem voluit.. Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Noad (Nooit ophouden, Altijd doorgaan) Advendo (Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning) Combinatie Breda. Zo goed? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost >>> Games Daar staat de voetbalquiz en het algemene triviant ook . Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 januari 2006 gepost Auteur Share 4 januari 2006 gepost Noad (Nooit ophouden, Altijd doorgaan) Advendo (Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning) Combinatie Breda. Zo goed? Doe niet zo gefrustreerd Het is natuurlijk weer fout Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost [..]Doe niet zo gefrustreerd Het is natuurlijk weer fout Ik zie geen frustratie in mijn antwoord hoor?? Moet ik Breda soms ook nog uitleggen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 januari 2006 gepost Auteur Share 4 januari 2006 gepost [..]Ik zie geen frustratie in mijn antwoord hoor?? Moet ik Breda soms ook nog uitleggen Als je dat lukt... Nee er zitten 3 fouten in jou vorige antwoord... Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Hmm ik geef het op. Trouwens, toen ik aan het surfen was naar de volledige naam van NAC (die overigens overal te boek staat als Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda) kwam ik te weten dat dit de langste naam is voor een voetbalclub. 2e staat ons welbekende plaatsje in Wales: Clwb Peldroed Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Football Club Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 januari 2006 gepost Auteur Share 4 januari 2006 gepost Hmm ik geef het op. Trouwens, toen ik aan het surfen was naar de volledige naam van NAC (die overigens overal te boek staat als Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda) kwam ik te weten dat dit de langste naam is voor een voetbalclub. 2e staat ons welbekende plaatsje in Wales: Clwb Peldroed Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Football Club Dat antwoord komt al meer in de buurt Volgens een onderzoek in de Britse krant The Guardian [1] in december 2005 is de onafgekorte naam van NAC de langste clubnaam ter wereld. Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda (86 letters) blijft in de lijst Clwb Peldroed Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Football Club (82 letters) uit Wales ruim voor. Sorry, ik dacht dat je nog een foutje had gemaakt, maar je zegt nu pas voor het eerst Opgeven Dat doorzetten geloof ik wel, jij mag Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost Overtypen was nooit mijn sterkste punt Nieuwe: Wie is de topscorer aller tijden van Vitesse? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 januari 2006 gepost Auteur Share 4 januari 2006 gepost Overtypen was nooit mijn sterkste punt Nieuwe: Wie is de topscorer aller tijden van Vitesse? Amoah.. met zo'n belachelijk laag aantal doelpunten Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 januari 2006 gepost Share 4 januari 2006 gepost [..]Amoah.. met zo'n belachelijk laag aantal doelpunten Ik wil zijn naam voluit Nee, het klopt, 61 doelpunten geloof ik.. Ik geef de vraag weer terug aan jou Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2006 gepost Auteur Share 5 januari 2006 gepost Okay.. Deze kan best lastig zijn: Wat gebeurde er tijdens de bekerwedstrijd FC Sarajevo-FC Zeljeznicar, die in november plaatsvond? Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 5 januari 2006 gepost Share 5 januari 2006 gepost De Bosnische scheidsrechter Pekija slaat Sarajevo speler Saric buiten westen bij een stand van 1-0, omdat hij Saric blijft zeuren om een penalty. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2006 gepost Auteur Share 5 januari 2006 gepost De Bosnische scheidsrechter Pekija slaat Sarajevo speler Saric buiten westen bij een stand van 1-0, omdat hij Saric blijft zeuren om een penalty. Very good (alleen emoticons posten mag niet) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 januari 2006 gepost Auteur Share 15 januari 2006 gepost De volgende is dus voor jou.. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 22 september 2006 gepost Auteur Share 22 september 2006 gepost De volgende is dus voor jou.. Jeh, hallow? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten