B&Afan4-life 25 december 2005 gestart Share 25 december 2005 gestart Ik en een vriend maken zeg maar een soort van Muppet shows en we willen graag zoon eigengemaakt logo in beeld...kan dit met Nero of movie maker? of heb ik hier weer speciale software voor nodig? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 december 2005 gepost Share 25 december 2005 gepost Ik en een vriend maken zeg maar een soort van Muppet shows en we willen graag zoon eigengemaakt logo in beeld...kan dit met Nero of movie maker? of heb ik hier weer speciale software voor nodig? Je zult iets moeten hebben waarmee je een soort overlay kunt maken, ik weet niet of dat kan met nero, misschien wel met moviemaker en in ieder geval kan het met Adobe Premiere... Gewoon eerst even proberen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 december 2005 gepost Share 25 december 2005 gepost Ik zie net dat het kan met het gratis programma VirtualDub. Moet het wel een .AVI zijn trouwens. Bijk filters zit een optie OVERLAY LOGO. Dan weer opslaan als AVI en klaar [/b] Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten