djkoelkast 9 december 2005 gestart Share 9 december 2005 gestart Het is weer begonnen! Eindelijk weer wat leuks, maar... Op RTL7 en dus met commentaar van Francis "heel mooi weggezet" Hoenselaar Nou ja, laten we maar hopen op leuke wedstrijden dan... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 december 2005 gepost Auteur Share 9 december 2005 gepost Ohja natuurlijk niet live dus na elke match (best of 9 legs) reclame 1e uitslag: Jelle Klaassen - Albertino Essers > 0 - 5 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 december 2005 gepost Auteur Share 9 december 2005 gepost Fitton - West > 4 -5 en verdiend ook! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 december 2005 gepost Auteur Share 9 december 2005 gepost Veel animo weer hier Sorensen - Nijs > 5 - 4 en ook deze was dik en dik verdiend! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 december 2005 gepost Auteur Share 10 december 2005 gepost Vanavond van 20.30-00.30u lekker lang darts helaas ook lang dat mens Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 december 2005 gepost Share 10 december 2005 gepost Zo DJ, ik kom jou even wat gezelschap bieden Heb alleen de laatste 2 partijen gezien. Hoenselaar geeft ook echt café-verslag: "Zet bij" "Dubbel 1, is altijd moeilijk, want als je aan de binnenkant gooit ben je gezien" "60 over, hij zal singel 20 voor dubbel 20 gaan gooien" "41, geen goed begin" "Het is nu al de derde beurt op rij dat hij niet alle 3 de darts in de 20 krijgt" etc etc Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 december 2005 gepost Auteur Share 11 december 2005 gepost ik erger me vooral aan "ja mooi weggezet op 161" terwijl dat gewoon een fout was en geen wegzetten... wegzetten plan je neem ik aan (althans met je laatste pijl bijvoorbeeld als het niet lekker gaat of als je een finish wil overlaten)... maar de wedstrijden zijn wel leuk om te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 december 2005 gepost Share 24 december 2005 gepost Hoe is dit eigenlijk afgelopen? Heb er niks meer van gezien... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 december 2005 gepost Auteur Share 24 december 2005 gepost finale Wolfie - King, King gewonnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten