wonderer 11 maart 2004 gestart Share 11 maart 2004 gestart Veel nummers van B&A hebben een thema, een moraal, zo je wil. Over welk onderwerp had jij nog graag een liedje gehoord? Ik had graag gehad dat ze het belang van boeken lezen onderstreepten. Niet zoals in "Dat is dom" dat je moet LEREN lezen, maar dat boeken lezen goed voor je is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 maart 2004 gepost Share 11 maart 2004 gepost boeken lezen het belang van chatten? hmm nee geen idee... het zou denk ik teveel van deze tijd worden Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 11 maart 2004 gepost Share 11 maart 2004 gepost Moeilijk te zeggen , ze hebben meer dan 40 liederen Zoek dan maar nog een onderwerp Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 11 maart 2004 gepost Share 11 maart 2004 gepost Dacht eerst aan respect voor anderen. Maar "vriendelijk zijn" is daar natuurlijk een goed voorbeeld van. Tja, ze hebben wel heel veel behandeld eigenlijk. Zou het zo even niet weten, maar ga er wel over nadenken. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost Veel nummers van B&A hebben een thema, een moraal, zo je wil. Over welk onderwerp had jij nog graag een liedje gehoord?Ik had graag gehad dat ze het belang van boeken lezen onderstreepten. Niet zoals in "Dat is dom" dat je moet LEREN lezen, maar dat boeken lezen goed voor je is. Michien hadden ze dat idd moeten doen, mischien ging ik dan wel uit me zelf een boek lezen. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Dat je niet racistisch moet zijn ofzo... Wat moeilijk ze hebben al over zoveel onderwerpen een liedje gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Dat je niet racistisch moet zijn ofzo...Wat moeilijk ze hebben al over zoveel onderwerpen een liedje gemaakt. Bah! Dat vind wel zo'n uitgekauwd onderwerp! Wat mij betreft spreek je sowieso artiesten niet aan met opties waarover zij een lied moeten schrijven, zij moeten de inspiratie krijgen en dat is heel wat anders. Link naar bericht Delen op andere sites
reinanke 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Ik ben tevreden met de muziek die ze nu gemaakt hebben. Bijna van alle denkbare onderwerpen zijn er wel liedjes gemaakt! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 mei 2004 gepost Auteur Share 16 mei 2004 gepost [..]Bah! Dat vind wel zo'n uitgekauwd onderwerp! Wat mij betreft spreek je sowieso artiesten niet aan met opties waarover zij een lied moeten schrijven, zij moeten de inspiratie krijgen en dat is heel wat anders. Dat was het punt ook helemaal niet. De insteek was: waar had jij graag nog een liedje over gehoord en niet "dat moeten ze nog doen!" Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Een liedje waarom het zo gezond en goed is om te sporten. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Een liedje waarom het zo gezond en goed is om te sporten. idd, en dat je niet te dik moet worden. al die slagroom taarten tog ook Link naar bericht Delen op andere sites
Mister B&A 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost Ze hebben al zoveel liedjes geschreven ik vind het wel goed zo Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost over de baron en zijn handlangers zou cool zijn Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost *robin* Robin *robin* Gewoon omdat hij toch al vroeg in de series meespeelt en dan robin in het refrein laten meezingen zou prachtig zijn niewaar? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Ze hebben al zoveel liedjes geschreven ik vind het wel goed zo Vind ik ook er is niet echt een onderwerp waarvan ik vind dat er nog een liedje moet komen. Robin Gewoon omdat hij toch al vroeg in de series meespeelt en dan robin in het refrein laten meezingen zou prachtig zijn niewaar Ze hebben over de andere personages in de series ook geen nummers gemaakt, dit vind ik eerlijk gezegd niet geweldig. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten