PAV 10 november 2005 gepost Share 10 november 2005 gepost [..]Ik heb het erover toen ik keek, en dat ie als Bassie opkwam Ach, dat kan natuurlijk ook, hè? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 10 november 2005 gepost Share 10 november 2005 gepost volgende keer moet hij als Japie opkomen Volgens mij heeft hij dit toch al wel eens gedaan in Barend & van Dorp of was het een ander programma waarin hij dat deed? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 november 2005 gepost Share 10 november 2005 gepost [..]Volgens mij heeft hij dit toch al wel eens gedaan in Barend & van Dorp of was het een ander programma waarin hij dat deed? Hij heeft een keer Japies stemmetje gedaan in Jensen, misschien bedoel je dat? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 11 november 2005 gepost Share 11 november 2005 gepost Ja, toen ze (Bas én Aad) bij Jensen zaten (vanwege dat ze gingen 'stoppen'). Jensen vroeg toen wie de Baron deed (in De Schatkaart) en toenh deed Aad het Baron-stemmetje, waarna Bas de stem van Vlugge Japie deed. Zou ook wel leuk zijn als ie eens met Japie-pruik op tv kwam. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 11 november 2005 gepost Share 11 november 2005 gepost Ja, toen ze (Bas én Aad) bij Jensen zaten (vanwege dat ze gingen 'stoppen'). Jensen vroeg toen wie de Baron deed (in De Schatkaart) en toenh deed Aad het Baron-stemmetje, waarna Bas de stem van Vlugge Japie deed.Zou ook wel leuk zijn als ie eens met Japie-pruik op tv kwam. Ik weet dus vrijwel zeker dat hij dat ooit al eens eerder in een ander tv-programma heeft gedaan en ik dacht dat dat Barend & van Dorp was maar dat weet ik niet zeker. Ik ga iig nog eens op internet zoeken of daar iets over te vinden is. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 november 2005 gepost Share 11 november 2005 gepost Bij ''de 10....'' deed Bassie zijn Japie pruik op en toen deed Aad de stem van de Baron. Zijn jullie nou zó vergeetachtig Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 11 november 2005 gepost Share 11 november 2005 gepost Laat ze maar lachen toch ook? ''Ja ik ben ook Japie weet je wel'' Dat zegt ie dan. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten