B98 3 november 2005 gestart Share 3 november 2005 gestart Ik speel het Profcoach spel op profcoach.nl Dit is ook een heel leuk spel! hierbij kan je ook een eigen league vormen. zijn er meer mensen die dit spelen? Edit: Topic opgesplitst Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 3 november 2005 gepost Share 3 november 2005 gepost Ik speel het Profcoach spel op profcoach.nlDit is ook een heel leuk spel! hierbij kan je ook een eigen league vormen. zijn er meer mensen die dit spelen? Site ziet er vaag uit Snap er niks van Hoe werkt dat in vredesnaam? Link naar bericht Delen op andere sites
B98 3 november 2005 gepost Auteur Share 3 november 2005 gepost ga naar http://www.profcoach.nl dan op ''Inschrijven'' klikken doe dat eerst maar eens:) Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 3 november 2005 gepost Share 3 november 2005 gepost ga naar http://www.profcoach.nl dan op ''Inschrijven'' klikkendoe dat eerst maar eens:) Wil alleen weten hoe het werkt, dus kun je het ff stap voor stap uitleggen? Edit: Laat maar het is al gelukt... Link naar bericht Delen op andere sites
B98 3 november 2005 gepost Auteur Share 3 november 2005 gepost Dan kan je inloggen - dan selecteer je 1 speler per team - dus in totaal heb je dan 18 spelers waar van er 11 in de basis staan en er 7 op de bank zitten. en nu een voorbeeld. Je hebt huntelaar in de spits staan. Huntelaar scoord drie keer in de competitie. Dan krijgt hij veel punten. maar krijgt hij een rode kaart in de wedstrijd dan krijgt hij misschien wel minder dan 0 punten. kortom probeer het gewoon! Link naar bericht Delen op andere sites
B98 4 november 2005 gepost Auteur Share 4 november 2005 gepost Heb je al een team Sietse? Meld je dan ook even aan bij de subleague van mij. Naam. Etten-Leur League wachtwoord. cdspeler Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 4 november 2005 gepost Share 4 november 2005 gepost Heb je al een team Sietse?Meld je dan ook even aan bij de subleague van mij. Naam. Etten-Leur League wachtwoord. cdspeler Heb me alleen ingeschreven, heb geen team ofzo opgericht.. Vind er niet zoveel aan Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 augustus 2007 gepost Share 21 augustus 2007 gepost Ik organiseer dit jaar zelf geen toto op het forum, maar misschien is het wel leuk om met een paar mensen een subleague aan te maken bij Profcoach? Wie doet er mee? Link naar bericht Delen op andere sites
B98 21 augustus 2007 gepost Auteur Share 21 augustus 2007 gepost Ik doe weer mee Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 augustus 2007 gepost Share 21 augustus 2007 gepost Mijn Team Om toch een beetje in de forumstijl te blijven heet mijn team "De Plaaggeesten". De aanval is niet trouwens niet super... Subleague Naam van de league: Forumschorum Wachtwoord voor deze league: koelkast Hopelijk doen er genoeg mensen mee. Veel succes allemaal en post hier ook jouw team . Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 augustus 2007 gepost Share 24 augustus 2007 gepost Niet allemaal tegelijk he mensen ... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 augustus 2007 gepost Share 24 augustus 2007 gepost Niet allemaal tegelijk he mensen ... Ik had ff gekeken maar vond het eerlijk gezegd dusdanig oninteressant dat ik er niet aan ben begonnen... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 september 2007 gepost Share 6 september 2007 gepost Ik zal me binnenkort ook even aanmelden bij de FS subleague, ben alvast een opstelling aan het verzinnen. Drie teams is altijd beter dan twee zal ik maar zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 september 2007 gepost Share 6 september 2007 gepost Ik zal me binnenkort ook even aanmelden bij de FS subleague, ben alvast een opstelling aan het verzinnen. Drie teams is altijd beter dan twee zal ik maar zeggen Inderdaad ja ... Best vervelend dat ze opnieuw starten vanaf speelronde 5, want nu zullen nog wel veel meer mensen mijn "jokertje" Amrabat hebben... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 september 2007 gepost Share 6 september 2007 gepost Best vervelend dat ze opnieuw starten vanaf speelronde 5, want nu zullen nog wel veel meer mensen mijn "jokertje" Amrabat hebben... Tsja dat blijf je houden. Is ieder jaar zo. Ik speelde ook ooit eens mee in een subleague en had een speler in m'n team staan die me veel punten opleverde. Na de winterstop had iedereen die speler erin staan en was dat voordeel dus weg. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 mei 2008 gepost Share 15 mei 2008 gepost Antonio heeft gewonnen zie ik. Proficiat . Ik heb er zelf na de eerste paar weken niet meer naar gekeken ... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 mei 2008 gepost Share 15 mei 2008 gepost Antonio heeft gewonnen zie ik. Proficiat .Ik heb er zelf na de eerste paar weken niet meer naar gekeken ... Ik was het de eerste weken juist vergeten. Toen liep ik al hopeloos achter Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 mei 2008 gepost Share 16 mei 2008 gepost Antonio heeft gewonnen zie ik. Proficiat .Ik heb er zelf na de eerste paar weken niet meer naar gekeken ... Dank u Wel een beetje mazzel trouwens, ik heb een groot deel van het seizoen tweede gestaan, ruim achter de koploper. Pas in de laatste fase kwam ik ineens weer op kop. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten