Zegdatdan 26 oktober 2005 gestart Share 26 oktober 2005 gestart Ik keek net even naar de TV en zag op Z@pp, Zipzoo Coordinaat X en toen hoorde ik de voice-over van Dick Rienstra. Dat was wel leuk Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost Oh, ik wist niet dat dat de stem van Dick Rienstra was. Ik heb alleen het begin gezien, maar het drong niet echt tot me door dat Dick de voice-over was. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost Mm... Ik heb het vroeger wel eens gekeken, en dat is me echt nog nooit opgevallen, is dat al lang, of weet niemand dat? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost Mm... Ik heb het vroeger wel eens gekeken, en dat is me echt nog nooit opgevallen, is dat al lang, of weet niemand dat? Alleen dit seizoen, geloof ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost Ik keek net even naar de TV en zag op Z@pp, Zipzoo Coordinaat X en toen hoorde ik de voice-over van Dick Rienstra. Dat was wel leuk Ik zapte (of moet je zeggen Zipte ) er pas toevallig langs toen ik inderdaad een bekende stem hoorde als voice-over. Alleen is het volgens mij niet Dick, maar Paul van Gorcum die de voice-over doet. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost [..]Ik zapte (of moet je zeggen Zipte ) er pas toevallig langs toen ik inderdaad een bekende stem hoorde als voice-over. Alleen is het volgens mij niet Dick, maar Paul van Gorcum die de voice-over doet. Wel Dick, hij vertelde nog dat ie daarvoor opnamen had gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 26 oktober 2005 gepost Auteur Share 26 oktober 2005 gepost [..]Ik zapte (of moet je zeggen Zipte ) er pas toevallig langs toen ik inderdaad een bekende stem hoorde als voice-over. Alleen is het volgens mij niet Dick, maar Paul van Gorcum die de voice-over doet. Volgens mij niet want ik zag Dick Rienstra bij de credits staan. Maar het was wel een herhaling van seizoen 2004 dus ik weet niet hoe het nu is. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost [..]Volgens mij niet want ik zag Dick Rienstra bij de credits staan. Maar het was wel een herhaling van seizoen 2004 dus ik weet niet hoe het nu is. Dan zaterdagochtend om 09:05 uur maar weer eens kijken, want volgens mij zijn dát wel nieuwe afleveringen. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost [..]Dan zaterdagochtend om 09:05 uur maar weer eens kijken, want volgens mij zijn dát wel nieuwe afleveringen. Ga jij daar zo vroeg voor op staan? Nou... Ik ben ook wel benieuwd, maar meestal als ik zap, dat zie ik het wel eens... Weet nooit de tijden Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost [..]Ga jij daar zo vroeg voor op staan? Nee, dan ben ik altijd allang al wakker. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost Volgens mij niet want ik zag Dick Rienstra bij de credits staan. Maar het was wel een herhaling van seizoen 2004 dus ik weet niet hoe het nu is. Dan zal het denk ik wel een herhaling geweest zijn met Dick, want de voice-over die ik zaterdag hoorde was volgens mij wel degelijk Paul van Gorcum. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 26 oktober 2005 gepost Share 26 oktober 2005 gepost [..]Dan zal het denk ik wel een herhaling geweest zijn met Dick, want de voice-over die ik zaterdag hoorde was volgens mij wel degelijk Paul van Gorcum. Ik denk toch dat ik een keer vroeg moet gaan opstaan... Ben namelijk wel benieuwd Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 29 oktober 2005 gepost Share 29 oktober 2005 gepost Nou, ik heb het vanmorgen gezien en het was in ieder geval Paul van Gorcum, in de nieuwe afleveringen dus. Je hoort het meteen aan z'n manier van praten. Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 30 oktober 2005 gepost Auteur Share 30 oktober 2005 gepost Ik vind wel leuk om te horen dat Paul van Gorcum het overneemt van Dick Rienstra. Ik ga dinsdag naar de herhaling kijken ik ben wel zeer benieuwd Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 november 2005 gepost Share 18 november 2005 gepost Kon dat andere topic even niet vinden, maar... Ik zat heel toevallig het Sinterklaas journaal te kijken en ineens kwam Dick voorbij stiefelen als een oude man in een bejaardentehuis. Echt leuk Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 november 2005 gepost Share 20 november 2005 gepost was dat dick? joh, helemaal niet herkend! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 21 november 2005 gepost Share 21 november 2005 gepost was dat dick? joh, helemaal niet herkend! hij is weinig veranderd hoor Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 21 november 2005 gepost Share 21 november 2005 gepost [..]hij is weinig veranderd hoor meeste kennen hem natuurlijk van de kroon. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten