Ross 22 januari 2011 gepost Share 22 januari 2011 gepost (aangepast) Ik houd van veel, veel muzieksoorten en bands, Maar wat er toch met kop en schouders boven uit steekt: Within Temptation Rammstein Epica Der Bote YMO etc.... 22 januari 2011 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Ik vind de muziek van Enya prachtig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Voornamelijk The Beatles, Paul McCartney, Queen en Falco. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Voornamelijk The Beatles, Paul McCartney, Queen en Falco. Falco Die kan ik ook wel waarderen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Epic90ies 4 september 2014 gepost Share 4 september 2014 gepost (aangepast) Mijn muzieksmaak is echt heel breed. Vooral jaren 80 en 90 geniet mijn voorkeur. Het meest waardeer ik electronische (dans)muziek als uplifting trance (voornamelijk uit de periode 1997-2004), hardtrance, rave, eurodance, house, hardstyle van 2002-2010 en techno. Verder hou ik ook erg van allerhande chill out stijlen waaronder new age, triphop en ambient (Vangelis, Jean-Michel Jarre, Aphex Twin, Peru, Clannad, Deep Forest, Enigma, William Or bit, Sacred Spirit, Orbital etc.) Verder luister ik ook graag New romantics en synthpop uit de jaren 80, te denken aan Talk Talk, Tears For Fears, A-ha, Alphaville, Savage. En buiten de electronische muziek kan ik ook top 40 muziek en melodieuze poprock goed waarderen, zoals Savage Garden, Coldplay of Dido. Kortom een fijne melodie en een lekker ritme en ik kan er goed naar luisteren. 4 september 2014 aangepast door Epic90ies Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 13 december 2014 gepost Share 13 december 2014 gepost Ik hou van vooral van Nederlandstalige muziek (Nederpop) o.a Klein orkest, De Dijk, Doe maar Ja zuster nee zuster muziek Verdere Annie MG Schmidt muziek Engelstalige muziek: Madness, The Buggles Duitstalige muziek: Nena, Kraftwerk verder nog wat DDR muziek. Achtergrondmuziek: Films zoals: Good Bye Lenin. Tv series: Er was eens.., Bassie & Adriaan. Maar de laatste tijd luister ik veel naar Bassie & Adriaan maar ook wel naar Samson & Gert. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.