wonderer 8 juni 2004 gepost Share 8 juni 2004 gepost (ook omdat de zanger Till erg mooi is om te zien) Dat zie je ook zo goed op een CD... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
reinanke 9 juni 2004 gepost Share 9 juni 2004 gepost Ik ben 2 keer naar een concert van Rammstein geweest. En Till is echt geweldig om te zien! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 9 juni 2004 gepost Share 9 juni 2004 gepost Leuke 2de post haha!, Ik hou van dat soort muziek! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 9 juni 2004 gepost Share 9 juni 2004 gepost Rammstein is zeker gaaf live. Wel jammer dat ze totaal geen contact hebben met het publiek. Ze doen hun nummertjes, ''danke'' en pleite zijn ze... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 15 juni 2004 gepost Share 15 juni 2004 gepost Ook maar posten: -Paul Simon (Graceland en sommige in duet met Garfunkel) -Michael Jackson -Pop Muziek uit de jaren 80 (en sommige uit de jaren 60 en 70) -Boudewijn de Groot -Hindoestaanse Muziek Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost -Boudewijn de Groot Hier kan ik me helemaal bij aansluiten. Eén van Nederlands grootste artiesten en in combinatie met de prachtige teksten van Lennaert Nijgh helemaal geweldig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost [..]Hier kan ik me helemaal bij aansluiten. Eén van Nederlands grootste artiesten en in combinatie met de prachtige teksten van Lennaert Nijgh helemaal geweldig. "Onder de groene hemel, in de bruine zon, speelt nog steeds het harmonie orkest in een grote regenton" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Dvorak rocks. Vooral de 9e Symfonie. Heb ik live gezien, echt mooi was dat. Was ik even vergeten in mijn eerste lijst, ik luister ook regelmatig naar klassiek. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
DoKoCo 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Ik luister Japans en Bas en Aad Radio. Meer niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Nog maar 4 dagen.... Maandag naar MetallicA Hmm, heb er zin in. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik luister naar hardcore, Masters of Hardcore rulez. Van de meeste andere muziekstijlen houd ik niet van. Hardhouse, trance... Ik vind het niks, om maar te zwijgen over R&B/hiphop. Hardcore 4 life! En natuurlijk radio B&A. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik luister erg vaak naar de achtergrondmuziek van Clannad, Vangelis etc. uit de B&A series. Verder vind ik -net zoals Frey- Nintendo-muziek geweldig, omdat ik vroeger altijd die muziekjes na ging doen . En heel af en toe luister ik naar popmuziek als toevallig de radio aanstaat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Het enige wat ik jammer vind van hardcore is dat er een directe link wordt gelegd naar racisme. Men denkt dat gabbers pillenslikkende neonazis zijn, terwijl dit helemaal niet zo is! Ze zitten er zeker tussen maar dat zijn er maar weinig. Wat vinden jullie hiervan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Het enige wat ik jammer vind van hardcore is dat er een directe link wordt gelegd naar racisme. Men denkt dat gabbers pillenslikkende neonazis zijn, terwijl dit helemaal niet zo is! Ze zitten er zeker tussen maar dat zijn er maar weinig. Wat vinden jullie hiervan? Mensen zijn stom, ze denken niet na en hebben veel te snel hun oordeel klaar, dat vind ik er van. Electronische muziek als Hardcore vind ik bagger, maar ik ga niet de mensen die er wel van houden uitmaken voor neonazi. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Hardcore vind ik gewoon te hard. Doe mij maar lounge. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Twee nieuwe dubbelcd's in mijn bezit, Rock in Rio van Iron Maiden en The Fragile van Nine Inch Nails. Allebei geweldig, vooral die laatste ben ik heel blij mee, zo melancholisch, bloedmooi en inderdaad fragiel. NIN heeft voor mij datzelfde grote, maar tegelijk fragiele geluid dat The White Stripes soms hebben, maar dan nog veel mooier. De enige band waarbij ik ooit letterlijk gehuild heb omdat de muziek zo prachtig was. Ik ben de laatste tijd ook erg into jazz en blues, wat een beetje een link legt met mijn Black Sabbath adoratie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik vind Muse echt een van de beste bands allertijden, verder vind ik Coldplay en Foo Fighters ook erg goed, Blof trouwens ook (past misschien niet helemaal in het rijtje, maar goed). Verder luister ik op de computer vaak naar filmmuziek, bijv. van Bassie en Adriaan, Reservoir Dogs en Pulp Fiction. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Twee nieuwe dubbelcd's in mijn bezit, Rock in Rio van Iron Maiden. Ik heb ook de dvd's. Aanschaffen zou ik zeggen als je een echte fan bent. Gaaf optreden met veel van het album Brave New World en iets van 250.000 toeschouwers. Erg vet dus. Ook een zooi gave extra's Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Ik vind Muse echt een van de beste bands allertijden, verder vind ik Coldplay en Foo Fighters ook erg goed, Blof trouwens ook (past misschien niet helemaal in het rijtje, maar goed). Verder luister ik op de computer vaak naar filmmuziek, bijv. van Bassie en Adriaan, Reservoir Dogs en Pulp Fiction. HELEMAAL MEE EENS, MUSE is egt super en life zijn ze helemaal niet te verslaaN_O_ , foo figter zijn ook super Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost HELEMAAL MEE EENS, MUSE is egt super en live zijn ze helemaal niet te verslaaN Jij hebt dus duidelijk geen idee waar je het over hebt. Muse de nummer één live band van deze aardbodem? HAHA. Goeie grap joh. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost [..]Jij hebt dus duidelijk geen idee waar je het over hebt. Muse de nummer één live band van deze aardbodem? HAHA. Goeie grap joh. Ok ik pas me aan, IK VIND: dat muse live niet te verslaan zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Mooi. Ik hoop voor jou dat als je wat betere bands leert kennen, je deze mening komt herzien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Mooi.Ik hoop voor jou dat als je wat betere bands leert kennen, je deze mening komt herzien. JIJ vind die bands beter, en dat is jouw probleem dat ik die minder vind dan muse, en als je toch zo bezig bent noem er dan een paar !!!!!!!!! ik vind MXPX cool maar ook metalica en andere hardcore of alternatieve rock bands, Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Er zijn honderden, misschien zelfs duizenden bands die live, telentvol, technish, tekstueel veel beter in elkaar zitten dan muse. Dat is dan geen kwestie van smaak hoor. Niet dat ik zeg van, o die band vind ik niets dús live zijn ze slecht. Dat zeg ik niet. Heb ze live wel gezien, vind het ook wel aardig maar ook erg eentonig. Zal weer eens een cdtje ervan luisteren.(ik heb ze wel...) Zal ik je eens even een paar bands geven die zo meteen al beter zijn dan Muse. Ik doe er niet teveel anders word ik moe. Dat mag niet hé. Iron Maiden Judas Priest Dream Theater Symphony X Metallica Slayer Iced Earth Saxon Machine Head Rammstein Pantera Kiss Golden Earring Soulfly Stone Sour. Nu stop ik, ik ga eten. De groeten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost [..]HELEMAAL MEE EENS, MUSE is egt super en life zijn ze helemaal niet te verslaaN_O_ , foo figter zijn ook super Kijk, met jou kan ik praten , ben het alleen niet met je eens dat Muse live niet te verslaan is, zanger Matthew Bellamy is vaak gewoon te druk en dat komt z'n zangprestaties niet helemaal ten goede (ach, wat zeur ik eigenlijk, hij zingt beter dan ik ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Mooi.Ik hoop voor jou dat als je wat betere bands leert kennen, je deze mening komt herzien. Laat mensen even in hun waarde, wil je? Deze reactie slaat weer eens helemaal nergens op. Nog zo'n geintje en je mag een tijdje afkoelen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost [..]Kijk, met jou kan ik praten , ben het alleen niet met je eens dat Muse live niet te verslaan is, zanger Matthew Bellamy is vaak gewoon te druk en dat komt z'n zangprestaties niet helemaal ten goede (ach, wat zeur ik eigenlijk, hij zingt beter dan ik ) Ik vind het wel meevallen, maar hij heeft het idd erg druk, maar gelukkig is dat niet zo erg dat dat het zijn zangprestaties erg in de weg staat(mijn mening). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost [..]Laat mensen even in hun waarde, wil je? Deze reactie slaat weer eens helemaal nergens op. Nog zo'n geintje en je mag een tijdje afkoelen. ik word volgens mij steeds verkeerd begrepen hierzo. Dat slaat wel degelijk ergens op. Het was totaal niet negatief bedoelt, eerder een soort tip om niet enkel en alleen naar een klein groepje overbekende bands te luisteren maar je muziekkennis ook uit te breiden. Paar jaar geleden had ik dat ook, dat dat die bandjes waar ik naar luisterde het beste van alles was maar ik had geen flauw idee waar ik het over had. Als je in aanraking komt met meer verschillende(en niet alleen overbekende(dat lijstje waren dan wel bekende)) bands komt hij er snel achter dat ik gelijk heb. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost [..]ik word volgens mij steeds verkeerd begrepen hierzo. Dat slaat wel degelijk ergens op. Het was totaal niet negatief bedoelt, eerder een soort tip om niet enkel en alleen naar een klein groepje overbekende bands te luisteren maar je muziekkennis ook uit te breiden. Paar jaar geleden had ik dat ook, dat dat die bandjes waar ik naar luisterde het beste van alles was maar ik had geen flauw idee waar ik het over had. Als je in aanraking komt met meer verschillende(en niet alleen overbekende(dat lijstje waren dan wel bekende)) bands komt hij er snel achter dat ik gelijk heb. Komt een beetje arrogant over op mij... maar ik moet toegeven, je hebt een punt. Er zijn gewoon bands waarvan je objectief kan zeggen dat ze beter zijn dan anderen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost [..]ik word volgens mij steeds verkeerd begrepen hierzo. Dat slaat wel degelijk ergens op. Het was totaal niet negatief bedoelt, eerder een soort tip om niet enkel en alleen naar een klein groepje overbekende bands te luisteren maar je muziekkennis ook uit te breiden. Paar jaar geleden had ik dat ook, dat dat die bandjes waar ik naar luisterde het beste van alles was maar ik had geen flauw idee waar ik het over had. Als je in aanraking komt met meer verschillende(en niet alleen overbekende(dat lijstje waren dan wel bekende)) bands komt hij er snel achter dat ik gelijk heb. Let dan een beetje op hoe je je zinnen formuleert. Je komt inderdaad ontzettend arrogant over op deze manier. Ik hou niet van Frans Bauer maar ik ga niet tegen iemand zeggen "ik hoop dat je er snel achterkomt dat hij bagger is!" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Zoals ik zei: Ik ben weer verkeerd begrepen. Ik zeg toch niet dat muse bagger is of iets in die richting? Ik zei dat ik hoop dat hij snel kennis maakt met betere bands. Want ik vind muse totaal geen slechte band. MAAR ik kan er niet tegen dat het beste live band ofzo word genoemt. Ik zal dat NOOIT op een bepaalde band plakken. Helemaal niet als je er niet zoveel kent. Of alleen een paar bekende. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Het klinkt misschien een beetje vreemd maar de enige muziek waar ik van hou is Games (nintendo (vooral Zelda, mario, Super Metroid, Final Fantasy 6)) en Bassie en Adriaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Klassiek! Vooral Brahms is heel mooi. Maar ook Nederlandstalige muziek als Frank Boeijen en Bram Vermeulen vind ik muzikaal en tekstueel goed in elkaar zitten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Ik hou van nederlanstalig. Zoals van Marco Borsato en Acda en de Munnik. Maar ook oudere muziek als Boudewijn de Groot vind ik mooi. Ik hou niet echt van smartlappen zoals Andre Hazes. Het moet van mij niet te zeurderig worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Het klinkt misschien een beetje vreemd maar de enige muziek waar ik van hou is Games (nintendo (vooral Zelda, mario, Super Metroid, Final Fantasy 6)) en Bassie en Adriaan ik heb ook 6 verschillende mario liedjes -o- best leuk afentoe verder luister ik naar bassie en adriaan, techno, en (hard)trance. mn favo dj`s: trance, Johan Gielen techno ed, Jeff Mills en Carl Cox Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Tjah, mijn muzieksmaak is erg breed, ik zal een paar fijne artiesten noemen om naar te luisteren: Beegees Robbie Williams Frans Bauer Bob Marley / UB40 Queen Trance - Hardstyle. Goede artiesten hierin vind ik Tiësto / Deepack / Luna / Dana Quote Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Trance, dance, apres ski, hardhouse, beetje techno, progessive, hardstyle, hardcore... en een beetje top 40. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Trance, dance, apres ski, hardhouse, beetje techno, progessive, hardstyle, hardcore... en een beetje top 40. Kijk, Dat is wat je noemt Muziek! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ik luister graag: Trance En ik luister graag naar de liedjes van Dj Tiesto, Ferry Corsten en Mentel Theo Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ik luister graag: Trance .... en Mentel Theo Mental Theo Draait geen Trance Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Weet ik maar ik vind dat wel leuke muziek. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Kijk, Dat is wat je noemt Muziek! Sorry hoor... dat is wat je NIET noemt muziek. Antimuziek. Een zooi ritmes aan elkaar gemixt met een computer. Komt geen snaar of klankgat aan te pas. Het enige wat ze kunnen is bestaande muziek verkrachten. Gatver. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 12 augustus 2004 gepost Auteur Share 12 augustus 2004 gepost Ach ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen. Gelukkig wel, anders zou er 1 soort heel populair zijn, en de rest niet Iedereen heeft zijn voorkeur en zo zal het altijd zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Sorry hoor... dat is wat je NIET noemt muziek. Antimuziek. Een zooi ritmes aan elkaar gemixt met een computer. Komt geen snaar of klankgat aan te pas. Het enige wat ze kunnen is bestaande muziek verkrachten. Gatver. Ik vind het ook geen leuke muziek, zijn inderdaad alleen maar ritmes aan elkaar gemixt. Snap niet wat er leuk aan is.. Geef mij maar Rock, of Bob Marley-achtige muziek. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ik wilde me erbuiten houden, maar nu Wonderer gesproken heeft, volg ik haar. Alles wat enkel met een computertje gemaakt is is GEEN muziek, dat is gepruts. Voor zoiets moet je met een pc kunnen werken, moet je niet eens een instrument kunnen bespelen. Geef mij toch maar ierts waar er mooi in wordt gezongen gesoleerd of gedrumd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost EDIT : Foto's verwijdert op aanvraag Quote Link naar bericht Delen op andere sites
SpinDoctor 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost Wie zijn dit? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost EDIT : Foto's verwijdert op aanvraag Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Ik luister het liefst naar Avril Lavigne en Linkin Park. Hardcore vind ik helemaal niks, maar iedereen zijn smaak . PS. Misschien kunnnen jullie de 3 bovenstaande posts verwijderen . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost en dat topic gaat zo langzaam terwijl die plaatjes het toch niet doen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.