benafan 9 oktober 2005 gestart Share 9 oktober 2005 gestart En hier deel 8 alweer hieronder de voorgaande topics Deel 7 Deel 6 Deel 5 Deel 4 Deel 3 Deel 2 Het Begin Hier dus verder met Deel 8 de vraag is vrij. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 9 oktober 2005 gepost Share 9 oktober 2005 gepost Zou je ajb in het vervolg even écht kunnen wachten tot de topics helemaal volgepost zijn? Op deze manier houden we namelijk allemaal ''bijna-gesloten'' topics over en moeten wij ze steeds handmatig op slot doen. Wel een goed initiatief, maar het liefst even helemaal volposten dus. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 oktober 2005 gepost Auteur Share 9 oktober 2005 gepost Zou je ajb in het vervolg even écht kunnen wachten tot de topics helemaal volgepost zijn? Op deze manier houden we namelijk allemaal ''bijna-gesloten'' topics over en moeten wij ze steeds handmatig op slot doen.Wel een goed initiatief, maar het liefst even helemaal volposten dus. mijn post was wel 255 hoor.. en dan issie zover als ik weet VOL of mocht er een nieuw topic gestart worden. *robin* frikandel speciaal ha-ha-ha-ha Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 9 oktober 2005 gepost Share 9 oktober 2005 gepost [..]mijn post was wel 255 hoor.. en dan issie zover als ik weet VOL of mocht er een nieuw topic gestart worden. *robin* frikandel speciaal ha-ha-ha-ha Een topic wordt pas automatisch gesloten bij 256 posts, dus als jij op 255 een nieuw topic opent, blijft dat topic met 255 posts dus open staan.... doe je dat de hele tijd, krijg je een onoverzichtelijke bende. En je deed het vandeweek ook al bij het actualiteiten topic toen er 250 posts instonden. Dus simpele vraag: gewoon even volmaken en nu verder met het spel Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 oktober 2005 gepost Auteur Share 9 oktober 2005 gepost [..]Een topic wordt pas automatisch gesloten bij 256 posts, dus als jij op 255 een nieuw topic opent, blijft dat topic met 255 posts dus open staan.... doe je dat de hele tijd, krijg je een onoverzichtelijke bende. En je deed het vandeweek ook al bij het actualiteiten topic toen er 250 posts instonden. Dus simpele vraag: gewoon even volmaken en nu verder met het spel neem me niet kwalijk dan... maar goed.. WIE ALS EERSTE EEN VRAAG POST KRIJGT DE EER TE BEGINNEN Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 november 2005 gepost Share 12 november 2005 gepost Dan zal ik maar eens een nieuwe opgave posten: Hij is niet supermoeilijk . Succes ! Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 12 november 2005 gepost Share 12 november 2005 gepost Dan zal ik maar eens een nieuwe opgave posten: Hij is niet supermoeilijk . Succes ! Uit de plaaggeest bij de hijskraan ? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 november 2005 gepost Share 13 november 2005 gepost [..]Uit de plaaggeest bij de hijskraan ? Klopt . Volgende voor jou . Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 14 november 2005 gepost Share 14 november 2005 gepost [..]Klopt . Volgende voor jou . Geef me AUB even de tijd om er 1 te maken + te posten... Thnx Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 14 november 2005 gepost Share 14 november 2005 gepost [..]Geef me AUB even de tijd om er 1 te maken + te posten... Thnx Had toch ff zin om er 1 te maken dus bij deze Hij is niet al te moeilijk denk ik Zowel dan roep je maar Link naar bericht Delen op andere sites
kas 14 november 2005 gepost Share 14 november 2005 gepost Is dat niet B2 die samen met Vlugge Japie in hun 'auto' zitten in het geheim van de schatkaart, nadat de B&A boys een touw aan hun auto en aan een boom hadden vastgemaakt? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 november 2005 gepost Share 14 november 2005 gepost b2 in de auto in de schatkaart als vlugge japie zin kont aan een kaktus heeft geprikt. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 14 november 2005 gepost Share 14 november 2005 gepost Kas je hebt het fout b2 in de auto in de schatkaart als vlugge japie zin kont aan een kaktus heeft geprikt. Jij hebt het goed samba-boy, volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2006 gepost Share 5 januari 2006 gepost Kas je hebt het fout [..] Jij hebt het goed samba-boy, volgende voor jou Zullen we het spel weer hervatten ? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 januari 2006 gepost Share 5 januari 2006 gepost Sorry dat het zolang duurde, hier is het: Even snel met paint geknipt Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost Misschien kun je een hint geven. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost Ok, HINT: Het komt uit een droomwereld. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost Is het niet de schoen van Bassie uit de Diamant als hij aan die ballon hangt. Uit"De wereldreis van Bassie"? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost Nee. EDIT: Wat er net naast nee stond, was een hint, maar is nu weg omdat ik het anders te makkelijk zou maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost uit de droomwereld dat bassie en adriaan piloten zijn, over hoeveel voet ze hoog zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost uit de droomwereld dat bassie en adriaan piloten zijn, over hoeveel voet ze hoog zitten. Bingo, 10 punten! Eh.... Jij bent Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost haha eerste keer voor mij en meteen goed. nou zoek maar uit mssn makkelijk maar mssn ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost haha eerste keer voor mij en meteen goed. nou zoek maar uit mssn makkelijk maar mssn ook niet. Is het uit de schatkaart? Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 16 januari 2006 gepost Share 16 januari 2006 gepost nee niet uit de schatkaart. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten