acrobaatje 27 oktober 2005 gepost Auteur Share 27 oktober 2005 gepost [..]Goed zo jochie Jij bent... "Hij zegt jochie tegen me" Nieuw woord, nieuwe kansen, nieuwe prijzen. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: - Succes allemaal! Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost [..]"Hij zegt jochie tegen me" Nieuw woord, nieuwe kansen, nieuwe prijzen. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: - Succes allemaal! Héhe De E dan? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 27 oktober 2005 gepost Auteur Share 27 oktober 2005 gepost [..]Héhe De E dan? Yep! _ _ _ _ _ _ _ _ E _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: E Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost Ik wil nog een keer! De N? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 27 oktober 2005 gepost Auteur Share 27 oktober 2005 gepost Ik wil nog een keer! De N? _ _ _ _ _ _ _ _ E N GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, N Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost De A? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 27 oktober 2005 gepost Auteur Share 27 oktober 2005 gepost De A? Helaas _ _ _ _ _ _ _ _ E N GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, N, A Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost De P dan? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 27 oktober 2005 gepost Auteur Share 27 oktober 2005 gepost De P dan? Ook niet _ _ _ _ _ _ _ _ E N GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, N, A, P Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost Shit man... De I dan? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 27 oktober 2005 gepost Auteur Share 27 oktober 2005 gepost Shit man...De I dan? Ja, die wel _ I _ _ _ _ I _ E N GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, N, A, P, I Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost Mag ik de L? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 28 oktober 2005 gepost Auteur Share 28 oktober 2005 gepost Mag ik de L? Ja, die is weer goed! _ I L _ _ _ I _ E N GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, N, A, P, I, L Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost Mag ik de B? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 28 oktober 2005 gepost Auteur Share 28 oktober 2005 gepost Mag ik de B? Die staat niet op de kaart! _ I L _ _ _ I _ E N GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, N, A, P, I, L, B Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost De V? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 28 oktober 2005 gepost Auteur Share 28 oktober 2005 gepost De V? Nee! _ I L _ _ _ I _ E N GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, N, A, P, I, L, B, V (ze staan mooi in groepjes ) Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 29 oktober 2005 gepost Share 29 oktober 2005 gepost [..]Nee! _ I L _ _ _ I _ E N GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, N, A, P, I, L, B, V (ze staan mooi in groepjes ) Eh... De O ofzo Zal wel niet, maar ja, weet ook niet waarom ik hem raad Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 29 oktober 2005 gepost Auteur Share 29 oktober 2005 gepost [..]Eh... De O ofzo Zal wel niet, maar ja, weet ook niet waarom ik hem raad Ook niet! _ I L _ _ _ I _ E N GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, N, A, P, I, L, B, V, O Nog één beurt! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 30 oktober 2005 gepost Share 30 oktober 2005 gepost UILSKUIKEN! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 november 2005 gepost Auteur Share 8 november 2005 gepost UILSKUIKEN! Ja, dat is hem! Volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 16 november 2005 gepost Share 16 november 2005 gepost Ik denk dat je het vergeten bent Cold Even een kleine herinnering voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 november 2005 gepost Share 16 november 2005 gepost Ik denk dat je het vergeten bent Cold Even een kleine herinnering voor jou Cold heeft het momenteel gewoon héééééél druk..... en zo'n galgje-break vind ik persoonlijk helemaal niet erg Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 16 november 2005 gepost Share 16 november 2005 gepost [..]Cold heeft het momenteel gewoon héééééél druk..... en zo'n galgje-break vind ik persoonlijk helemaal niet erg Ik geloof dat er niks is gemeld in afwezigheid moderators ofzo door hem, maar ik wist er niks van Maar eh.. Dan heb ik niks gezegd Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 november 2005 gepost Share 16 november 2005 gepost [..]Ik geloof dat er niks is gemeld in afwezigheid moderators ofzo door hem, maar ik wist er niks van Maar eh.. Dan heb ik niks gezegd Je kan er natuurlijk ook gewoon zijn, maar geen tijd of zin voor/in galgje hebben eh Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost Wordt het na bijna 2 maanden niet weer eens tijd dat ook in dit topic in games eens verder wordt gegaan? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost Wordt het na bijna 2 maanden niet weer eens tijd dat ook in dit topic in games eens verder wordt gegaan? Als je zonodig wilt... go on... volgens mij kijkt Cold toch niet meer in dit topic Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost [..]Als je zonodig wilt... go on... volgens mij kijkt Cold toch niet meer in dit topic Ik had er wel weer eens zin in dus hierbij de volgende. Een woord van 10 letters! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost [..]Als je zonodig wilt... go on... volgens mij kijkt Cold toch niet meer in dit topic Lekker positief... Als hier topics lopen over het feit dat het forum levendiger mag worden mag je reactie wel iets positiever zijn hoor... Ik ga voor de E, sjambo! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost [..]Lekker positief... Als hier topics lopen over het feit dat het forum levendiger mag worden mag je reactie wel iets positiever zijn hoor... Ik ga voor de E, sjambo! Mee eens! De E zit er helaas niet in! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ *Gebruikte letters: E Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost [..]Mee eens! De E zit er helaas niet in! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ *Gebruikte letters: E Op het forum schrijf je helaas met ch Hm, doe dan maar de N! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost [..]Op het forum schrijf je helaas met ch Hm, doe dan maar de N! Ook die zit er Niet iN! GA.... was ik nog bijna vergeten *Gebruikte letters: E N Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost [..]Lekker positief... Als hier topics lopen over het feit dat het forum levendiger mag worden mag je reactie wel iets positiever zijn hoor... Ik ga voor de E, sjambo! Oh, beginnen we weer.... dat "levendige" hoeft voor ''mij'' in ieder geval niet met 8 topics vol lettertjes raden... maar als jullie er plezier in hebben zal ik jullie daar verder niet mee lastig vallen. So be it. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost Echt gezellig hier weer... Maar ja.. De A sjambo Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost Echt gezellig hier weer... Maar ja.. De A sjambo Die zit er wel in! _ _ _ A _ _ A A _ _ GA.... *Gebruikte letters: E N A Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost [..]Oh, beginnen we weer.... dat "levendige" hoeft voor ''mij'' in ieder geval niet met 8 topics vol lettertjes raden... maar als jullie er plezier in hebben zal ik jullie daar verder niet mee lastig vallen. So be it. En MarsM, sommige mensen vinden spellen wel leuk, dat jij er niet van houdt... Laat die andere dan z'n plezier hebben, en geef niet zo'n negatieve reactie (als user) Edit: Nog ff een letter dan.. De RRRRRRRRR van....... Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost [..]En MarsM, sommige mensen vinden spellen wel leuk, dat jij er niet van houdt... Laat die andere dan z'n plezier hebben, en geef niet zo'n negatieve reactie (als user) Edit: Nog ff een letter dan.. De RRRRRRRRR van....... Zit er in! _ _ _ A _ _ A A R _ GA.... *Gebruikte letters: E N A R Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 22 december 2005 gepost Share 22 december 2005 gepost [..]En MarsM, sommige mensen vinden spellen wel leuk, dat jij er niet van houdt... Laat die andere dan z'n plezier hebben, en geef niet zo'n negatieve reactie (als user) Edit: Nog ff een letter dan.. De RRRRRRRRR van....... Sjongejonge... wat zijn we weer op onze teentjes getrapt... ik verbied hier niks en jullie mogen doen en plezier hebben wat je wilt... ik zeg hier verder toch ook helemaal niks. En als je wat hebt kan je dat via PB vragen en niet midden in het topic, want blijft het inderdaad niet ''gezellig'' Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 23 december 2005 gepost Share 23 december 2005 gepost De S dan? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 januari 2006 gepost Auteur Share 3 januari 2006 gepost Dan ga ik ook maar weer even meeraden: De letter D? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 3 januari 2006 gepost Share 3 januari 2006 gepost Ik had de post van Arthur per ongeluk even niet gezien dus vandaar dat ik even niet reageerde. De S zit er in S _ _ A _ _ A A R _ De D helaas niet. GAL... *Gebruikte letters: E N A R S D Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 januari 2006 gepost Auteur Share 3 januari 2006 gepost Ik had de post van Arthur per ongeluk even niet gezien dus vandaar dat ik even niet reageerde. De S zit er in S _ _ A _ _ A A R _ De D helaas niet. GAL... *Gebruikte letters: E N A R S D SCHATKAART! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 3 januari 2006 gepost Share 3 januari 2006 gepost [..]SCHATKAART! Dat is natuurlijk helemaal goed. Volgende voor jou acrobaatje! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 januari 2006 gepost Auteur Share 3 januari 2006 gepost [..]Dat is natuurlijk helemaal goed. Volgende voor jou acrobaatje! Joepie! Nou daar gaan we weer: _ _ _ _ _ _ _ _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: - Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 3 januari 2006 gepost Share 3 januari 2006 gepost En dan beginnen we maar weer me de E. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 januari 2006 gepost Auteur Share 3 januari 2006 gepost En dan beginnen we maar weer me de E. Helaas, dat is een foutieve zet. > _ _ _ _ _ _ _ _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: E Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 3 januari 2006 gepost Share 3 januari 2006 gepost Dan de I. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 3 januari 2006 gepost Share 3 januari 2006 gepost Doe mij de O dan maar! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 januari 2006 gepost Auteur Share 3 januari 2006 gepost De I en de O zijn beiden goed en komen ieder één keer in het woord voor! _ O _ _ I _ _ _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, O, I Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 3 januari 2006 gepost Share 3 januari 2006 gepost De B? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten