Sam 14 oktober 2005 gepost Share 14 oktober 2005 gepost En ik wilde graag de A van Adriaan. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 oktober 2005 gepost Share 16 oktober 2005 gepost De T? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 16 oktober 2005 gepost Share 16 oktober 2005 gepost Soms vergeten mensen weleens op de vorige pagina te kijken, dus zal ik nog maar even herhalen dat ik op de vorige pagina de E heb gegokt. Wonderlijke eerst gegokte letter... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost Soms vergeten mensen weleens op de vorige pagina te kijken, dus zal ik nog maar even herhalen dat ik op de vorige pagina de E heb gegokt.Wonderlijke eerst gegokte letter... Waat zie je mij voor aan Naja deze keer vergeef ik het je en reken ik het maar een keer fout > Dus dat is alvast de G Wie hebben we dan? Sjammie met de A van AAAAAAAAAdriaaaaaaan. Helaas moet ik die fout rekenen. GA Master, master of puppets! MASTER! MASTER! oh sorry je wilde de T weten. Maar natuurlijk zit die er in Oh wil je nog weten waar? _ _ _ T Anders nog iets? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost [..]Waat zie je mij voor aan Naja deze keer vergeef ik het je en reken ik het maar een keer fout > Dus dat is alvast de G Wie hebben we dan? Sjammie met de A van AAAAAAAAAdriaaaaaaan. Helaas moet ik die fout rekenen. GA Master, master of puppets! MASTER! MASTER! oh sorry je wilde de T weten. Maar natuurlijk zit die er in Oh wil je nog weten waar? _ _ _ T Anders nog iets? Ik wil graag een ONS GELUK nee ik wil de E van ERKEND Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost [..]Ik wil graag een ONS GELUK nee ik wil de E van ERKEND De E was toch al geraden?? Nou ja... O? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost [..]De E was toch al geraden?? Nou ja... O? indd, beetje opletten dico _ O _ T Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost Ik zie hem nog niet, de D? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 17 oktober 2005 gepost Auteur Share 17 oktober 2005 gepost PORT? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost [..]Oh... niet doen he ](of mag ik dat niet zeggen [/b]) Ik zie hem nog niet, de D? ja mag je best zeggen, maar dan is het niet slim om het mee te quoten Moet je voor de grap je muis ns op de knop "email" houden dat onderaan iedere post van hem staat sorry hoor Maar of de D er in zit mag je zelf uitzoeken, want acrobaatje heeft het woord geraden Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost [..]ja mag je best zeggen, maar dan is het niet slim om het mee te quoten Moet je voor de grap je muis ns op de knop "email" houden dat onderaan iedere post van hem staat sorry hoor Maar of de D er in zit mag je zelf uitzoeken, want acrobaatje heeft het woord geraden Post gewijzigd Had jij trouwens ook kunnen doen Die van mij dan... Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 18 oktober 2005 gepost Share 18 oktober 2005 gepost [..]Waat zie je mij voor aan Naja deze keer vergeef ik het je en reken ik het maar een keer fout > Dus dat is alvast de G Wie hebben we dan? Sjammie met de A van AAAAAAAAAdriaaaaaaan. Helaas moet ik die fout rekenen. GA Master, master of puppets! MASTER! MASTER! oh sorry je wilde de T weten. Maar natuurlijk zit die er in Oh wil je nog weten waar? _ _ _ T Anders nog iets? Offtopic: Cold, ik refereerde naar het Triviant Algemeen topic, waar Randy_roes vergat mijn post met het goede antwoord te lezen, waardoor hij B1000000 (die even later het goede antwoord gaf) de beurt gaf. Dus ik dacht dat jij dat misschien ook zou vergeten, en zo'n soortgelijke situatie wilde ik voorkomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 18 oktober 2005 gepost Share 18 oktober 2005 gepost [..]Offtopic: Cold, ik refereerde naar het Triviant Algemeen topic, waar Randy_roes vergat mijn post met het goede antwoord te lezen, waardoor hij B1000000 (die even later het goede antwoord gaf) de beurt gaf. Dus ik dacht dat jij dat misschien ook zou vergeten, en zo'n soortgelijke situatie wilde ik voorkomen. Tss mij met Randy vergelijken, het idee alleen al... Randy is toch veel genialer? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 18 oktober 2005 gepost Share 18 oktober 2005 gepost [..]Tss mij met Randy vergelijken, het idee alleen al... Randy is toch veel genialer? Als jij het zegt. Maar ik zou het echt niet weten. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 18 oktober 2005 gepost Auteur Share 18 oktober 2005 gepost Laat ik dan maar met de volgende opgave komen _ _ _ _ _ _ _ * _ _ _ _ _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: - Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 18 oktober 2005 gepost Share 18 oktober 2005 gepost Laat ik dan maar met de volgende opgave komen _ _ _ _ _ _ _ * _ _ _ _ _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: - Succes! En dan gok ik de E, als eerste Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 18 oktober 2005 gepost Auteur Share 18 oktober 2005 gepost [..]En dan gok ik de E, als eerste Eén keer maar _ _ _ _ _ _ E * _ _ _ _ _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: E Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 18 oktober 2005 gepost Share 18 oktober 2005 gepost Mag ik nog een keer ??? De A van Aliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 18 oktober 2005 gepost Auteur Share 18 oktober 2005 gepost R? Nee, helaas A is ook fout. _ _ _ _ _ _ E * _ _ _ _ _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, R, A Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 18 oktober 2005 gepost Auteur Share 18 oktober 2005 gepost N? Ja hoor, zit er twee keer in _ _ _ N _ _ E * _ _ _ N _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, R, A, N Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 19 oktober 2005 gepost Share 19 oktober 2005 gepost De P? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 19 oktober 2005 gepost Auteur Share 19 oktober 2005 gepost De P? Hartstikke goed P _ _ N _ _ E * P _ _ N _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, R, A, N, P Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 19 oktober 2005 gepost Share 19 oktober 2005 gepost [..]Hartstikke goed P _ _ N _ _ E * P _ _ N _ GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, R, A, N, P PLINKIE PLONG? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 19 oktober 2005 gepost Auteur Share 19 oktober 2005 gepost [..]PLINKIE PLONG? Heel goed! P L I N K I E * P L O N G GALGJE Gebruikte letters/woorden: E, R, A, N, P, PLINKIE PLONG Volgende dus voor jou, he. Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 19 oktober 2005 gepost Share 19 oktober 2005 gepost Okee, de nieuwe opdracht: _ _ _ _ _ _* _ _ _ _ _ _ _ _ Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 19 oktober 2005 gepost Auteur Share 19 oktober 2005 gepost De S? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 19 oktober 2005 gepost Share 19 oktober 2005 gepost De S? Geen klinker Nou ikke wel En ik begin ook weet met de E.. Waar anders? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 19 oktober 2005 gepost Share 19 oktober 2005 gepost De S? Die zit er 1x in. [..]Geen klinker Nou ikke wel En ik begin ook weet met de E.. Waar anders? De E is ook goed, zit er 4x in! De opgave: _ E _ E _ E * S _ _ _ _ _ E _ Galgje: ****** Letters: S, E Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 oktober 2005 gepost Share 20 oktober 2005 gepost de D? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 21 oktober 2005 gepost Share 21 oktober 2005 gepost de D? Nee, zit er niet in! De opgave: _ E _ E _ E * S _ _ _ _ _ E _ Galgje: G***** Letters: S, E, D Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 21 oktober 2005 gepost Share 21 oktober 2005 gepost [..]Nee, zit er niet in! De opgave: _ E _ E _ E * S _ _ _ _ _ E _ Galgje: ****** Letters: S, E, D Aardig van je dat je na de foute letter van samba-boy geen letter van de galg haalt De N dan maar Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 21 oktober 2005 gepost Share 21 oktober 2005 gepost [..]Aardig van je dat je na de foute letter van samba-boy geen letter van de galg haalt De N dan maar Nou, de N zit er 2x in: _ E _ E N E * S _ _ _ _ _ E N Galgje: G***** Letters: S, E, D, N En de galg is gecorrigeerd. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 21 oktober 2005 gepost Auteur Share 21 oktober 2005 gepost De R? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 oktober 2005 gepost Share 21 oktober 2005 gepost [..]Nou, de N zit er 2x in: _ E _ E N E * S _ _ _ _ _ E N Galgje: G***** Letters: S, E, D, N En de galg is gecorrigeerd. Gemene schurken ? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 21 oktober 2005 gepost Share 21 oktober 2005 gepost [..]Gemene schurken ? Dat is het goede antwoord. De volgende is dus voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost [..]Dat is het goede antwoord. De volgende is dus voor jou! _ _ _ _ _ _ _ ****** Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 22 oktober 2005 gepost Auteur Share 22 oktober 2005 gepost De R? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost De R? Nee . _ _ _ _ _ _ _ G***** Gebruikte letters: R Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost De N dan maar? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost De N dan maar? Nee _ _ _ _ _ _ _ GA**** Gebruikte letters: R, N Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 22 oktober 2005 gepost Auteur Share 22 oktober 2005 gepost De S? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost De A? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost A is goed, de S niet. _ A _ _ _ _ _ GAL*** Gebruikte letters: AR, N, S Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost A is goed, de S niet._ A _ _ _ _ _ GAL*** Gebruikte letters: AR, N, S Eh... M... Moet toch wat raden Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost En ik wou graag de T Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost Wat doet iedereen toch zijn best de E te raden. Nou, dan doe ik dat maar. Dus: de E? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 22 oktober 2005 gepost Share 22 oktober 2005 gepost Even een vraagje aan The Master, kun je weer eens een keer de tussenstand neer zetten? Is al een tijdje niet meer voorbij gekomen, sinds het vorige topic dacht ik Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 oktober 2005 gepost Share 23 oktober 2005 gepost M niet. T en E wel. _ A _ E T _ E GALG** Gebruikte letters: A, E, TR, N, S, M Tussenstand was ik idd vergeten, ik zal eens kijken . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten