wonderer 6 maart 2004 gestart Share 6 maart 2004 gestart Op een van de CDs heeft Adriaan de volgende grap: *adriaan* Het is groen, heeft vier pootjes en het kwaakt *bas* heeft geen idee *adriaan* Een kikker! *bas* wil er nog een horen *adriaan* Het is groen, heeft acht pootjes en het kwaakt *bas* heeft weer geen idee *adriaan* Twee kikkers! *bas* snapt nu hoe het gaat en wil er nog een horen *adriaan* Het is groen, heeft zes pootjes, drie hoofden en het kwaakt *bas* dat weet Bassie wel, dat heeft ie HIER gelezen! maar even in off topic neergezet Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 6 maart 2004 gepost Share 6 maart 2004 gepost Op een van de CDs heeft Adriaan de volgende grap:*adriaan* Het is groen, heeft vier pootjes en het kwaakt *bas* heeft geen idee *adriaan* Een kikker! *bas* wil er nog een horen *adriaan* Het is groen, heeft acht pootjes en het kwaakt *bas* heeft weer geen idee *adriaan* Twee kikkers! *bas* snapt nu hoe het gaat en wil er nog een horen *adriaan* Het is groen, heeft zes pootjes, drie hoofden en het kwaakt *bas* dat weet Bassie wel, dat heeft ie HIER gelezen! leuke grap op zo'n cd met praatjes ehm *adriaan* het hangt aan de muur en het tikt *bas* 3 kikkers *adriaan* ahahahahh *adriaan* neej joh een klok *bas* een klok *adriaan* ja een klok tikt en kikkers niet maar even in off topic neergezet Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 maart 2004 gepost Auteur Share 6 maart 2004 gepost Eh... heb je de link gevolgd? Dan snap je mijn bedoeling wel... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 maart 2004 gepost Share 6 maart 2004 gepost lol Hoe kom je hier nou weer aan Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 maart 2004 gepost Auteur Share 6 maart 2004 gepost lol Hoe kom je hier nou weer aan Kwam iemand in een chatbox die ik frequenteer mee aanzetten... Ik moest meteen aan Adriaans raadsel denken Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost eigenlijk geen leuke grap wonderer. toen ik die foto van die drie-koppige kikker zag rende ik supersonisch-snel naar de W.C. en ging kotsen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 april 2004 gepost Auteur Share 23 april 2004 gepost eigenlijk geen leuke grap wonderer. toen ik die foto van die drie-koppige kikker zag rende ik supersonisch-snel naar de W.C. en ging kotsen. Nou, dan ben jij ook niks gewend. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost Ik zeg dit even. Ik ben voor niet veel dingen bang, maar dit vnd ik echt eng. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost *robin* Ha-ha-ha goe-de grap won-der-er! Ha-ha-ha-ha! Maar niet heus! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost Hahaha, Ziet er wel grappig uit! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost Ik vind hem wel leuk wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten