randy_roes 15 augustus 2006 gepost Auteur Share 15 augustus 2006 gepost [..]Nee niet gezien Goed, Wonderer de voornaam goed en Randy de achternaam Wie van jullie gaat de nieuwe vraag doen? Wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Hoeveel manen heeft de aarde. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 augustus 2006 gepost Auteur Share 15 augustus 2006 gepost Als er niets mis gegaan is nog steeds 1 Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 augustus 2006 gepost Share 15 augustus 2006 gepost Als er niets mis gegaan is nog steeds 1 Nope. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]Nope. weet je dat zeker? misschien kunstmanen meegerekend? Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_DS 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost 3 dacht ik dan. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost Ik heb er m'n geologie-cursus eens bijgehaald. Volgens die cursus zijn het er twee, maar er bestaat nog steeds discussie of die 2e maan als echte maan mag worden beschouwd aangezien deze geen echte baan rond de aarde maakt maar rond de zon en op "vaste momenten" vanop de aarde te zien is. (het is maw geen satellietlichaam van de aarde) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Ik heb er m'n geologie-cursus eens bijgehaald.Volgens die cursus zijn het er twee, maar er bestaat nog steeds discussie of die 2e maan als echte maan mag worden beschouwd aangezien deze geen echte baan rond de aarde maakt maar rond de zon en op "vaste momenten" vanop de aarde te zien is. (het is maw geen satellietlichaam van de aarde) Die cursus is oud. Er zijn er in de tussentijd nog drie bijgevonden. Tja, of het echt manen zijn, valt te betwijfelen, maar er zijn genoeg wetenschappers die vinden van wel Maar jij mag een nieuwe vraag verzinnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_DS 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Maar eigenlijk is er maar 1 ECHTEmaan. Of heb ik het mis :S Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Maar eigenlijk is er maar 1 ECHTEmaan. Of heb ik het mis :S :| heb jij geen ak? ong. elke planeet heeft wel man(en) , de aarde is geloof ik een van de enige planeten met zonder meerdere manen dus met maar 1 maan, Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]:| heb jij geen ak? ong. elke planeet heeft wel man(en) nederland is ong. de aarde is geloof ik een van de enige planeten met zonder meerdere manen dus met maar 1 maan, En als je het topic hebt gelezen, zou je weten dat de aarde volgens sommige wetenschappers 5 manen heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]En als je het topic hebt gelezen, zou je weten dat de aarde volgens sommige wetenschappers 5 manen heeft. Ja idd, maar dat zeggen de wetenschappers, en wetenschappers moet je niet altijd geloven, Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]Ja idd, maar dat zeggen de wetenschappers, en wetenschappers moet je niet altijd geloven, Je moet niemand altijd geloven. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]Ja idd, maar dat zeggen de wetenschappers, en wetenschappers moet je niet altijd geloven, Als ze voldoende bewijs/argumenten hebben, waarom niet? Het gaat hier puur om de definitie van maan waar mensen het niet over eens zijn. Die hemellichamen zijn er wel degelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_DS 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost De Normale maan bedoel ik. Die andere zijn maar meteoren ofzo. Toch? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost De Normale maan bedoel ik. Die andere zijn maar meteoren ofzo.Toch? http://en.wikipedia.org/wiki/3753_Cruithne Bekijk vooral het filmpje bji triviapunt 3. Het is wel in het Engels, maar het is zeker de moeite waard. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Maar wat is nou de afstand naar de maan? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost [..]Als ze voldoende bewijs/argumenten hebben, waarom niet? Het gaat hier puur om de definitie van maan waar mensen het niet over eens zijn. Die hemellichamen zijn er wel degelijk. Daar heb je idd volledig gelijk in. De definitie die momenteel aan een maan wordt gegeven is een lichaam dat in een regelmatige baan rond een planeet zweeft. Twee problemen hierbij zijn - moet het een ellipsvormige baan zijn (zoals onze coventionele maan zijn) -hoe delinieer je lichaam? Maar laten we hierover verder doen in een ruimte topic (dat ik net geopend heb ) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost En nu weer over naar triviant Geef de eerste 10 termen van de Fibonacci reeks (en het moet volledig juist zijn ) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost En nu weer over naar triviant Geef de eerste 10 termen van de Fibonacci reeks (en het moet volledig juist zijn ) 1-2-3-5-8-13-21-34-55-89 ? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost [..]1-2-3-5-8-13-21-34-55-89 ? Nope Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost 1-2-4-8-16-32-64-128-256-512 als dat 't is Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost 1-2-4-8-16-32-64-128-256-512als dat 't is Neen, the master zat op het juiste spoor, maar ik vroeg de juiste eerste 10 termen Wat jij hebt, is gewoon een kwadratische reeks van 2, niets speciaals aan. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Hetzelfde als The Master had, maar dan nog een 0 en een 1 er voor Lijkt op de wiskundige "gulden snede". De rij begint met 0 en 1 en iedere volgende term is de som van alle voorgaande termen bij elkaar Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost 1 - 1 - 2 - 3 - 5 - 8 - 13 - 21 - 34 - 55 Iedere keer de vorige 2 getallen bij elkaar optellen... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost Hetzelfde als The Master had, maar dan nog een 0 en een 1 er voor Dat is 'm inderdaad . Toch nog wat geleerd van The Da Vinci Code . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost Hetzelfde als The Master had, maar dan nog een 0 en een 1 er voor Lijkt op de wiskundige "gulden snede". De rij begint met 0 en 1 en iedere volgende term is de som van alle voorgaande termen bij elkaar Ja, maar dan heb je 12 termen Maargoed, jij mag MarsM Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost In welk jaar werd het Romeinse Rijk gesticht? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]Dat is 'm inderdaad . Toch nog wat geleerd van The Da Vinci Code . ik heb Fibbonaci gewoon bij wiskunde op school gehad, kwam waarschijnlijk door de leraar, die wilde ons het liefst alles uitleggen, e nhij vond dat het boek vaak te kort schoot. Hij leerde ons ook veel 'foefjes', leuk maar moeilijk te onthouden als je niet altijd oplette maar k ben geslaagd, met een 5 voor wiskunde Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2006 gepost Auteur Share 16 augustus 2006 gepost In welk jaar werd het Romeinse Rijk gesticht? Onder de noemer algemene kennis : 753 vC (waarom weet ik dit : het zijn de 3 oneven getallen na 1 in omgekeerde volgorde ) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 16 augustus 2006 gepost Share 16 augustus 2006 gepost [..]Onder de noemer algemene kennis : 753 vC (waarom weet ik dit : het zijn de 3 oneven getallen na 1 in omgekeerde volgorde ) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2006 gepost Auteur Share 17 augustus 2006 gepost Noem de auteur van de Sin City graphic novels. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 augustus 2006 gepost Share 17 augustus 2006 gepost Frank Miller Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2006 gepost Auteur Share 17 augustus 2006 gepost Jip Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 augustus 2006 gepost Share 18 augustus 2006 gepost In welke tv-serie zit een jongen genaamd Eric Matthews? Edit: Sorry, ik weet even niks anders... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 augustus 2006 gepost Share 18 augustus 2006 gepost In welke tv-serie zit een jongen genaamd Eric Matthews?Edit: Sorry, ik weet even niks anders... Boy meets world. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 augustus 2006 gepost Share 18 augustus 2006 gepost [..]Boy meets world. Jup, jij bent Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 augustus 2006 gepost Share 18 augustus 2006 gepost Vond het wel een leuk idee. Welke TWEE series hebben een karakter dat Eric Foreman heet? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 augustus 2006 gepost Share 18 augustus 2006 gepost De enige die ik weet is House, wacht even ik weet er nog een..... Gehoord van m'n broer, is de tweede show: That 70's Show? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 augustus 2006 gepost Auteur Share 20 augustus 2006 gepost wonderer kan je eens bevestigen? (ik weet dat je enkel naar actieve topics kijkt) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 augustus 2006 gepost Share 20 augustus 2006 gepost Yeah, klopt, House en that 70's show. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 augustus 2006 gepost Auteur Share 23 augustus 2006 gepost samba-boy, een nieuwe opgave? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 augustus 2006 gepost Share 26 augustus 2006 gepost samba-boy, een nieuwe opgave?Een makkelijke voor de SNES-kenners:In 1993 is er een SNES spel gemaakt door Enix in de USA, genaamd: Illusion of Gaia. In 1994 kwam het spel in europa op de markt, maar de naam was veranderd. Wat was de naam van de europese versie? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 augustus 2006 gepost Auteur Share 26 augustus 2006 gepost Was het niet Soulblazer 2? (ik herinner me dat dit de sequel was op soulblazer, dus zou het in Europa wel eens gewoon Soulblazer 2 geworden kunnen zijn) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 augustus 2006 gepost Share 27 augustus 2006 gepost Was het niet Soulblazer 2? (ik herinner me dat dit de sequel was op soulblazer, dus zou het in Europa wel eens gewoon Soulblazer 2 geworden kunnen zijn)nope, maar bij de amerikaanse beta van dit spel stond er: Soulblazer: Illusion of Gaia, dus... Maar soulblazer 2 is zeker niet goed, Try again!Edit: Ik zie net dat ik dit spel waar de vraag over gaat zelf heb als Europese editie, en het heet niet Soulblazer of Soulblazer 2... EDIT 2: Ik ga even 2 caps maken de versies (USA) en die zet ik hier zo neer. EDIT 3: De Beta links, en rechts de echte release. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 augustus 2006 gepost Auteur Share 27 augustus 2006 gepost Even m'n broer z'n gamescollectie erbij gehaald Het is Illusion of Time Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost Even m'n broer z'n gamescollectie erbij gehaaldHet is Illusion of Time Bingo, Yahtzee, en het antwoord is: Illusion of Time! jij bent Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 augustus 2006 gepost Auteur Share 28 augustus 2006 gepost OK, eens iets uit de sportwereld. Wat zijn de kleuren van de trui van de leider in het algemene klassement in Giro, Tour en Vuelta? (toch een makkelijke hé) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 augustus 2006 gepost Share 28 augustus 2006 gepost OK, eens iets uit de sportwereld.Wat zijn de kleuren van de trui van de leider in het algemene klassement in Giro, Tour en Vuelta? (toch een makkelijke hé) Roze, Geel, Amarillo (zo heet dat geloof ik, beetje geel, oranjeachtig ). Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 augustus 2006 gepost Auteur Share 28 augustus 2006 gepost [..]Roze, Geel, Amarillo (zo heet dat geloof ik, beetje geel, oranjeachtig ). Ja, klopt Het is eigenlijk gewoon goud hoor Jij bent! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten